Hyvät FARKUT! - Muoti ja kauneus

Wenny

Mä löydän yleensä Espritiltä ja EDC:ltä sopivia farkkuja. Mulla on myös liian lyhyet lahkeet ikuisuusongelma, mutta noissa on short-, regular- ja long-vaihtoehdot, joista tuo long on oikeasti aika pitkä :) Joskus löytyy myös H&M:ltä just ja just tarpeeksi pitkiä ja oli mulla kerran yhdet ihanat Leen farkutkin. :D

Sivut

Kommentit (71)

Mimia

Minunkin on hankala löytää farkkuja itselleni. Niiden pitäisi olla reisistä ja takapuolesta istuvat, mutta ne eivät [u]missään nimessä[/u] saisi puristaa [u]minkäänlaisia[/u] jenkkiksiä vyötärölle. Farkut pitää olla lantiomallia, kuitenkin niin ettei takapuoli näy. Ja mielellään ne saisivat olla tarpeeksi lyhyet, vaikka tuosta pitää kyllä lähes aina tinkiä.

Parhaat farkkuni olen löytänyt kirpputoreilta. Tuolta kun ostaa, niin farkut on jo mennyt sellaiseksi kuin ne venähtävät. Kun/jos farkut ovat sopivat, niin ne eivät enää muuta muotoaan.

Mä ostin tänään ensimmäiset pillifarkkuni :D Olen aina ollut vähän niitä vastaan. Kohtuuhintaisia (alle 50€) ja minun kriteerit täyttäviä farkkuja on ollut niin kovin hankala löytää. Nyt kuitenkin onnistuin siinä, eikä mennyt edes 25 euroa kun Lindexillä oli alennusmyynnit! [size=7](salaisuus, ne farkut on mamma-farkut, joista irrotin mahaosan pois)[/size] Näissä on matala vyötärö, mutta takapuoli ei kuitenkaan näy ja nämä on äärettömän mukavat eikä todellakaan paina tai purista mahasta yhtään. :wink: Kaikki keinot on sallittuja täydellisten farkkujen metsästyksessä.

celia

Minullakin yhdet Leen farkut, ostin pari kuukautta sitten kun maksoivat vain 50e (norm. 100e) ja olivatkin todella mahtavat. Piti vain lyhennyttää reilusti, mutta Kekäleessä tekivät sen niin hienosti ettei edes huomaa :)

Onlyn tai Veromodan farkkuja olen muuten käyttänyt. Viikonloppuna ostin avajaistarjouksista Onlyn farkut 19,95e (norm. 79.95e) :>

Mut hyviä farkkuja on _VAIKEAA_ löytää.

egyptilaiset

Mä oon tullu siihen tulokseen, et farkkuja löytää helposti loppujen lopuks tosi harvat. Mulla on sellanen iso pököpehva, siis se on tonne taaksepäin iso, eikä noi nykyiset matalat farkut kerta kaikkiaan riitä yli siitä. Korkeampi vyötäröiset on sit ollu joko pillejä (ne suurentaa takapuolta mulla ainaki) tai sit muuten mummohousuja. Rasitus!!

Pee
Alina
Olen myös tykästynyt Leen farkkuihin. Niissä on myös urheilijan reisille tarpeeksi tilaa. Multa löytyy myös muutamat dieselit, joista tykkäilen kovasti. Vaikka olen 170 cm pitkä, niin silti Leen farkuista 29/31 on täydelliset malli kuin malli :lol:

Juuri tämä urheilijan reisi on meikäläisellekin niin usein muodostunut "ongelmaksi".. Ite tykkäilen myös Dieselistä, Miss Sixtystä (saa nauraa, mut mulle sopivia... :wink: ) , Freesouolilta löytyy myös muutamia mulle hyviä. Kaveri toi mulle töistä "miljoonat" Onlyn farkut ja ainakin ne mallit istuvat mulle hyvin.

euphoria_

Minä oon ihastunut Vero Modan farkkuihin. Ne ovat istuvia, hyvännäköisiä ja kestävät käytössä (ainakin mulla) todella pitkään. Hintakaan ei kovasti päätä huimaa, kalleimmat taitavat siinä 70 euron hujakoilla pyöriä. Viime aikoina oon tosin huomannut, että niidenkin hinnat on ehkä vähän ylöspäin menossa :shock:

Alina

Pee, multa löytyy myös muutamat miss sixtyt :D no joo, mut istui hyvin.

Ettehän vaan käytä huuhteluainetta farkkuja pestessä... sen takia usein farkut lörähtää.. mikä sana, mut kuitenkin ! idea tuli selväksi toivottavasti.

nappis

Noin kuukauden päästä palailen Suomeen ja ensimmäisenä olis tarkotus käydä ostamassa yhdet Stockerit.. Kaapista löytyy kahdet täydelliset farkut ja molemmat stockerilta.. ja hintakaan ei päätä huimaa :D

Theea

En löydä farkkuja mistään! Ehkä olen liian kriittinen, ehkä tämän hetkinen farkkumuoti ei ole mieleiseni tai ehkä en vain ole löytänyt oikeaa kauppaa. Monissa olen kyllä käynyt, eikä farkkujen hankkimisen pitäisi olla näin suuri asia. Mutta siis haluan täydelliset farkut. En viitsi tuhlata 100-170 € housuihin, joista en pidä (niinkin on joskus tullut tehtyä kun on pakko ollut hankkia). Eli mistä näin yleisesti löytyy hyviä, muodikkaita farkkuja? (Esim. farkkuliikkeet Hesassa). Haen mahd. pillilahkeisia, tumman- tai vaaleansinisiä, takataskut, matala vyötärö. Hah, tämä taitaa olla turhaa :lol: no jos ei muuta niin kertokaa omasta suhtautumisestanne farkkujen etsimiseen ja ostamiseen! :D

ruusunmarja

ite panostan hyviin farkkuihin jotka maksaa yli satasen. Leen farkkuihin oon tykästyny, enkä enää muita merkkejä jalkaani laita. Niitä löytyy kyllä ihan perus farkkuliikkeistä. Ne on matalavyötäröiset ja niissä on kivat vyönlenksut ja taskut. Mun kropalle ne on TÄYDELLISESTI istuvia. suosittelen lämpimästi :D

lady_amelie

Liputan myös Leen farkkujen puolesta. Hinta on ihan kohtuu (satkun molemmin puolin) ja kerrankin on tarpeeks pituutta lahkeelle kun tuumakoot on 33 ja 35. (34 jää just ärsyttävän vähän lyhyeksi :evil: )

Daniina

Mä oon 160-senttinen ja farkkuja on jotenki hankala löytää, kaikissa kivoissa on aina liian pitkät lahkeet ja malli saattaa kärsiä jos niitä käy lyhentelemään.. Tällä hetkellä omistan kyllä ihan kivoja farkkuja :P Tukholmasta olen nämä ostanut. Ikinä en kyllä edes satasta pistä farkkuihin, huh sentään :roll: :roll: :oops: Korkeintaan 70e!

nassukka

Mullakin todella vaikea löytää farkkuja kun on niin kamalan lyhyet jalat ja leveä lantio :? Jos farkut sopivat lantiosta niin ne alkavat roikkua perseen alta ja lököttään reisistä..
Onneksi olen sentään vähän laihtunut, joten alkaa olla hieman helpompi löytää hyvinistuvia farkkuja..
Tätänykyä en enää tiedä mitä tuumakokoa oon, mutta onlyn farkuissa (joita viimeiset farkut ovat olleet) on ollut 36/32, joista pituus jää liian pitkiksi.. Miksie näin lyhyille suunnitella farkkuja?

lady_amelie
Daniina
Ikinä en kyllä edes satasta pistä farkkuihin, huh sentään :roll: :roll: :oops: Korkeintaan 70e!

En mäkään ennen olisi ikinä satkua laittanu farkkuihin, korkeintaan 50e. Mutta kävi niin onnellisesti, että löytyi merkki, jossa pituutta on tarpeeksi. Silloin ei se satanenkaan haittaa ja kun muutenkin ostan farkut kerran vuoteen :D . Onneksi se sopiva merkki ei ollut enää kalliimpi, harmittais julmetusti jos täydellisten housujen hinta ois lähemmäs 200e :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat