Kampaamot turussa? - Muoti ja kauneus

hellulandia

Annabell

Kommentit (5)

viiru

niin eli mitä kaikkia hyviä ja halpoja kampaamoita mahtais turusta löytyä?
ihan vaan hiustenleikkuuta varten, ettei mitään värjäyksiä tai mitään.

voi olla että tästä ketju jo jostain on, mutta kiireessä en nyt ehtinyt hakea. :D

Zuzannah
viiru
niin eli mitä kaikkia hyviä ja halpoja kampaamoita mahtais turusta löytyä?
ihan vaan hiustenleikkuuta varten, ettei mitään värjäyksiä tai mitään.

voi olla että tästä ketju jo jostain on, mutta kiireessä en nyt ehtinyt hakea. :D

no ainakin parturi kampaamo kankainen hämeenkadulla on kiva ja halpa paikka. miesten hiustenleikkuu 13 e ja naisten kai 14 e. ite oon käyny siellä vuoden verran ja oon tykänny

Miffy

AVANTGARDE HUmalistonkadulla! Siellä käy melkeen kaikki mun kaverit ja ne on tyytyväisiä. Kampaajat on kuulemma todella ammattitaitoisia ja käy paljon koulutuksissa :arrow: tyylit hallussa. Mut ei vissiin kovin halpa.

Chilli

Mun mielestä ihan superparas paikka on Funky Star Forumissa. Ja siellä etenkin Olli. \:D/ Itse olen aina ollut tosi tosi tyytyväinen eikä oo tarvinnu olla mitään suunnitelmaa, yhdessä ollaan mietitty mitä tehtäisiin ja värijutut olen jättänyt kokonaan Ollin mietittäviksi. Ja kaverit on olleet kateellisia. :wink: Pelkän leikkauksen hinnasta en tiedä, kun itseltä aina värjättiin ja leikattiin, mutta en usko että hipoo taivaita. Kerrankin siellä oli kokonainen perhe leikkauttamassa hiuksia yhtäaikaa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat