ROBERTO CAVALLI AT H&M<3 - Muoti ja kauneus

sweetmaryann

Vaatteet tulivat myyntiin tänään aamuyhdeksältä ja menivät muutamassa minuutissa loppuun. Teemana lähinnä juhlapukeutuminen ja naistenmallistossa erilaiset eläinkuosit.. Naistenmalliston päätähtinä olivat mekot ,joita löytyi lyhyitä ja pitkiä(kultainen paljettimekko, pitkä kultainen iltapuku, seepra ja leopardikuvioiset lyhyet mekot, pitkä leopardikuvioinen iltapuku,leopardikuvioinen tunikamekko...) mallistoon kuului myös ainakin 3 takkia, muutamat korkokengät(eläinkuosi ja kai jokin metalliväri, mahd.hopea), huiveja, alusvaatteita, housuja(tummansiniset farkut ja mustathousut(molemmat kultaisilla saumoilla,kultaiset Roberto Cavalli logot takataskuissa), leopardikuosiset farkut. Olin myös näkevinäni mustat ja valkoiset suorat housut, sukkahousut, 3 korua, pari kauluspaitaa ja leopardikuvioinen korsettitoppi, joka ainakin itselleni jäi päälimmäisenä mieleen. Mallistoon kuului varmasti myös paljon muita tuotteita,jotka eivät vain osuneet silmiini.

Onnistuiko kukaan nappaamaan jotain tästä mallistosta?
Mitä mieltä olette yleisesti ottaen malliston vaatteista?

Itse mukaan tarttui kaksi mainoksissakin paljon näytettyä mekkoa, samanmalliset seepra ja leopardi bilemekot :) Mielestäni mallisto oli aivan mahtava ja täysin eritasolla verrattuna H&M:n aikaisempien vierailevien suunnittelijoiden mallistoihin. Harmi ettei niitä enää saa, olisin voinut ostaa lähes kaiken, jos rahaa olisi löytynyt tarpeeksi. Meininki H&M:ssä oli aika villiä, melkein kuin rock-konserteissa ovienavaus hetkellä,kun kaikki lähtevät juoksemaan hulluna lavaa kohti :D! Vaatteista joutui lähes taistella ja jonon perällä olleet jäivät varmaankin ilman yhtäkään vaatetta. Mielestäni on ihanaa,että myös suomeen saapuu tämänkaltaisia hienoja ja nuorekkaita juhla- ja bilevaatteita. Täällä ei tunneta monissa maissa omaksuttua hienostunutta bilekulttuuria, vaan kaikki on aina kovin arkista ja tylsää. Tylsyys oli tästä mallistosta todella kaukana. Vaatteet olivat persoonallisia, eloisia, hyvinistuvia, ERITTÄIN TYYLIKKÄITÄ, materiaalit olivat laadukkaita ja yksityiskohtiiin oltiin panostettu. Ennen kaikkea mallistossa vaikutuksen minuun tekivät eläinkuosit, joista pidän hyvin paljon ja sen rock-henkisyys.
LISÄÄ TÄLLASTA JA PIAN :)<3<3<3<3

Kommentit (3)

JJEMMY

Se paljettimekko oli aivan ihana! Miulle kyllä aivan liian kallis. En edes muistanut et mallisto tuli tänään kauppoihin, onkohan tän tuppukylän h&m:llä enää mitään, voipi olla :roll: Ainakin niitä madonna ja kylie kamoja näky olevan aika kauankin.

Kepatäti

Mä en oo nähny niitä livenä, mutta oon ihan rakastunut siihen kultamekkoon, jossa oli jotkut härpäkkeet helmassa <3

Tiiän jo nyt, että se ei näyttäs yhtään miltään mun päällä ni en viittiny vaivautua kauppaan masentumaan, mutta vaatteet näytti kuvissa ihanilta!

Niitu

Musta trenssi, musta paita ja rannekoru tarttuivat mukaan. Valitettavasti paljettimekkoa ei ollut myynnissä Treellä :( , se jäi valitettavasti saamatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat