chanel lompakoiden tilaaminen netistä? - Muoti ja kauneus

iituli

tää menis tohon muotiin:D
eli tietäiskö kukaan/joku tai olisiko kukaan/joku jopa ite tilannute netitstä tai tietäis mistä vois tilat chanel merkkisen lompakon netistä?? chanelin sivuilta en ole ainakaan minä onnistunut löytämään vielä edes lompakon kuvaa saati sitten mitään minkä voisi jopa haluta tilata:D löysin yhden sivun mistä saa tilata chanelin kasseja ja laukkuja mut ei ollu sielläkään lompakoita...suomessa tulee niin kalliiks ostaa jostain esplanadin pikku kaupasta ettei oikeen innostaisi...ulkomaille en oo nyt ihan heti lähössä ja haluisin tollasen lompakon joululahjaks...ni oisko mitn toivoo enään?:D tietäiskö kukaan mitään?:D niin ja siis ihan aidoista lompakoista puhutaan:D

Kommentit (8)

niinuska

Samaa veikkaan Miffyn kanssa.. Oletko käynyt katselemassa niissä pikkuputiikeissa hintoja (tai ylipäätään millainen lompakko miellyttäisi silmää?)

noolah
iituli
tää menis tohon muotiin:D
eli tietäiskö kukaan/joku tai olisiko kukaan/joku jopa ite tilannute netitstä tai tietäis mistä vois tilat chanel merkkisen lompakon netistä?? chanelin sivuilta en ole ainakaan minä onnistunut löytämään vielä edes lompakon kuvaa saati sitten mitään minkä voisi jopa haluta tilata:D löysin yhden sivun mistä saa tilata chanelin kasseja ja laukkuja mut ei ollu sielläkään lompakoita...suomessa tulee niin kalliiks ostaa jostain esplanadin pikku kaupasta ettei oikeen innostaisi...ulkomaille en oo nyt ihan heti lähössä ja haluisin tollasen lompakon joululahjaks...ni oisko mitn toivoo enään?:D tietäiskö kukaan mitään?:D niin ja siis ihan aidoista lompakoista puhutaan:D

tuota tuota...muistan kuulleeni ettei chanelia myydä IKINÄ netissä. olet siis seikkaillut replica-sivulla? vahingossa varmaan, mutta netistä tosiaan ei saa.

iituli

kiitosta ku jaksatte lueskella näitä:D
mut siis kyll mä kävin kaarin.k.:ssa jossa ei ollu yhtään mitn..ja sit espalanadilla yhessä pikkusessa kaupassa jossa oli paljonki kivoja jotka oli jotain 410euroo...emmä varmaa oo mut jotenki mulla oli sellanen käsitys et niitå vois olla halvemmallakin...ku kasseja oon katellu ni suurin osaa lähtee 500 eurolla...et vois siinä mun mielestä olla joku pieni suomi ekstra:D kaverit oli kans vähän samaa mieltä....Mut turha valittaa ku sellasen kerta haluu ni pitäis olla valmis maksamaankin..mut ei kai sitä kukaan turhasta haluu maksaa...jos täti putiikin pitäjä tahtoo saada lisää voittoa...mut käynpä vielä kattoo ton ebayn...vaikka vähän epäilyttää ton maineen takii:D ja jatkan kai sitten vaan etsintöjä:D

blaah:)

aitoja Chanelin kasseja ei kyllä taida löytyä mistään viidellä sadalla Hinnat pienilläkin laukuilla on lähemmäksi tonnia, Tuon ainakin itse huomasin kun Chanelin liikkeessä viime keväänä vierailin... Tuo on sellainen hinta, joka pyydetään hyvästä replicasta.. Musta kuulostaa, että tuo 400€ on aika normaali hinta Chanelin lompakolle...

iituli

ahaaa...no kiitosta tiedosta..nytpä tiedän taas enemmän:D Tuli just mieleen et olikohan niissä mitä itse katoin hinnat punnissa:D et voi sen takia olla et kattelin niit niin plajon halvemmiks mut kyll ne sit on just ton 1000euroo... ja lompakot sen 400euroo...et sitten ne kyllä suomessakin ohan normaali hintaisia...

riitasointu

Chanelin tuotteille on määrätty sekä ala- ja ylähintaraja, jotka pätevät joka maassa. Eli ali tietyn ja yli tietyn hinnan ei saa myydä.

Espan Della Margassa on aika suppea valikoima, kannattaa katsella ulkomailta. Laukkujen hinnat pyörivät yleensä 1500 € ylöspäin. Itse ostin Frankfurtin liikkeestä valkoisen tikkilaukun hintaan 1700 € ja hetkeäkään en kadu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat