punainen henna väri - Muoti ja kauneus

elinainen

Ootehan muuten huomanneet, että kaupan tavallisissa hiusväreissä on huomautus, että ei suositella käytettäväksi, jos on värjännyt hiukset hennalla. Eli jos hennalla värjäys menee pieleen, niin ainakaan kaupan väreillä sitä ei voi korjata!

Sivut

Kommentit (20)

taki

Henna itsessäänkin hoitaa hiusta, sillonku ite joskus teininä värjäsin, niin pidin sen puuron koko yön päässä. Tuli ihana väri. Ainoo huono puoli tossa on, ettei se väri lähe millään pois.

vihollinen

Mä joskus aina ennen värjäsin sillä hennalla mitä sai ihan esim. aholaidalta.. mut sehän vedettii pois markkinoilta, ku siitä sai muka syöpää xD
Se oli musta ihan mielettömän hyvä väri.. ei maksanut juuri mitään, ja säri säily paljon paremmin ku mitkää kestovärit..
Ja sit oli kiva ku siihen sekaan pysty sekottaan kaikkia juttuja, esim. kahvia, kananmunaa, etikkaa, jne.. ni tuli hiuksista tosi hyvät.. mut pistäppä noita aineita johki tavalliseen kestoväriin ni hiukset lähtee tyyliin päästä xD haha.. ikävä niitä hennoja <3

oranssi

Mä oon muuten yrittänyt pari kertaa värjätä hennalla, eri merkeillä, lopputulos oli ei juuri minkään värinen tai ei ainakaan punainen. Työkaverilla kyllä oli aivan ihanan leiskuvan punaiset kutrit, ja ostin täsmälleen samaa ainetta mutta mulla tulos olematon. Kenelläkään ideaa kuinka monta kertaa sitä pitää laittaa, että alkaa näkyä?

Telle

Minä värjäsin monta vuotta hennalla, ja koostumusta sai paranneltua lisäämällä mönjään ripauksen oliiviöljyä - hoitaa samalla hiusta värjäyksen aikana, mutta haalentaa värjäystulosta. Räväkämpää punaisen sävyä taas voi hakea laittamalla mukaan punaviiniä tai etikkaa.

Kukkis

tälläiset kivan oranssit tuli, pidin väriä 30min. Eli olis varmaan tullu punaiset, kun olis malttanut kauemmin.
Väri itse oli vain kamalaa laittaa (body shopin henna-väri) ihan kuin olisi kokkareista mutaa laittanut päähän, haiskahti ruoholle ja mullalle, ja oli aivan ruskeaa, eli ei kiva kokemus, pyyhkeeseen tippui sellaisia kokkareita, eli väri itsenään oli kovin huono..

Miffy

Aaa niin jnoo se oli jo valmiiksi tehty väri.. Hm, no kyllä mä uskon et se on ihan oikea kumminkin. Siitä on jo aikaa kun mä oon värjänny hennalla, en siis ihan tarkkaan muista minkäväristä se tahma oli.. testaa ;)

leben

[color=red]Tänään pitäsi laittaa henna-mössö päähän.. Katsotaan mitä saan aikaan?! :roll: Mulla on aina ollut punanen tukka ja [u]olen kyllä[/u] kokeillut muutkin värit, mutta tää sopii mulle parhaiten.. Joten kaikki punaisen sävyt kelpaa... :wink: Ajattelin että jos tää toimii niin säästän sievoisen summan hiusten värjäämisen kanssa kun siitä pussista saa itse tehtyä just sopivan määrän "väri-ainetta" [/color] 8)

nanay

Aika yksilökohtaista on minkä värin omaan päähän saa ja kuinka kauan se itsellään päässä pysyy kuin kaverilla.

Itse hennalla kerran vetänyt, taisipa olla juuri vuosi sitten, ystävä laittoi sen päähäni ja kummalekaan se ei ollut mieluisa kokemus. Lopputulos oli mitä oli, ei tullut niin punaista kuin olisin tahtonut ja mitä pussi ja myyjä antoi vaikuttaa. Höh.

Kaiken lisäksi oletin, että henna pysyy paremmin päässä, eikä lähde muutaman pesun jälkeen haalistumaan kuten nuo kaikki kaupan "kestovärit", mutta petyin siinäkin. Väri haalistu ja haalistu - loppujen lopuksi oli ällöttävän oranssihko.

Ja tuosta etteikö saisi kaupan väreillä vetää hennan jälkeen - en edes tajua minkä reaktion se voisi saada aikaan? Itse ainakin sen jälkeen olen kaupan väreillä värjännyt, ei ole hiukset tipahtaneet normaalia enempää päästä, ei ole tullut tyytymätöntä lopputulosta ( jos olen laittanut punaista väriä, olen sitä myös saanut enkä mitään mystistä vihreää ).

Siinäpä minun kokemustani asiasta, tyytymätön olin hennaan. Ja moniin kaupan väreihin. Ja myös Tampereen Hairstoren epäpätevälle parturille, joka ei osannut sanoa kuin "en minä tiedä", kysyin sitten niinkin yksinkertaista asiaa väristä, että lähteekö tämä kuinka monen pesun jälkeen haalistumaan. Helvetin ammattitaitoista porukkaa siis. Huhhuij.

:roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat