vahauksesta - Muoti ja kauneus

Femin

kyllä weetin kylmävahaliuskoja voi käyttää bikinirajaan ainakin. minulla ei toiminut kyllä ollenkaan. tuli pelkkää tahmeaa jälkeä eikä karvat edes lähteneet ja sattui niin pirusti :D

Sivut

Kommentit (24)

Hawana

olen kuullut veetin vahoista pelkkää huonoa. kiinnostais kuitenkin kokeilla vahausta, jollain hyviksi koetuilla merkeillä mieluiten. :wink:
eli nyt kokemuksia julki, mitkä vahat on hyviä ja mihin ei kannata tuhlata rahoja? ja jos ees suunnilleen ois hinta muistissa niin ois kiva tietää.
sekä muita niksejä ja risuja ja ruusuja vahaamisen suhteen.

onko muuten niin, että ihan lyhyitä karvoja ei saa vahattua? eli pitäis antaa kasvaa ensin vähän pidemmiksi? :?

Tonde

Veetillä on kylmävahaliuskoja, jotka tehoaa jopa 2 millin sänkeen. Ne oli mun mielestä ihan hyviäkin, tosin en testannu ihan noin lyhyeen karvaan.
Sit siskoni, jolla on kohtalaisen paksut karvat, on mieltyny Veetin kuumavahaan, ite en ole ehtiny vielä testaan. Maksaa muistaakseni jotain kymmenen euroa purkki...

Jzzu

Mulla on ollu veetiltä kans noita molempia Tonden mainitsemia mut mun karvoihin ne vaan ei toimi, jännä sinänsä että kultaan testasin niitä kylmävahaliuskoja ja sille ne kyllä toimi. :shock:

marimma
Jzzu
Mulla on ollu veetiltä kans noita molempia Tonden mainitsemia mut mun karvoihin ne vaan ei toimi, jännä sinänsä että kultaan testasin niitä kylmävahaliuskoja ja sille ne kyllä toimi. :shock:

Jzzu:lla on oma koekaniini *nauraa*

Minäkin oon miettiny näitä vahoja että mitkähän olis hyviä kokeilla. Minä siis vielä ihan ensikertalainen tälläsessä, mutta jostainhan se on alotettava ;)

olematon

mulla on ollu kylmävahalouskoja, en nyt just muista merkkiä mut oli kyl tosi halpoja... ihme kyllä toimikin tosi hyvin :D ja mun käsittääkseni karvan pitäis olla jotaki about 5 milliä pitkä ainaki että sen pystyy vahaamaan pois.

marimma
olematon
ja mun käsittääkseni karvan pitäis olla jotaki about 5 milliä pitkä ainaki että sen pystyy vahaamaan pois.

näinhän se on :) Ainakin kaverikin sitä mainostaa ja näin muistan joskus jostain lukeneenikin. Eli sen puoli senttiä pitäis antaa kasvaa ja sitten vasta seuraava vahaus :)

Tonde
marimma
olematon
ja mun käsittääkseni karvan pitäis olla jotaki about 5 milliä pitkä ainaki että sen pystyy vahaamaan pois.

näinhän se on :) Ainakin kaverikin sitä mainostaa ja näin muistan joskus jostain lukeneenikin. Eli sen puoli senttiä pitäis antaa kasvaa ja sitten vasta seuraava vahaus :)

Näin normaalivahoilla, mutta on siis olemassa myös lyhyelle karvalle tarkoitettuja vahoja, joiden mainostetaan tehoavan jopa 2milliseen sänkeen.

marimma
Tonde
Näin normaalivahoilla, mutta on siis olemassa myös lyhyelle karvalle tarkoitettuja vahoja, joiden mainostetaan tehoavan jopa 2milliseen sänkeen.

nii no minä näitä ihan perus marketti juttuja tarkotin :) mutta onhan noita vaikka millasia.

metsätähti
Jzzu

Samoin, kokeillut oon sekä kylmä- että kumavahaa, mutta kumpikaan ei toiminut miun karvoihin. Ja meillä taas miekkonen leikki tuolla kuumavahalla miun yrittäessä eptoivosesti saada sillä ees muutamaa karvaa irti (mikä oli siis mahdoton tehtävä), ja sillä kyllä irtos karvat ja pysy poissa varmaan pari viikkoa :lol:

Jzzu

Jes! Metsätähdestä sain sentään kohtalontoverin! :lol:
Mikähän meidän karvoissa mahtaa oikeen olla vikana kun eivät ota tarttuakseen noihin liistereihin, himputti sentään. :-k

Hawana

noin yleisesti ottaen, kummasta pidätte enemmän, kuuma vai kylmävahasta? en oo ikinä kanssa kokeillut vahausta ja en oikein noistakaan tiedä, että kummalla lähtis harjottelemaan.

mulla ainakin yks kaveri ja serkku on haukkuneet veetin liuskat ihan pystyyn. mut sekin sit ilmeisesti voi olla karvan laadusta kiinni. :o

Deni

Voiko noilla weetin kylmävaha-liuskoilla vahailla sitten vaikka posliiniksi vai onko niissä jokin kielto? :D kun muistelisin että jotkut vahat (edes kylmävahat) eivät soveltuneet tuohon tehtävään :shock:

agentti

tietääköhän joku, paljonko keskimäärin yleensä maksaa brassivahaus kauneushoitoloissa?
mun bikiniraja niin herkkä, että ei voi sheivata... menee iho ihan pilalle. ja tosiaan itse en uskalla mennä vahailemaan. :shock:

entä jos haluais kaikki paikat vahauttaa, niin paljonkohan se maksais?

Ruukkukaktus
agentti
tietääköhän joku, paljonko keskimäärin yleensä maksaa brassivahaus kauneushoitoloissa?
mun bikiniraja niin herkkä, että ei voi sheivata... menee iho ihan pilalle. ja tosiaan itse en uskalla mennä vahailemaan. :shock:

entä jos haluais kaikki paikat vahauttaa, niin paljonkohan se maksais?

Siinä 70 € paikkeilla se taitaa olla lähestulkoon jokaisessa paikassa :shock: kiskontaa, sanon mä. Kun vielä kerran kuussa pitäisi käydä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat