Kevätmuoti 2007 - Muoti ja kauneus

bootylicious

]

Aah, niin ihanaa kun se kevät ja kesä taas kohta koittaa! :D

Kyselisinkin tässä teiltä Cosmonaisilta sitä, että millainen tulee olemaan SINUN kevät/kesä tyylisi? Pukeudutko trendien mukaisesti vai luotko oman raikkaan tyylisi? Ja oletko ehkä jo tilannut/ostanut kevätvaatteita?

Ja viimeiseksi, mikä tulee olemaan mielestäsi tänä keväänä sitä "kuuminta Hottia!?"

Itse seuraan melko paljon muotilehtiä jne. ja tykkään pukeutua muodin muokaisesti, sekä olen jo joitain muutamia kevät vaatteita/asusteita tilannut! :D Tämän kevään kuuminta hottia mielestäni on 70-80 luvun asusteet kuten aurinkolasit ja korut!!

Kommentit (4)

Norma Jean

Mä odottelen yhä sitä talvea (kyllä se sieltä tulee) :D.

Kevääseen ja kevätpukeutumiseen orientoidun vasta parin kuukauden päästä. Tuskin mihinkään muotilehtien linjalle lähden, vaan kevätpukeutuminen tarkoittaa mulle yleensä kirkkaiden värien paluuta, talvella tulee pukeuduttua niin paljon tummiin väreihin. Ja kengät vaihtuu pikku tepsukoihin, se on kivaa!

Santi

Vaikka rakastan talvea (jota ei tosin tänä vuonna ole näkynyt), niin on keväisin aina ihanaa saada hieman uusia tuulia pukeutumiseen ja muuhunkin tyyliin.

Paksut takit voi jättää komeroon ja pukeutua ohuempaan kevättakkiin, helpompi liikkuakin! Samoin kengät voi valkata vähän vapaammin. Itse löysin joulun jälkeisestä alesta ihanat kengät kevääksi ja nyt en malttaisi odottaa kevään tuloa, vaikka tammikuu ei ole edes puolivälissään.

Keväällä alkaa myös tehdä mieli kaikkia läpikuultavia ja höyhenenkeveitä meikkisävyjä.

Deveide

Ah, kevät! Ihanaa aikaa, tuntuu niin helpottavalta kuoriutua ylimääräisistä vaatekerroksista ja vaihtaa talvikengät vilpoisiin kesäsandaaleihin <3

Trendejä seurailen melko paljon, oma tyylini on vieläkin aikalailla hukassa. Totta kai aina jotain omaa kivaa piristystäkin joukkoon voi aina lisäillä, mutta esimerkiksi kevään muotivärit etsin kyllä alan lehdistä tai nettisivuilta :)

Vaatteita olen tilaillut uusimmasta H&M:n kuvastosta, muualta harvemmin mitään tilaankaan. Kohta pitäisi varmaan jo lähteä kaupungilta katselemaan kivoja ja keväisiä vaatteita. <: (Okei, ehkä pitäis tuon talvenkin tulla ensin, mutta ei sitä nyt oikein oo näkynyt :D)

Ensi kevään kuuminta hottia on ainakin keltainen väri. Ja isot korut ja aurinkolasit, ainakin minun kevätmuodissani. <: Myös löysät ja vilpoiset kesätopit ja farkkuhameet on aika must tänä keväänä.

Nannerl

Mä ajattelin hankkia kesää kohden kaikkia ihanan rentoja, mutta naisellisia vaatteita. Mun tekis mieli ainakin jotain nättiä kesämekkoa ja sandaaleja. Keväällä ajattelin panostaa uusiin nahkakävelykenkiin ja uudet bikinit aion hankkia, jos vain on varaa.

Kaikkein paras panostus kevääseen ja kesään olisi, jos saisin vähän lisää kiinteyttä kroppaani. Nyt kun ei ole mitään YO/pääsykoehässäkkää niinkuin viime keväänä. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat