Meikkivoide ERITTÄIN vaalealle iholle? - Muoti ja kauneus

kivi

Mulla on sama ongelma, aloitinkin keskustelua samasta aiheesta tässä taannoin.

Mulle Lumenen Double stayn vaalein sävy (0 muistaakseni) oli hyvä, mutta sitä sävyä ei löydy nykyään oikein mistään. Talvella Helsingin keskustan Sokoksessa oli muutama.
Sitten yllättäen L´orealin Infalliblen vaalein sävy olikin juuri hyvä! Se ei ainakaan ole yhtään punertava.

Noi Maybellinen "suomalaiselle vaalealle iholle" kehitetyt sävyt on kaikki mulle liian tummia, joten aloin itsekin vajota epätoivoon.

Sivut

Kommentit (19)

turkoosi

Joo, käyn tänään kattoon ton Chanelin meikki voiteen, samalla kun käväsen Tampereella.. Kun täällä tuppukylässä mitään Chaneleita myydä... :S Toivottavasti on hyvä, peittävä, eikä kauheesti yli 35€? Näkyykö siitä ihon pintakuivuus kuinka hyvin?? Kestääkö se yhtään vettä esim. vuotavat silmät tai tihkusade?

pikku-kata

Maybellinen se vaalein sävy oli liian oranssi mulle, mutta Lumenen vaalein on sopiva. Ja tyytyväinen oon ollut siihen Lumeneen, vihdoin löytynyt sopiva meikkivoide!

Mimia

Minulla on myös tuo sama ongelma.

Double stay meikkivoidetta käytin kun sävyä 0 oli vielä myynnissä, sekoitin 1:1 sävyjä 0 ja 1, tuli täydellistä!

Nykyisin käytän Maybellinen Dream matte moussea, sävyä 010 Ivory. Sen saa levittymään hyvin ja sitä saa ohuen kerroksen, vaikka on sekin liian tummaa. Tai pelkkää puuteria.

Mymmeli80

Käy tsekkaamassa Chanelin Teint Fluide Universelin sävy 10. Se on vaalein keltapohjainen meikkivoide (mutta kuitenkin aika neutraali sävy) minkä olen löytänyt. Hinta vähän kirpaisee, mutta onha se paljon mukavampi syödä niitä nuudeleita kun kasvoilla on täydellinen meikkivoide :)

turkoosi

Luonnehtisin ihoani keltapohjaiseksi... Se on ärsyttävää ja hermoja raastavaa kun vaaleat sävyt ovat usein punaiseen taipuvia ja näyttävät naamassa ihan hirveiltä... Anytimellä, Max Factorilla, Lorelilta, Maybelineltä, Lumenelta ei löydy tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta, (Lumenen 00 sävyinen puuteri on kyllä aikas hyvän värinen, mutta pelkkä puuteri ei tähän nassuun riitä), lisäksi yleensä sarjojen vaaleimmat sävyt ovat "punaisia". Nyt syksyllä kun se vaivalla hankittu, vähäinenkin rusketus on hipiältä haalistunut alkaa toi Clarinssin 02 pale ivory näyttämään turhan liian tummalta, turhan liian punertava se kyllä kesälläkin oli... Ihoni oikea sävy on suunnileen Lumenen 00 puuterin sävyä... Alan olla jo aika epätoivoinen... :S

Trinity

Anytimellä on ainakin tosi vaalea sävy jota käytän talvisin, melkeinpä täysin valkoinen. Laadultaankin ihan toimiva, ainakin hintaansa nähden. :)

Mymmeli80

Sehän riippuu tietysti myös siitä, mihin väriin taittuvaa meikkivoidetta haet. Onko ihosi puna- vai keltapohjainen? Itselläni on keltapohjainen iho, joten esim. Max Factorin LongLastingin vaalein sävy näyttää kasvoillani possunpunaiselta. Tuo Chanelin 10 sävy on aika neutraali, eikä liian puna- tai keltapohjainen.

neetta

Lancomelta löytyy myös vaaleita sävyjä. Tosin hintavaa, mutta laadusta täytyy maksaa :wink:
Käyppäs ihan kyselemästä jostain kemppari liikkeistä mitä suosittelevat!

Mymmeli80

^ Jos on oikeasti todella vaalea iho, niin Maybellinen meikkivoide näyttää kasvoilla oranssilta. Markettisarjoista vaaleimmat löytyy Lorealilta (Infallible) ja Lumenelta (Double Stay sävy vaniljamarenki).

Lumi~

mulle on kyllä noista maybellinen suomalaiselle iholle tarkotetusta meikki voiteista löytyny sopiva, se ihan vaalein.. ja oon tosi kalpea, että myötätunto on kyllä kokonaan teidän puolella joille sekin sävy on vielä liian tumma..

nakymaton_ninni

Mulla oli joskus Grimas-merkkinen meikkivoide. Se vaalein sävy oli kyllä jo tosi lähellä kalmankalpeaa. Mutta eipähän ollut rajoja :P

Jzzu

Miulla on kans vaalee iho mutta ei kuitenkaan niin vaalee etteikö melkeen minkä tahansa valmistajan vaalein sävy kävis, eli ivory tai jos vaan löytyy niin porcelain.
En ees rusketu niin kesäks tai muutenkaan ei oo ikinä tarvinnu vaihtaa sävyä, vaaleinta mahdollista vaan niin useimmiten sopii kyllä.

Mymmeli80

Kaikki edellä mainitut on kyllä liian tummia jos iho on todella vaalea. Paras kokeilemistani on Chanelin Teint Fluide Universelin sävy 10.

angel3

mitä kivaa tai ees järkee on peittää naamnsa kaiken maailman puutereiden sun muiden peittoon. ettei finnit näkyis. :lol: tyhmempää ei oo kuultu. =D> aploodit tyhmyydelle :shock: olen ällistynyt tyhmyydestänne

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat