Gucci-merkistä kysyisin. - Muoti ja kauneus

Mariela

Oon miettinyt että kun mulla on yksi Gucci-merkkinen laukku ja tosiaan haluisin tietää että mistähän päin Suomea tämän merkkisiä tuotteita vois ostaa? :roll: Itse en oo tota laukkuani ostanut ni en tiiä mistä hankittu. :D Oon kuullu että Guccia myytäis tääl Suomessa mutta missä, en oo missään törmännyt? :roll:
Tukholmassa oon kyseisen myymälän nähny mutta Suomessa sellasta tuskin on? :lol:

Sivut

Kommentit (23)

Miffy

Jösses :lol: Mietinkin Kaarina K:ta, se on varmaan suht ainoita jos sitten sekään. Mut siis... Lempäälä?? Mä oon käyny siellä vaan kämäsillä punkfestareilla :lol:

MUOKS. RUpesin nyt oikeen miettimään, ja tulin siihen tulokseen, et Suomesta ei Guccia saa...

Miffy
Daniina
Miks pitää olla aito?

No hyihyi feikit. Jollei oo varaa ni sit voi käyttää jotain ihan muuta. Miks käyttää laukkua, jossa lukee GUCCI, jos se on tehty hikisimmässä hikipajassa ja on täysin laaduton?

Tigerheart

Suomesta en tiedä, mutta minulla itselläni on yksi Guccin naisten sininen rannekello (on aito, tuli takuutodistuskin mukana) ja sekin on tilattu Ebay:stä ja tuli Amerikasta. :)

Daniina
Miffy
Daniina
Miks pitää olla aito?

No hyihyi feikit. Jollei oo varaa ni sit voi käyttää jotain ihan muuta. Miks käyttää laukkua, jossa lukee GUCCI, jos se on tehty hikisimmässä hikipajassa ja on täysin laaduton?

Tuleeks sit parempi olo jos kulkee aito GUCCI olallaan? Mä en vaan käsitä mitä väliä merkillä, kunhan on hyvännäköinen ja kestävä käytössä.

Lania
Miffy
Mut siis... Lempäälä?? Mä oon käyny siellä vaan kämäsillä punkfestareilla :lol:

MUOKS. RUpesin nyt oikeen miettimään, ja tulin siihen tulokseen, et Suomesta ei Guccia saa...

No joo, on hei jossain Tuurissaki vastaavantapanen pulju nii miksei Lempäälässä :P mutta siis, justhan mä sanoin että sieltä sitä saa :D :o

Mariela

no siis enhän mä sen aitoudesta varma ole mutta sellaselta henkilöltä sen sain jonka en tosiaankaan usko feikkejä käyttävän :lol: mut eihän sitä tiedä.
mulla ainakin sellanen fiilis ettei sitä myytäis mutta.. :shock: :D ja onhan ne kalliita, mut kai se aitous toisille vaan merkitsee sitten paljon :lol:

Mariela

ainakin tossa laukussa lukee Guccin alapuolella että Made in Italy.. kai se sitte on aito ? :shock: googlettamalla en ainakaa mitää löydä mistään että myytäis suomessa, perskules :( :)

miu

eikö näiden aitojen kapistusten kanssa pitäisi tulla joku ihme aitoustodistus? :o mä en luottais edes siihen made in italyyn siellä pohjassa, but that's just me.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat