kysely. miten miehen pitäisi pukeutua? - Muoti ja kauneus

lady_amelie

Ehdottomasti siististi, niinkuin täällä on jo muutaman kerran mainittu. Oma avomies pukeutuu mielestäni hyvin, käyttää enimmäkseen farkkuja ja lyhyt-tai pitkähihaisia kauluspaitoja, neuleita/slipoveria ja t-paitoja. Yleisilme kuitenkin rento.
Osaa pukeutua tilanteen mukaan ja kertaakaan kolmen vuoden aikana, ei ole tarvinnut hävetä, että "mitä se meni taas päälleen laittamaan... :shock:"

Mutta toisaalta taas, mistä kukin ikinä tykkää, makuasioista ei voi kiistellä. Erikoisempikin tyyli miehellä näyttää todella hyvältä, jos osaa kantaa vaatteensa ja persoonaa löytyy, esim. Hel-looksin sivuilla on muutamia hyviä esimerkkejä!

Sivut

Kommentit (40)

olematon

SIISTISTI. Eikä mitenkä mauttomasti... siistit puhtaat vaatteet. En sinänsä pidä mistään "hevari/goottityylistä, mut on silti jokaisen oma sásia miten pukeutuu. Mä tykkään yksinkertaisesta ja siististä, ehkä hieman "fruittari" henkisestä pukeutumisesta.

JenJen

Poikaystäväni on tosi laiha ja pukeutuu lähinnä mustaan.
Mustat farkut ja t-paita on aika hyvä, kunhan istuvat hyvin.
En tykkää sellaisista "rennoista" farkuista jotka roikkuvat,
vaan niiden pitää oikeasti pysyä jalassa ilman vyötä.
Meillä metsästetään siis pienintä kokoa mustia miesten vaatteita.
Valitettavasti poikaystäväni ei kuitenkaan ole lyhyt...

Pirpana

Noo.. jos haluaa saada tietynlaisten naisten huomion niin minusta tulee pukeutua samalla lailla, siis vastaavalla tyylillä, kuin vastakkainen sukupuoli. Tai itse kun en ainakaan ole nähnyt rokkimimmejä kuin rokkipoikien kanssa, tai pretty womaneita muiden kuin the gentlemanien kanssa. Fruittarit ja pissikset, hevarit ja hevarittaret ja niin pois päin. Sitten on se tavallinen perustyyli olemassa tietenkin johon mahtuu aika laaja skaala.

Mutta toisaalta, mies voi olla ns. Bad Boy ja hevari tai vaikka mitä mutta varsin usein http://www.celebspin.com/wp-content/uploads/2006/10/hilary-duff-joel.jpg ne haluavat naistensa olevan perinteisiä pretty womaneita. Taas tässä höpäjän jo omiani, tällaista on vain niin kiva pohdiskella :wink:

gollum

Sillei et ite viihtyy vaatteissaan. Siistit, puhtaat vaatteet on pääasia. Kyllä mä vähän kattoisin pitkään jos vapaa-ajalla pitäs jotain pukuja. Mut mikäs siinä jos tuntuu omalta. Mulla ei oo mitään verkkaireita yms. vastaan, tuulipuku vois kyllä olla sellanen mistä sanoisin. Ellei sit ois vaan siihen liikkumiseen tarkoitettu.

kuuneito

Ei mitään erityistä tyyliä ole mitä ihailen, mutta sellainen siisti ja itsestään huoltapitäminen on kyllä ihan arvostettavaa. Minä tykkään ihan perustyylistä tyyliin fiksu t-paita ja tummat farkut niin on minun mielestä jo siisti ja ok.

(Ja kun puhutaan että suomalaismiehet eivät osaa pukeutua niin välillä tuntuu ihan samalta, ne vyölaukut eivät kuulu edes ulkomaanmatkoille.)

closure

Tummat farkut ja musta t-paita/kauluspaita: nam. Tehoaa muhun. :wink: Siistit ja puhtaat vaatteet antaa hyvän vaikutelman vaikkei tuntisi ihmistä lainkaan. :)

SunLion

rentoa mutta tyylikästä. Ei mitään perustylsää vaan jotain ilmettä pitää olla vaatteissa. Farkut jotka on aika istuvat mutta ei mitkään pillit tms...eli sopivasti löysät :P kauluspaidat (rennot) on hot ja niiden kans slipoveri.

k87

mä en syty mistään goottityylistä. siisti sen olla pitää. vähän löysät farkut ja sit joku paita. kauluspaita, villapaita, t-paita. yksväriset housut siis ja sit paidassa enemmän väriä..ehkä joku teksti, ei kuitenkaan mikään mauton.

christiina

mustaa, harmaata ja jotain rentoja värejä jotka ei tule suoraan sateenkaaren väreistä elikkä melko tummaa punasta, sinistä, vihreää. yms.(tummia sävyjä)
camot tai farkut jalassa. sellaset roikkuvat mutta ei mitään jossa perse vilkkuu :D
huppareita, t paitoja. ei liian kireitä.... yms.
koruja pitää mieheltä löytyä!

poikakaverini tyyli on paras <3

minä se sitten en osaa kirjottaa mitään selvästi! :oops: :lol:

heica

Niin joo, hygienia kunnossa eli puhtaat vaatteet! (niin puhtaat ettei hiki haise)

Ja ite en tykkää fruittari, hevari, gootti tai mistään tommosista tietyistä tyyleistä, vaan rennosta (farkut, t-paitoja, huppareit). Ja villapaita miehen päällä, oijoi :oops:

Sadie

Pitäisit siis zera poikaystäväni tyylistä, jolla on prikuulleen tuollainen tukka jne. Liivi ei ehkä ole ihan häntä, mutta muuten aika nappiin. :D

Mä tykkään sellaisesta muuntautumiskyvystä, eli perustyyli sais olla vähän rock, mut sillai, ettei tekis pahaa heittää pukua tai vaik neuletta niskaan.

marimma

Toi tyyli mikä sillä on ollu pitkään alkaa jo tökkimään joten sainkin sen ostamaan itelleen uusia vaatteita tossa.. mm.. Noh, alkuvuodesta :) Osti pitkähihasen kevyen paidan ja neuletakin grrrrr. Paljon fiksumman näkönen kun noissa kokoa liian isoissa bändipaidoissa vaikka nekin on siistin näkösiä miehen päällä, mutta kun niissä ei oo mitään muotoa eikä muuta :)

namak

Semmoset trendikkäät farkut on kivat miehillä. Iha pikkusen semmoset löysät, mut ei paljoo. Hyvä jos pysyy ilman vyötä päällä. :) Ja sitte tykkään kirkkaan värisistä paidoista miehillä. Siis nuorilla miehillä -25 vuotiailla. Esim keltanen paita on nams. Tai sitte semmossii rentoi kauluspaita tyylisiä. En osaa kuvailla. Mutta joo, puhtaat ennen kaikkee, eikä joka päivä samoja vaateita. :evil:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat