kesäksi bikinit.. - Muoti ja kauneus

marsha''

Mistä ostatte bikininne ja tiedättekös mitn. hyviä netti sivuja hm,josefssonin lisäksi..?? :)

Sivut

Kommentit (22)

Rahel

Mä tilasin pari vuotta sitten bikinit Joseffsonilta ja ne oli kyllä kivan malliset, MUTTA aika niukkaa kokoa... Tilasin itse yläosan kuppikokona D ja kyllähän tuo päälle menee, mutta en oikein kehtaa niissä julkisilla paikoilla liikuskella... Ainakaan ilman tyttökaveriarmeijaa ympärillä. :D

MUOKS: Tarkemmin ajateltuna se taiskin olla Ellos. Mutta ne taitaa olla jotakuin sama lafka nykyisin.

Jimmy KImmel
Rahel
:lol: :lol: Nuo ei paljon jätä arvailujen varaan. Käytätkö ihan ite vai katteletko muitten päällä? :wink:
Ite tietysti. Etkös se ollut sinä, joka mun stringien käyttämisen "paljasti" siinä stringikallupissa? :lol:

Deni

tilasin juuri sellaiset maastokuvioiset joissa oli joku "vyö" tai sellainen alaosassa :) laitoin tilaukseen tammikuun lopussa ja tämän kuun lopussa saan ne :)

Nannerl

Mä ostin edelliset bikinit supersportista. Mua ärsyttää kun esim. h&m bikineistä suurin osa malleista sopii vain hyvin kiinteärintaiselle naiselle :evil: Sit jos haluan jonkun vähän erikoisemman yläosan kuin perinteisen kaarituetun, niin saan penkoa koko kaupungin kaupat läpi.

Trinity

Seppälässä oli niin hienoja pääkallo-bikineitä. Musta/pinkkejä ja vihreitä. Mutta taitaa jäädä ostamatta..ei tällä vartalolla sellaisia narubikineitä käytetä.. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat