Latvasuoja - Muoti ja kauneus

gollum

Minkä merkkisiä des suosit? Ite en oo oikeen mitään ikinä käyttäny, niin koitan kalastella täältä vinkkejä :)

Sivut

Kommentit (24)

Carmencita
des
Varsinkin toi BC:n on melkeinpä pelkkää silikonia, eli oikeestaan vaan huijaa hiuksen näyttämään hyvältä muttei juurikaan hoida.

Musta latvasuojan tarkotus on nimenomaan suojata hiusta ja mikä suojaisi paremmin kuin silikoni, joka muodostaa hiuksen päälle kerroksen? Ja se on kyllä totta, ettei sen INCIssä ole muuta hoitavaa kuin panthenolia ja jotain siinä loppupäässä vielä, en muista kyl mitä eikä ole purtiloa käsillä just nyt.

Gollum, riippuu tietysti hiustesi kunnosta ym, mutta mä voisin kampaamotuotteista suositella esim. Tigin Oatmeal & Honey -hoitoaineen, jota voi käyttää myös tehohoitona ja joka on silikoniton sekä Lanzan Hair Repair Formula Reconstructoria, joka on muistaakseni myös silikoniton. Omia suosikkejani, joita täytyy aina olla saatavilla :wink:

Charlotte

hieman tästä aiheesta näytti parissa keskustelussa ohimennen juttua olevankin, mutta ajattelin nyt sitten tehdä oman keskustelun liittyen latvasuojiin.

Elikkäs:
Jos käytät/olet käyttänyt latvasuojaa, niin minkä merkkistä?
Hinta (jossakin halvempaa kuin muualla/mistä itse ostit?)
Hinta/laatu-suhde?
Huonot/hyvät puolet yms. kokemuksia latvasuojasta?
+ mitä tahansa latvasuojiin liittyvää asiaa :)

itse olen käyttänyt [color=darkred]Goldwellin[/color] Moisture hair tip serumia (12€/30ml). löysin Bella Bellasta, tosin enää siellä ei ole sitä myynnissä. on ollut hyvin riittoisa ja itse pidin.. voi olla, että kuvittelin, mutta empä ole tuona aikana huomannut yhtään kaksihaaraista, kun olen tuota ainetta käyttänyt. muutenkin latvat ovat paremmassa kunnossa kuin ennen :)

ageless

Mulla on Schwarzkopfin latvasuoja joka on ihan hyvä, ainakaan latvat ei tunnu enää niin kuivilta. Hinta oli suunnilleen 10 euroa ja ihan riittoisalta se vaikuttaa.. En vaan tiedä voiko sitä laittaa joka päivä kuiviin latvoihin vai onko se tarkoitettu suihkun jälkeen kun on kosteat hiukset, silloin olen vain sitä käyttänyt.

E

Bonacuren latvasuojaa käytän.

Vaikuttaa tosi hyvältä, mutta vähän vaikea kuitenkaan sanoa, kun ei tiedä, miltä latvat näyttäisivät ilman käyttämistä/ jollain toisella tuotteella/ tms. Ei ole vertauskohdetta :>

Käsittääkseni ei suositella jatkuvasti (päivittäin) käytettäväksi, koska kertyy hiuksiin, mutta aina silloin tällöin. Kovasti olen juuri tuosta BC:n latvasuojasta kuullut kehuja.

Shandy

Mulla on kaapissa Bonacuren ja Garnier Fructis-latvasuojaa mut kumpaakaan en käytä säännöllisesti. Pitäis kyllä, pysyis latvat huomattavasti parempina mut ku ei jaksa alkaa muka läträän suihkun jälkeen ku käytän kuiteski ihan normi hoitoainettakin.

Lizzie1

Mulla käytössä aina Bonacuren latvasuoja, jos pariin suihkukertaan sitä ei oo laittanu, niin huomaa kyllä mun hiuksissa eron aika nopeesti. Mua ei haittaa, vaikka se kertyiskin latvoihin, eipä ainakaan kuivu - sehän se idea on :)

Mä laitan sen aina kosteisiin hiuksiin, mut parturi sano et pitäis laittaa kuiviin?? En kehdannu sanoa, mutta miten hemmetissä se muka lämpövaurioilta suojaa, jos tukka föönataan ja käännetään ennen sen laittamista. :?

Mulla kans toi Fructisin latvasuoja ollu kaapissa varmaan 4 vuotta, se ei kyllä ollu musta hyvää ollenkaan.

*Sandy*

Mulla on kans joku latvasuoja kaapissa, mut en oo vielä käyttäny sitä. Tarkotus kyllä olisi.

Siinä lukee kans kyl et kuiviin hiuksiin, ihmettelin kans sitä.

sharey

käytin ite bonacuree kanssa mutta koska se on aika hintava niin eräs kaveri sitten sanoi että otat ihan tavallista vaikka oliiviöljyä ja laitat kuiviin hiuksiin latvoihin vaikuttamaan n15min ennen suihkuun menoa ja se on siinä :) luonnonmukaista ja erittäin toimivaa :mrgreen:

siana

Mulla on ollut aika monen eri merkin latvasuojia, mutta jotenkin aika monesta jäi sellanen olo, että plääh. Tai siis että tuntui, että hyvä jätettävä hoitsikka ajaa ihan saman asian.

Tällä hetkellä sotken latvoihini L'anzan Leave-in Protectoria (jätettävä hoitoaine) ja Tigin Girl Toys - kiiltotippoja. Toi L'anza hoitaa tosi tehokkaasti ja kiiltotipat taas sisältää silkkaa silikonia ja hajustetta, joten ne suojaa latvoja hyvin rasitukselta.

des

Mä en noista latvasuojista niinkään välitä. Varsinkin toi BC:n on melkeinpä pelkkää silikonia, eli oikeestaan vaan huijaa hiuksen näyttämään hyvältä muttei juurikaan hoida. Enemmän tykkään käyttää silikonittomia tehohoitoja joita sitten erityisesti latvoihin levitän.

Carmencita

BC:n latvasuojaa täälläkin käytetään! En oo kertaakaan sitä kokeillut ilman hoitavampaa jätettävää sen alla, joten yksinomaan latvasuojaa on vaikea arvioida. Lanzan Hair Repair Leave-In Protectoria laitan ensin ja se on sen verran keratiinipaukku, että jättää joskus käsittelemättömät latvat vähän karheiksi joten BC:n latvasuoja silottaa sopivasti. Hintahan on siinä jotain alle 10 € ja vaikka tuubi ei oo mikään iso, niin kyllä se pitkäks aikaa riittää kun ei kerralla tarvii ku herneen verran. Oon ihan tyytyväinen ollut, syväpuhdistavaa shampoota vaan säännöllisesti latvoihin ettei silarit pääse kerrostumaan (vainoharhainen :lol: ). Haju on kyllä mitä ällöttävin. :-#

leeah

Minulla on Bonacuren jonkinlaista latvasuojaa, sellasessa tuubissa. Tykkään kovasti, tuoksuu hyvälle ja näin pakkasilla estää tuota sähköisyyttä. Ainahan sitä ei muista (jaksa) laittaa.. ja oli aika arvokasta, pikkunen tuubi lähemmäs 10e.

taatelityttö

Mulle kampaaja laittoi Schwarzkopfin latvasuojaa kuiviin hiuksiin ja samaa tököttiä sitten ostinkin. Mulla on toiminu sekä kuiviin että kosteisiin hiuksiin. Hassusti se aine tuuheuttaa tukkaa vaikka laitetaankin vaan ihan latvoihin, tykkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat