Kuka osaa suunnitella tatuointeja? - Muoti ja kauneus

Laura20

Mulla on myöskin samantapainen ongelma, onneksi sukulainen on taiteilija ja saattaa ehkä suunnitella jonkinlaisen tribaalikuvion. Mutta ellei hän ehdi, ajattelin suunnitella itse. On sitten ainakin sellainen, mitä kenelläkään muulla ei ole. Tai mistä sitäkään tietää?

:shock:

Kommentit (10)

Lolita88

Haluaisin tietää, onko kukaan cosmottarista hyvä suunnittelemaan tatuointeja / piirtämään niitä? Haluaisin tatuoinnin alaselkään, mieluitenkin jonkinlaisen tribaalin. Keskellä / välissä saisi olla [u]esim[/u]. perhonen.

Itse olen niin surkea piirtämään, etten ole saanut mitään aikaiseksi. Olisi mukavaa, jos joku haluaisi suunnitella sellaisen.

Jzzu

Kuka tahansa kuka osaa vähänkin piirtää osaa periaatteessa suunnitella tatuointeja sillä mitä tahansahan sitä voi nahkaansa antaa piirustaa. :D

Jotkut tatuoijat voivat myös suunnitella tatuointeja ja muokata esim. jo olemassa olevasta tatuointimallista mieleisen.
Mie ehkä sinuna lähtisin ekaks ihan tatuointiliikkeeseen vilkuilemaan mallikansioita ja tiedustelemaan että millainen käytäntä suunnittelupuolen kanssa siellä. :wink:

Lolita88

Ei huvittaisi ajaa suunnittelun takia n. 200 km, ja tulla kotiin takaisin. Täällä ei lähimainkaan ole tatuointiliikkeitä. Olenkin ajatellut, että jos joku suunnittelisi hienon tatuoinnin, saisin vain ojentaa sen tatuoijalle, joka nakuttaisi sen selkääni.

Jzzu

Mites oot sie netistä kattellu kuvia?
Jos ei valmiina löydy mieluisaa niin Photoshopilla ois suht helppo yhdistää useampi kuva sopivaksi malliksi esim. just joku tribaali ja perhoskuva.

Rahel

Hmm, toi Photoshop voiskin olla ihan toimiva idea. Täytyis vaan eka opetella käyttämään sellasta. Mulla on nyt suunnitelmissa, että viimestään tammikuussa olisin löytänyt sopivan kuvan, niin saisin sen tokan tatskan ihoani koristamaan. :D

lillly
Rahel
Mulla on nyt suunnitelmissa, että viimestään tammikuussa olisin löytänyt sopivan kuvan, niin saisin sen tokan tatskan ihoani koristamaan. :D

Mulla aivan sama suunnitelma! En vain nyt ole yhtään varma siitä kuviosta.

Schneesturm

Mie tarvisin semmoisen enkelikuvan. En haluaisi mitään tunnistettavaa, googlella löytyvää kuvaa. Olen itse yrittänyt piirtää, mutta en ole vielä onnistunut piirtämään tarpeeksi nättiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat