Paras "karvoituksen muoto"? - Muoti ja kauneus

twiggy

Kokonaan posliini, taikka viiva.

Sivut

Kommentit (85)

Jeannie

Heips, ajattelin tänne tän laittaa. Elikkäs onko joku kokeillu mitään "erikoisempaa" tuolla alapäänkarvoituksen puolella, esim. just sitä sydäntä, ja miten teitte sen? Ajattelin jotaki vähän erikoisempaa yrittää sitten kun mies tulee kotiin viikon päästä :lol:

TaskuMyy
Vanamo
Minulla on nykyään aina posliini, koska käyn sen säännöllisesti vahauttamassa. Hintaa tälle tapahtumalle on 45 euroa( normaalisti 50, mutta saan opiskelija-alennuksen).

Kuinka kauan posliini pysyy??

Mieh ko oon kuullu et semmonen vahaus mikä tehää 2-3krt vuojessa maksaa satoja euroja :shock:

Jimmy KImmel

Vauhtiviiva tai poslari on paras. Periaatteessa tuo kummun karvoitus on mulle aivan yhdentekevää, kunhan vaan on "huulet" karvattomat. :D

PinkPanther

hih, otsikko voisi olla paras karvoitus/karvoituksettomuus :wink: Niin monta erilaista karvoitusmallia, tai trimmausta, kuin on alapäiden omistajiakin :wink:

PinkPanther

Mie tykkään kyllä itse eniten posliinista. Muistellessani sitä aikaa, kun siistin vain bikinirajoja, niin olen ehdottomasti sitä mieltä että sellaista puskaa en itselleni enää halua. Ei se pahan näköinen toki ole, "huoliteltu puska", mutta ite oon erittäin tyytyväinen kun sillon joskus sain päähäni vetäistä kaikki pois. ja se kasvattaminen olisi kyllä nyt aika tuskaa, kun sänki pistelisi ja kutittaisi pitkän aikaa ennen kuin kasvaisi kunnolla :D

Tästä aiheesta ei taida olla tällaista gallup-tyyppistä keskustelua, joten ´tää voisi olla ihan paikallaan :)

jenson

"Brasilialainen karvanpoisto on menetelmä, jolla karvoitus poistetaan genitaalialueelta kokonaan vain jättämällä häpykummulle pieni kaistale karvoitusta."
Eli viivaksi luulisin.

jenson

Tämä ei välttämättä ole "paras" muoto, mutta joskus poikaystävä ehdotti sydämen muotoista karvoitusta. :D nauroin vaan takaisin. Eipä ole tullut kokeiltua. :D
Ja paras muoto on minusta varmaan sellainen, josta bikirajoja vähän siistitty. En itse jaksaisi ajella tai vahailla kokonaan pois.

Edit. Olin rohkea ja ajelin itselleni viivan. :D Ei se ainakaan pahalta näytä, ihan mukava ja poikaystäväkin tykkää. Harmittaa vaan kun on paljon paljasta ihoa ja kasvavat karvat erottuvat aika hyvin.

aurinkoinen9

Kertokaa, millanen on tarkalleen teiän mielestä paras muoto karvoitukselle alapäässä? Itellä nimittäin aina vähän mitä sattuu ja ois kiva muotoilla se kauniiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat