haussa seksikäs lookki viikonlopuksi..APUA - Muoti ja kauneus

Lakka

Tässä tulis jotain vinkkejä:
Alusvaatteet. Mustaa tai punaista, pitsistä, läpinäkyvää...
Hame ja saappaat kuulosti erittäin hyvältä vaatevalinnalta.
Hiuksiin suosittelen pientä tupeerausta (lievä sekaisuus on seksikästä), jonka jälkeen voit vaikka nostaa ne pinneillä ja pampuloilla suht korkealle päätä, eli ei niskaan vaan reilusti ylemmäs sellainen nutturantapainen. Jätä vähän hiuksia roikkumaan, niin ettei kampaus ole sliipattu vaan rohkean räväkkä. Käytä sivujakausta jos et yleensä tee niin. Jos haluat pitää hiuksesi auki, laita muotovaahtoa ja föönaa tuuheiksi ja tupeeraa hieman juurista.
Meikkaa vaikka uudella tavalla. Kokeile kajalia sisäluomelle tai pelkkää ylärajausta. Nämä kokeilut kyllä kannattaa tehdä jo ennen viikonloppua, niin tietää että varmasti osaa ja rajaukset sopii. Huuliin voit vaikka laittaa jotain uutta väriä.

Kommentit (10)

sunset

sekoilin jotain noitten alotusten kanssa ku kirjotin moneen eri paikkaan.. anteeks!!
joo.. oon samma mieltä et pitää ite viihtyä itsessään mutta ku oma mielikuvitus on niiiiiin kehno!
mun hiukset on suorat, mutta aika usein laitan märät hiukset illalla ranskiksille ja saan niin tosi nätit kiharat.
ongelma on et mä aina laitan hiukset puol ponnarille tai kaikki hiukset ponnarille... niiiin tylsää... haluisin jotain uutta ja räväkämpää..
eikä ole otsista.. ja hiukset on sellaset 10 cm olkapäitten alle ulottuvat...'
mulla on ongelma ku musta oon aina vaan söpö... poikaystäväki sanoo et oot söpö.. mut ku en haluu olla söpö naapurintyttö aina, ois kiva olla seksikäs..
saakeli ku ois helpompaa olla mies!

Miffy
Jzzu

Miusta ei kannata laittaa hiuksiaan tai pukeutua mitenkään sillä tavoin kuin ei koe tyylilleen ja itselleen sopivaksi sillä se tekee vain epävarmaksi ja se ei ole seksikästä.
Mieti mikä susta itsestäs on seksikästä ja laita hiukset silleen ja pukeudu siten miltä itsestäs hyvältä tuntuu sillä omissa nahoissaan/hiuksissaan/vaatteissaan viihtyvä nainen on seksikäs. :wink:

No niinpä se, Jzzu ehtikin jo, näinpä siis :D

sopuli
Miffy
Varmasti silloin näyttää seksikkäimmältä, kun on sellaisissa kuteissa, joissa ihan oikeasti viihtyy.

Juu se on totta! Joskus kun on vaikka baarissa ja on oikein laittautunut, on sellanen olo et olenpas nätti :) Mutta sit vaatteiden, meikkien ym pitää olla sellasia, missä oikeesti viihtyy.

Jzzu
sopuli
Hmm... Varmaan olis yksikin aloitus riittänyt :)

[size=9][color=red]Tottapa totta, lukitsen tuon toisen. -Jzzu[/color][/size]

Miusta ihminen on niin seksikäs kun siltä itestään tuntuu.
Miulla itselläni on kesäks kaljusta kasvaneet lyhyet hiukset takaa ja edestä otsis ja sivuilla korvien edessä pidemmät siipakkeet ja tää on musta aika seksikäs ja sähäkkä tukka.

Baaripukeutumisessa käytän itse yleensä paljon mustaa, punaista ja joskus valkoistakin, skragat ja kauluspaidat sekä saappaat tai nilkkurit kuuluu myös baarilookkiini.

Miusta ei kannata laittaa hiuksiaan tai pukeutua mitenkään sillä tavoin kuin ei koe tyylilleen ja itselleen sopivaksi sillä se tekee vain epävarmaksi ja se ei ole seksikästä.
Mieti mikä susta itsestäs on seksikästä ja laita hiukset silleen ja pukeudu siten miltä itsestäs hyvältä tuntuu sillä omissa nahoissaan/hiuksissaan/vaatteissaan viihtyvä nainen on seksikäs. :wink:

Antigone

Elikäs peruspukeutumissääntöjä on varmaan, että tumma hoikistaa, jos koet, että sellaiseen on tarvetta (en väitä että näin on sillä en ole nähnyt sinua!! 8) ). Sen ei kuitenkaan tarvitse olla välttämättä musta! Saappaat kuulostaa mielestäni paremmalta minin kanssa kuin korkkarit, koska lyhyt hame ja korkkikset on joskus vähän over the top, jos ymmärrät. Paidassa voisi varmaan olla vähän enemmän väriä, tai se voisi olla vaikka kahden topin yhdistelmä. Mielummin ei mitään makkarankuorta, sillä jos toinen osa vaatteista, tässä tapauksessa alaosa on pieni, yläosassa saa olla vähän materiaalia enemmän, jotta kokonaisuus olisi tasapainoinen.

Hiuksista en tiedä oikein.. Onko sinulla otsatukkaa? Ylettääkö hiukset yli olkapäiden, ovatko ne hyväkuntoiset? Suorat vai kiharat? Noiden perusteella osaan sanoa vähän enemmän. Ja muuten älä unohda asusteita!!! Hiuspanta, näyttävä kaulakoru, roikkuvat korvakorut tai jokin ihana vyö (tosin varmaan aika simppeli, jos hameessa on kuviointia) voisi kuulostaa hyvältä ja viimeistellä kokonaisuuden, näin sanoakseni. Vitsi, toivotaan, että tulee tosi kiva viikonloppu ja poikaystäväsi havahtuu huomaamaan, mitä ihanaa sillä on!!

sunset

elikkäs mietin tässä tulevaa viikonloppua ja kaverin synttäreitä jonne menen poikaystävän kanssa. haluaisin näyttää oikein seksikkäältä mutta en oikeen tiiä millaset sukkikset /stay upit laittasin farkkuminin kanssa, väri on sellanen musta ja takataskussa ja toisellapuolella edessä menee sellasta kukka kuviota. olen päässyt vähän lihoamaan joten värin on parasta olla musta vai? ja korkeat korot? laitanko korkkikset vai sellaset puolisaappaat (siis puoleen sääreen)? ja millanen paita ois teist kiva? mietin että laitanko topin vai t-paidan,,, toppeja löytyy multa enempi joten siihen varmaan päädyn, mutta minkä värinen?

ja hiuksista sen verran kanssa että miten kannattaisi hiukset laittaa, mulla on aika pitkät vaaleet hiukset..?

tosiaan nyt haen sellasta vähän seksyä lookkia ku tuntuu että toi poikaystävä on unohtanu että mä olen nainen enkä mikään itsestäänselvyys...

riskisattuma

"tumma hoikistaa" On aivan väärä käsite! Ajatelkaa nyt. Jos sinulla on mustat vaatteet ja seisot vaalena seinän vieressä, niin musta juurikin ottaa esille kaikki muodot.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat