Luomiväri-gallup - Muoti ja kauneus

cosmo21

1. Mikä on paras ja huonoin kokeilemasi luomiväri?
Paras on L'orealin mousse luomiväri ja huonoin Lumenen luomivärit, ei pysyneet mun luomissa ollenkaan.

2. Mikä on meikkaustyylisi? (Tykkäätkö voimakaspigmenttisitä luomiväreistä vai "luonnollisemmista"? Suositko helmiäistä vai mattaa?)

Tykkään luonnollisen värisistä luomiväreistä, esim. L'orealin pinkin värinen on tosi hyvä. Suosin helmiäistä.

Sivut

Kommentit (20)

Gizella

Huonoimpia jotkut H&M:n tms., joita en edes hyvällä alustuksella saanut pysymään kovin kauaa paakkuuntumattomana.
Parhaita kokeilemiani ovat L'Orealin luomivärit.

2. Mikä on meikkaustyylisi? (Tykkäätkö voimakaspigmenttisitä luomiväreistä vai "luonnollisemmista"? Suositko helmiäistä vai mattaa?)

Luonnolliset ja maanläheiset värit ovat meikäläisen juttu. Pääosassa mattaa arkeen, enempi helmiäistä juhlaan. Helmiäistä siis usein myös arkena, mutta ei suurissa määrin.

Mymmeli80

Jzzu

- Paras hintalaatusuhde on ollut ehdottomasti arcancilissa, myös isa doran luomivärit on olleet mieleen

- Silloin harvoin kun laitan luomiväriä käytän yleensä purppuraa, kuparia tai tummia värejä, pigmenttiä saa olla mutta tykkään tehdä sellaisen utuisemman meikin, glittereistä en tykkää mutta luomiväreissä saa olla vähän kiiltoa kunhan ei kovin varisevaa mallia ole

pikku-kata

1. Paras on tämmöinen halpisluomiväri, missä on 4erilaista ruskean sävyä... Seppälästä ostettu. Huonoin... Hmm.. En tiedä!

2. Tykkään pistää vahvan silmämeikin ja mattaa saa olla, ei glittereitä tai helmiäisiä.

dyingbride

-no varmaan yksi parhaimmista on sellainen setti, kun sain kaverilta. joku anttilasta ostettu se on, ei oo tarkkaa merkkiä. mielestäni halpa hinta ei läheskään aina takaa huonoa laatua. huonoimmat on sitten nää kaikki nestemäiset, vaikka niitäkin käytän.

-ihan kaikki kelpaa. ei yhtään kyllä haittaa, vaikka väri olisikin tosi shokkeeraava, mutta luonnolisetkin kelpaa hyvin.

Banda
Mymmeli80
Paras on varmaan englannista blue bananasta ostamani neonkeltainen luomari. Pysyi hyvin ja väri oli riittävän voimakas. Huonoin puolestaan on varmaan anytimen se missä on useampaa väriä, ne nyt nimeä muista, koska siis värejä eio saa otettua kunnolla erikseen, vaan sekoittuvat harmaaksi mössöksi...
Tykkäilen todella voimakasvärisistä:pinkkiä, mustaa, sähkönsinistä, aina mattaa, helmiäinen on kaameaa,, saa naaman näyttämään,,hohtavalta?
andra

1. Isadoran luomivärit on ihan huippuja! Huonoimpina voisi sanoa ainakin tuon Lumenen. Ei tarpeeksi runsaasti pigmenttiä ja häviää tuulen mukaan.
2. Tykkään kaikenlaisista, käytän luomiväriä päivittäin. Helmiäisiä enimmäkseen, tykkään kaikesta kiiltävästä. Värejä ihan laidasta laitaan, tosin nykyään räikeimmät on jäänyt vähemmälle.

Shandy

En nyt yhtäkkiä osaa parasta ja huonointa sanoo..

Mää tykkään noista helmiäisistä, musta näyttää kivemmalta ku vähän kimaltaa/hohtaa. :) Yleensä laitan jotain vaaleeta helmiäistä alle ja siihen päälle sit vähän jotain tummempaa/kirkkaampaa.. sen toinen luomiväri saa olla mattaakin kunhan siellä alla on ees sitä helmiäistä. Arkena käytän yleensä jotain vaaleempaa, ja baarittelemaan lähtiessä tummempaa, mut ei se oo niin tarkkaa, saattaa mulla ihan arkenakin olla tummat meikit jos jaksan vaan panostaa.

des

-Max Factorin "yksittäisnappuloissa" on varsin hyvä pigmentti ja sävytkin kivoja. Bilemeikissä taas käytän aika usein näitä haukuttuja H&M:n nappeja joita saa kaikissa mahdollisissa eri väreissä. Mielestäni niissä on yllättävänkin hyvä pigmentti enkä pysyvyydestäkään mitään moitittavaa keksi. On niin halpoja että voi lähteä juhlimaan eri värisissä luomissa vaikka joka kerta :P

Huonoja kokemuksia on paljon, mutta erityisesti Lumenen duopalettiin petyin todella huonon pigmentin takia. Niin ja Isadoran luomarit on mulle turhan jauhomaisia, levittäessä karisevat usein minne sattuu.

-Normaalissa päivämeikissä en yleensä edes käytä luomivärejä, jos käytän niin jotain hyvin neutraalin väristä helmiäistä. Iltameikissä sitten mahdollisimman voimakasta ja värit käytössä :twisted:

Rahel

Käytän aika vähän, joten vaikee sanoa mikä olis ollut paras. Huonoin oli ehdottomasti Body Shopin (?) sellainen voidemaisen ja puuterimaisen luomivärin välimuoto. :? Se lähti helposti kasaantumaan ja paakkuuntumaan luomivakoon.

Mä en oikeen osaa tehdä kunnolla voimakasta silmämeikkiä eli suht luonnollisella linjalla mennään. Oon tykännyt juhlameikissä helmiäisestä, mutta nykyään oon alkanut käyttää taas enempi mattaa. Helmiäinen näyttää kuvissa aika pöljältä...

tiina.

1. Parhaimmat luomivärit ovat varmaankin isadoran ja maxfactorin. Sisältävät tarpeeksi pigmettejä, ja eivät karise ja lähde päivänmittaa pois.

Huonoin varmaankin on jotkut anytimen ja lumenen luomivärit, jotka ovat minulle liian vaaleita ja karisevat.

2. Käytän päivittäis luomivärejä. Päivämeikkiin tykkään laittaa hillitympiä juttuja. esim. ihan vaaletta ja hieman ulkonurkkaan tummempaa.

Iltameikkissä sitten käytän räväkämpiä värejä. Tykkään eniten helmiäis luomiväreistä.

Duett

- Hmm.. Ainakin Diorin luomivärit on olleet hyviä, Revlonin ja L'Orealin myös ihan jees. Huonoja en nyt osaa nimetä, mutta toki sellaset jotka varisevat tai eivät muuten pysy paikallaan.

- Sekä että. Yleensä luonnollisempaa, mutta aina sillon tällön voimakkaampia ja yleensä mattaa tai kevyesti helmiäistä. Riippuu tilanteesta.

Daniina

Asiaa sivuuttaen mutta luomiväreihin liittyen:

Minulla on vihreenruskeet silmät, mut vihree on se enemmän vallitseva sävy. Pidän silmieni väristä, mut en oo vielä keksiny hyvää luomiväriä! Kaikki on ollu floppeja. Sanotaan että punasävysetkin sopii vihreesilmäsille mutta kaikki punasävyset saa vaan näyttämään mun silmäni itkuisilta ja turvonneilta. Onko vinkkejä/ehdotuksia?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat