punoitus kuriin(meikkivinkkejä) - Muoti ja kauneus

lily

Mulla on älyttömän herkkä iho, joka punoittaa nenä-poskipäät alueelta varsinkin talvisin. Käytän herkän ihon tuotteita, mutta siitä huolimatta punoitus häiritsee. Sain punaisuuden häivytettyä ennen lumenen beauty base red neutralizer- punaisuuden peittoaineella, mutta selvisi tuossa eilen kun olin uutta menossa ostamaan, ettei tuotetta ole enää saatavilla :cry:

Onko tietoa löytyisikö muista sarjoista vastaavia tuotteita. Mahdollisimman helppokäyttöisiä(en jaksa vedellä ensin keltaista peiteväriä punaisuuden peittämiseksi ja sen päälle vielä beigeä, jotta peitos saataisiin ihon väriseksi. enkä omista hyviä kokemuksia myöskään noista vihreistä punaisuuden peittoon tarkoitetuista voiteista). Nyt kaikki helpit ja kikka kolmoset kehiin. En tiedä mitä teen, kun tuosta lumenen red neutralizerista olen reunoja myöten kaiken käyttänyt :cry:

Sivut

Kommentit (17)

eew_1

Aineista en kyllä osaa sanoa, mutta kerran kuulin, että jos iho punottaa paljon niin saunan ajaksi punoittaviin kohtiin voi laittaa kostutetun vanulapun niin se kuumuus ei ärsytä ihoa.. :) toivottavasti oli apua.

*Sandy*

Ja tosiaan kannattaa suojata kasvot tuulelta ja kylmältä, sen pitäisi myös auttaa. Mutta mäkin kyllä haluisin kuulla lisää vinkkejä, mulla on meinaan sama ongelma!

Miffy

Ai se siis todella on poistettu valikoimista se Lumenen tuote :( Ite kans tykkään siitä. No ainakin Joe Blascolla on vastaava, aattelin et saatan kokeilla sitä seuraavaks. Tai sit vaan punotan.

Amine

Mä en tiedä jos tää ihan on sitä mitä haet, mutta ainakin Yves Rocherilla on jonkinlaista päivävoidetta ihon punoitusta vastaan. Ite en oo sitä käyttäny, mutta kaverilla tuppaa iho punoittamaan välillä aika lailla ja se rasva on sitä ainakin jonkin verran auttanut.

kersa

Täällä sama ongelma, joka pahenee sen mukana, että käyttäessäni jotain peitevoidetta esim. juuri poskilla, ihohuokoset menee tukkoon ja finnejä pukkaa :roll: Minullakin oli (no, on) tuota Lumenen Red Neutralizeria, mutta se jäi hyllylle kun löysin paremman. Make up storen Easy cover red ([url]http://www.makeupstore.se/fifi/products/base/concealer/easycoverred) on hyväksi testattu. :wink:

Myös tuosta [url]http://www.makeupstore.se/fifi/products/base/neutralizer/neutralizeryellow olen kuullut kehuja.

lily

Kiitos kaikille vinkeistä! Tosiaan tuo sauna on iholle kauhistus, sen jälkeen nassu on aivan tulipunainen, jos ei laita esim. naamiota tai rasvakerrosta sen ajaksi iholle. Pitääkin tesmata tuota vanulappua seuraavaksi :)

Satuin tänään kanssa törmäämään tuohon kersan mainitsemaan make up storen peittelijään ja tietysti ahdingossani sen ostin. Kiva kuulla, että ainakin pitäisi toimia. Odotan jo innolla huomista, että pääsen testailemaan voiko joku todella lyödä tuon lumenen laudalta :lol: Toivottavasti!

Miffy

Niin ja sit on tietty ainakin No7:lla sellasta vihreetä meikkivoidetta, jota voi vaikka sekoittaa tavis meikkivoiteeseen. Se on ihan ok, muttei peitä esim. niin hyvin kuin toi Lumene.

Rahel
Miffy
Niin ja sit on tietty ainakin No7:lla sellasta vihreetä meikkivoidetta, jota voi vaikka sekoittaa tavis meikkivoiteeseen. Se on ihan ok, muttei peitä esim. niin hyvin kuin toi Lumene.

No juu, siis mähän käytin sitä Lumenen tuotetta melkeen meikkivoiteena... Sillä sai koko T-alueen mukavan himmeäksi ja tasaisen väriseksi. Ei tarttenut kuin pikkasen meikkivoidetta lisäks. Pitäisköhän sitten testata toi MakeUpStoren tuote. Se ei onneks nyt ihan hirveen hintanenkaan ole,

lily

Nyt on tuo make up storen tökötti kokeiltu ja se toimii :D
Levittyi hyvin, sulautui loistavasti ihon sävyyn(vaikka olen vitivalkoinen :lol: ) ja tosiaan punotus on poissa! Vähintään yhtä hyvä kuin tuo lumenen vastaava. Ja hintakin tosiaan oli tuota lumenen luokkaa.

^Pitäis testata:wink:
Mulla tuo red neutralizer toimitti myös lähes meikkivoiteen virkaa :lol: Laiska kun olen, niin vetelin sillä punoitukset piiloon, päälle meikkipuuteria ja that's it!

Mymmeli80

Lumenelta löytyy myös uusi peiteväri, joka on tullut redneutralizerin tilalle (mainitsikohan joku jo tästä?). Blascon peiteväri peittää myös punoitusta tehokkaasti. Hintaa Blascolla on jotain 33 e, mutta se kestääkin sitten jatkuvassakin käytössä pari vuotta. Shiseidolla on punaisuuden peittämiseen iso vihreä peitepuikko, joka peittää hyvin, mutta ei kuitenkaan tee ihoa vihreäksi.

lily

Miffy: se mun ostama oli sellainen pikkunen ympyrän muotonen. Samanlainen ku make up storen luomivärit, mut vähän pienempi. Hintaa oli 12€.

^mä en sitä lumenen uutuutta viitti ostaa kun on kauhean työlästä ensin lätkiä keltanen väri nassuun ja sen jälkeen vielä se beige perään, ettei iho jää keltaiseksi. ja se kolmas väri jäisi täysin vaille käyttöä + kaikkia värejä oli tosi pieni "siivu".

Miffy

Joo, miksi ostaa kolmen värin paletti jos tarvii vaan yhtä :( Lumene teki kyl törkytempun, toi on kalliimpiki toi nykyinen paletti kuin se vanha. TOi Blasco mua houkuttais, mut mua vähän pelottaa ku siin on sitä mineraaliöljyä, ainakin siin niitten meikkivoitees on. Mikähän se sit oli ku näin jossain oisko ollu Annassa sellasen tuubin, must se oli just jonkun Make Up Storen tai jonkun... Ja hinta 27e, huh.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat