GUESS - Muoti ja kauneus

celia

Itse olen myös ihastunut kyseiseen merkkiin. Laukut ja lompakot etenkin miellyttävät silmää. Aika hintavia vaan ovat. :?

Sivut

Kommentit (22)

chloe

En löytänyt yhtäkään keskustelua Guess-merkille joten tein nyt uuden keskustelun sille :) Kuinka moni teistä tykkää kyseisestä merkistä? Itse tykkään tositosi paljon Guessin tyylistä, laukut ja farkut on mun suosikkeja! Harmi vaan, että maksavat paljon :? Ite oon kuitenkin ajatellut satsasta yhteen punaiseen laukkuun ja käyttää sitä mahdollisimman pitkään ilman että omatunto alkais soimaamaan korkeaan hinnan takia...

Ainiin, Guessin mainoksessa on aika komea miesmallikin ;)

Dunny

Itse tykkään tosi paljon Guessin farkuista. Laukkuja en omista, ne mallit ei jotenkin sovi mulle. Jotkut kys. merkin aurinkolasit olis kivat kesäksi. :)

Karonna

Käytiin juuri Milanossa viime viikolla ja tehtiin sitten bussireissu Sveitsin puolella sijaitsevaan outlet-myymälä FoxTowniin. Ostin Guessin aivan ihanan laukun sieltä ihan tajuttomalla alennuksella! Alkuperäinen hinta laukulle olisi ollut 215 euroa, mutta niin kun tiedätte outleteissa myydään edellisen sesongin tuotteita alehinnoin ja nyt kun oli muutenkin alennusmyyntiaikaa, sain outlet-hinnastakin vielä puolet pois! Todellisuudessa siis maksoin laukusta vain vajaa 60e! :D

kersa

Kovasti on mieleen, etenkin vaatteet ja kengät. Laukut vähän tökkii, ovat liian tilpehööritäytteisiä ja koristeellisia miulle. Toistaiseksi en Guessilta omista kuin 2 mekkoa ja yhden topin, mutta lisää toivon mukaan tulossa. :)

celia

Itselläni yksi Diamond G-laukku (harmaa, quattro G-kuviolla, "timantit" G-soljessa) johon olen ihan rakastunut. Häitä varten ajattelin ostaa Campari clutchin. :) Siis ei omat häät vaan erään sukulaisen. Paitoja on myös muutama. Niin ja lompakko. :D

Shirlie

Minä olen ihan hillitön Guess-fani, mutten osta mitään heidän tuotteitaan Suomesta, koska hinnat ovat aivan älyttömän korkeita. Yhden neuleen olen Kampin liikkeestä ostanut, sillä sain sen muutamalla kympillä -30 % alen ja siskolta saamani lahjakortin avulla.

Omistan isot kasat Guessin t-paitoja, huppareita ja laukkuja, jotka on hankittu Pohjois-Amerikkaan suuntautuneilta reissuilta. Oijoi, kun pääsen 5 viikon päästä taas Jenkkeihin ja Guessin outlet storeen... Siinä Visa vinkuu, mutta onneksi ei tule kalliiksi :lol: ! Esim. yksikään noista laukuistani ei ole maksanut varmaan 60 euroa enempää. Tällä kertaa tarkoituksena on ehdottomasti löytää Guessiltä farkut ja ostaa uusi lompakko.

-nappi-

Enpä ole paljoa Guessin vaatteita katsonut, mutta vaatteet ainakin näyttävät ihanilta, kun jossai kyseisen merkin kaupassa niitä olen katsonut. Laukut eivät ole niinkään mieleeni, jotenkin tosi sotkuisen näköisiä jotkut.

minni-

ostin vähän aikaa sitten guess zelda zip bagin. pidän kovasti<3.
vaatteetkin ovat mun makuun, mutta en valitettavasti (vielä :wink: ) omista yhtäkään. ja kengät, ihania!

Baby-G

Täällä myös yks Guess-fani :)

Laukuista ja farkuista tykkään kovasti, tällä hetkellä kolmet farkut ja 5 laukkua. Kaikki suomesta tai ruotsin laivalta.. Mua ei oo niin kauheesti se hinta häirinnyt, Guessin laukut esim. ihanan koristeellisia ja herättävät huomiota aina. Ja tosi laadukkaita ovat olleet. Farkut kans pysyny oikein hyvässä kunnossa.

Mitään muuta valitettavaa mulla ei tähän asiaan liittyen ole kuin se millaisia idiootteja Guessin Kampin liikkeessä on töissä. En tiedä oletteko huomanneet saman mutta siinä ei ole neideillä ihan asiakaspalvelutaidot kohdallaan :D Joten oon viimeaikoina siirtynyt siis ihailemaan ko. merkin tuotteita kokonaan tonne Stockalle.

zera

Mä tykkään Guessin laukuista tosi paljon, mutta en vielä omista yhtäkään. Hintaa niillä on kuitenkin vähän liikaa mun kukkarolle. Löysin ihanan Guessin laukun, kun aloin etsiskelemään pinkkiä laukkua sopimaan mun korkkareihin.

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/102/9/AAAAAglHDn4AAAAAAQKetA.jpg

Mustana tai ruskeana toi olisi ihana, mutta kun tarvisin pinkin. Aika kallis kyllä laukuksi, jota aikoisin käyttää vain silloin kun mulla on ne pinkit kengät.

zera
celia
zera: Meinasin ehdottaa pinkkiä Antoinette clutchia mutta toisesta keskustelusta luin että haluat jonkun tilavamman.

Toi Antoinette clutch on kyl hieno! Huuto.netissäkin tota myytiin eilen, mutta tänään kohde valitettavasti sulkeutui... :?

Nyytikki

Aah, ihastuin yhteen GUESSin laukkuun. Se on musta ja siinä on jänniä niittejä hienosti rivissä. Tosi upea, juuri oikean kokoinen... Nams, tuli himo tuollaiseen laukkuun!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat