vaalennusvoide hiuksille - Muoti ja kauneus

ainohelmi

Onko kukaan vaalentanut hiuksiaan vaalennusvoiteella? Itse ostin juuri sellaista, mutta saa nähdä, uskallanko käyttää... Minulla on tummanruskeat hiukset, joita haluaisin vaalentaa hieman. Tuossa pakkauksessa ei kuitenkaan kerrottu aineen vaikutuksesta kovin paljoa. Oletteko siis käyttäneet ja millainen tulos on ollut?

Kommentit (6)

tanjazuzanne

Suosittelen tekemään ennen värjäystä testin ja värjätä pieni hius-suortuva ja testata se vaikutusaika. Itse en tajunut tätä tehdä ja vaikka pidinkin väriä päässä ohjeiden mukaan, niin en huomattavaa muutosta saanut. :?

jennyh

Omat hiukseni ovat latvasta tumman ruskeat ja keskiruskeaa.
Juuresta aina vaalean ruskeat ja blondit.
Saisko tolla vaalennusvoiteella sitä korjattua (tilannetta)?

tiina.

Hiusvärillä ei pysty vaalentamaan väriä. Vaan siinä täytyy olla vaalnetamiseen tarkoitettu tuote. (kaupoissa parhaimpia on raitaväri aine jotka on tarkoitettu raitojen tekoon) Väriä täytyy levittää pienissä osissa ja paljon. ettei tulee kirjavaa lopputulosta.

bananab

Noin radikaaleja muutoksia ei välttämättä kannata tehdä itse, ja jos tukkasi on hyvinkin tumma, sen todennäköisin väri on oranssi vaalennuksen jälkeen, vaikka käyttäisit värinpoistoakin.
Kannattaa mennä parturiin, siltikin hiuksesi voivat jäädä oranssiksi mutta ei välttämättä niin paljon ja hiuksien kannalta terveellisempää värjätä sitä asteittain vaaleammaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat