Vintagea netistä? - Muoti ja kauneus

Dnepr

Osaisitteko kertoa mistä kaikkialta saisi suomeen vintage-vaatteita jne? Ja jos suomalaisia sivustoja löytyy, niin sitä parempi :)

Kommentit (8)

Rusinapulla

Mä jo vastasinkin sulle demin sivuilla, mutta muillekin tiedoksi, että voin todella lämpimästi suositella Mummon Winttiä ([url]http://www.muwi.fi). Kävin jo aikoinaan niiden liikkeessä Vaasankadulla, mutta se lopetettiin jokunen vuosi sitten eikä oikein mistään löytynyt vastaavaa kamaa, mutta nyt luin tosiaan lehdestä että ne on avannu nettikaupan ja heti oli pakko korvata tää parin vuoden "tauko" ja ostaa hirmu läjä tavaraa. :D

Rahel

Toi Mummon Vintti vaikuttaa hauskalta paikalta. :D Mut jos aitoa vintagea haluaa, niin ainakin Helsingissä on liikkeitä. Tulee mieleen ainakin se Ruuturouva, jossa en oo ite viel kerinnyt käydä, mut ikkunasta kerran ihailin kaikkee kivaa, mitä siellä oli. Ja huuto.netistä oon minäkin löytänyt välistä ihan pilkkahintaan. Hakusanaks vaan "vintage" tai "retro".

Dnepr

Ookei hienoa. Voisinkin itse asiassa tässä samalla kysellä noita Helsingin liikkeitä, kun sinne päin oon tässä lähiaikoina suuntaamassa shoppailureissulle. Elikkä missä esim. tuo Ruuturouva on? Ja suositelkaahan muitakin! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat