Spray-rusketus - Muoti ja kauneus

PinkPanther
Theea
Oletteko ikinä kunnolla miettineet tätä ruskettuneen ihon ihannointia? Mielestäni koko homma on vain rahastuskeino. Pian taas maidonvalkea hipiä on muodissa ja trendinä on vältellä aurinkoa.

Tuosta tuli mieleeni. Thaimaassa oli tosi paljon kaupoissa sellaisia voiteita ja vartalotalkkeja, joilla oli ihoa valkaiseva vaikutus. Piti ihan tosi tarkkaan katsoam, ettei ostanut vahingossa valkaisevaa tököttiä. Siellä ne jumaloi vaaleaa ihoa ja paikalliset naiset käyttää paksuja pitkähihaisia piatoja ja pitkälahkeisia housuja kuumimpaan aikaan, vasta illalla paikalliset naiset pitävät hameita ja pikkutoppeja. :shock: ja on niillä kyllä nilkoissa selkeä raja: sääri vaalea toffenruskea, ja jalkaterä melkein musta.

jännä tosiaan tämä.

Sori ot.. :oops:

Sivut

Kommentit (23)

Asphyxia

Mie voisin ens viikolla käydä tuolla mun lahjakortilla, kun on sunnuntaina ristiäiset. Ihan pölöä kun tuo lahjakortti on voimassa vaan kuukauden, niin joudun menemään sinne vaikkei ole muuta tiedossa kuin kotona möllötystä :? Ennemmin olisin mennyt silloin kun on jotkut pippalot tai jotain. Nuo ristiäiset mua nyt ei voisi vähempää kiinnostaa, se nyt on aivan sama olenko niissä ruskea vai en.

kis22

Itse laitan spraylla kotona jokatoinen päivä, niin ei pääse kulumaan pois. Kesto on huono mutta jos jaksaa säännöllisesti sprayata niin lopputulos on kiitettävä.

celia

Niin siis sitä Lorealin kuivasumutettahan EI LEVITETÄ käsin. Mikä on hyvä juttu, ei ainakaan ole oransseja kämmeniä :D Itse olen tuohon tuotteeseen ollut tyytyväinen. Ja kasvoille on oma sumute.

*Tyttönen*

Heippa!
Tarkoituksenani olis mennä vapun aikoihin ottamaan spray-rusketus ekaa kertaa eläässäni.
Olisko jollakin jotain hyviä vinkkejä, miten spray-rusketuksen saisi pysymään pitempään?!
Kertokaa muutenkin kaikenlaisia vinkkejä liittyen spray-rusketukseen.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :P

bananab

Ei kai siihen muita vinkkejä ole kuin se että sitä voi itse kotona jatkaa spreijaamalla näillä kotikäyttöisillä suihkeilla jos nyt tarkoitit että käyt jossain kosmetologilla ton ekan suihkurusketuksen ottamassa.

Tai sitten voihan sitäkin kokeilla ettei käy suihkussa :lol:

Banda

yleisesti jos on kuiva iho, niin kannataa laitaa paaljon kosteusvoidetta ensin, koska kuiva iho hilseilee pois nopeemmin ja rusketus sen mukana. Ja jos tuppaat karvat poistamaan "partaterällä, niin se kannattaa tietennii tehdä ennen sitä rusketusta, koska sekin poistaessaan ihon pintaa, poistaa myös rusketusta..

bananab

Suihkurusketus noin 30e maksaa.

Ja itse tykkään spreijailla itseäni enemmän kuin rasvata, se vain on kätevampää. L'orealilla on tosi hyvä spray, ainakin mulla ollut toimiva eikä se haise pahalle vaan tuoksuu ihan miellyttävälle.
Ja oranssiksi muuttumista voi välttää sillä ettei käytä näitä rusketusaineita liikaa vaan ihan kohtuudella saa kivaa jälkeä.

Theea

Oletteko ikinä kunnolla miettineet tätä ruskettuneen ihon ihannointia? Mielestäni koko homma on vain rahastuskeino. Pian taas maidonvalkea hipiä on muodissa ja trendinä on vältellä aurinkoa.

Itse en ole ruskettanut itseäni enkä sitä myöskään tee (paitsi mitä nyt kesällä tulee rannalla makoiltua). Se on yksi turhimmista asioista vähään aikaan. Huoh. :lol:

marsha''

kuinka kaua se L'orealin spray kestää nahalla suuripiirtee? oon halunnu ain kokeilla mut en oo uskaltanu ja sitte ku on nähty näitä oransseja.. :lol:

mm

Kaikki, jotka osaa käyttää tuota l'orealin sprayta, kertokaa heti miten sen teette!
Ite kokeilin sitä kerran ja olin sen jälkeen joku pandan ja bambin risteytys: käsistä toinen puoli ruskee ja toinen vaalee ja ympäri kehoa semmosia pieniä vaaleita palluroita. Tarkoitus oli kokeilla uudestaan virheistä oppineena, mutta kun kaveri kokeili mun neuvot kuultuaan eikä silläkään onnistunu, niin ei oo kauheesti enää huvittanu uudestaan kokeilla, kun nuo edellisetkin läikät säily iholla viikon.

Muuten se vaikutti tosi kivalta, kun kuivu hetkessä eikä ollu semmonen limanen olo, kun seuraavan kerran meni suihkuun. Ei myöskään haissu ihan hirveeltä ja tosi sievä väri tuli ja vielä kestävä (kun ois vaan ollu tasanen :lol:).

Trinity

Kyllä tuolla l'orealin kuiva-sprayllä tulee tasainen tulos kun muistaa sumuttaa sitä tarpeeksi kaukaa ja tasaisena sumuna. ja tietenkin muistaa kuoria ja kosteuttaa ihoa. :wink:

Kasvoihin sitten siihen tarkoitukseen suunniteltua itseruskettavaa voidetta jota löytyy lähes jokaiselta merkiltä joka itseruskettavia valmistaa.

bananab

Niin ja spray kannattaa tottakai aina vielä käsin levittää sen spreijaamisen jälkeen. Naamalle on sitten olemassa ihan omat rusketusaineet, mutta kannattaa kattoa tarkkaan mitä ostaa, nimittäin jotkut saattavat olla aika tosi paksuja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat