Kenkien peseminen - Muoti ja kauneus

SunLion
sugar_kane
Jep, kiitosta vaan huomaavaisuudesta.

Ehkä taka-ajatuksena oli kuitenkin se, että "kenkien peseminen"-otsikko on sen verran mielenkiinnoton, ettei kukaan edes viitsi vilkaista aloitusta.

Näköjään pienikin PR oman keskustelun suuntaan on kiellettyä.

[color=red]Tiedoksesi että tämä aloitusviestisi olisi kuulunut Satunnaiset Kysymykset-ketjuun, mutta päätimme että täällä voisi herättää muutakin keskustelua kenkien pesemisestä. Voit copy&paste:a käyttämällä siirtää tuon viestisi myös sinne mikäli haluat enemmän huomiota. En usko että olisit saanut sen enempi vastausta vaikka olisimme jättäneetkin otsikon. Jos jollain olisi ollut tietoa ja halunnut sitä jakaa, olisi sen varmasti tehnyt, oli otsikko sitten kuinka "tylsä" tahansa. Sitä paitsi otsikon tulee kuvata aihetta.
Satunnaiset kysymykset-ketjua luetaan muutenkin enemmän varmasti kun näitä yksittäisiä. Ainakin useimmiten siellä on jokaiselle vastattu. Täällä vaan ei kellään ole kengistäsi tietoa.

Foorumin käyttäjä kunta on hiljakkoin muuttunut. On hyvin mahdollista että täällä ei liiku ihmisiä jotka osaisivat kyseisten kenkien pesussa auttaa. Itse en ole tuollaisista koskaan kuullutkaan.

Mikäli me moderaattorit ei koskaan ohjattaisi keskustelua, kukaan ei löytäisi täältä haluamaansa viestiä.

Ystävyydellä, -SunLion-[/color]

Kommentit (13)

sugar_kane

Jep, kiitosta vaan huomaavaisuudesta.

Ehkä taka-ajatuksena oli kuitenkin se, että "kenkien peseminen"-otsikko on sen verran mielenkiinnoton, ettei kukaan edes viitsi vilkaista aloitusta.

Näköjään pienikin PR oman keskustelun suuntaan on kiellettyä.

sugar_kane

Moi!

Onko kukaan pessyt satiinisia Superstareja?

Miten kannattaa pestä? Käsin tietty mutta onko jotain kikkakolmosia?

Minkälaiseksi satiini menee pestessä? Entä miten valkoiset pohjan reunat saa putsattua?

Kiitti!

hampiainen

^ Mulla on valkosille kengille omaa hoitoainetta. Mutta se taitaa tepsiä vaan nahkakenkiin, muovisiin valkoisiin ei mun kokemuksien mukaan auta muu kuin korjauslakka. :D

Mokka on kans aika inhottavaa materiaalia siinä mielessä, että menee huonoksi niin helposti. Mulla oli vaaleat mokkasaappaat (jotka heitin just tänä syksynä mäkeen) ja suihkutin niitä hoitoaineella ja harjasin mokkaharjalla, mut siitä huolimatta ne oli aika kärsineen näköset. :?

Yritän kyllä poksailla ja hoitaa kenkiäni, mut vähän laiska olen. :oops:

JJEMMY

Mulla on jotain tököttiä mokkanahkaisille kengille mut ei sitä ikinä muista laittaa kun vasta sit kun vahinko on jo tapahtunut :? Pitäs laitta pullo kenkätelineen viereen et sitä muistaa suihkuttaa kengille sillon tällön.

Mut mites korkkarit, avokkaat, valkoset kengät jne?

elisa

Nostanpas tämän vanhan ketjun...

Miten hoidatte kenkiänne? Itse olen vasta nyt herännyt karuun todellisuuteen ja tajunnut, etteivät kenkäni kestä kuin pari kuukautta siisteinä ellei niitä hoida. Tuotevinkkejä ja sen sellaista olisi kiva kuulla.

Msuh

Löysin alennusmyynneistä vaaleanpunaiset (:roll:) Puma:n kangastennarit. Kovin paljoa en ole vielä ehtinyt käyttää, kun farkun lahkeista on jo hinkkaantunut sinistä/mustaa väriä kengän takaosaan :? Voiko tuolta mitenkään välttyä tai voiko puhdistaa? :evil:

marimma

Voisko kokeilla sitä "taikatyynyä" mitä myyvät kaupassa. Siis sellasta millä saa esim. piirrustukset pois seinästä tosi kätevästi? :) Ehkä sellanen ihan pienen pieni kokeilu pitää tehdä ensin johonkin näkymättömiin ennenkun uskaltaa ronskisti hangata :)

Faunastic

Jep, taikasieni. En lähtis ainakaan yrittää kangaskenkiin. Ehkä nahkaan ja johonkin samantyyliseen. Mulla haisee parhaat talvikengät ihan hirveiltä enkä oikein uskalla pestä niitä, kun ne on mokkaa... Pahus sentään.

marimma
Faunastic
Jep, taikasieni. En lähtis ainakaan yrittää kangaskenkiin. Ehkä nahkaan ja johonkin samantyyliseen. Mulla haisee parhaat talvikengät ihan hirveiltä enkä oikein uskalla pestä niitä, kun ne on mokkaa... Pahus sentään.

Kannattaisko kokeilla ruokasoodaa :)? Sen sanotaan vievän hajuja. Ruokasoodaa kenkiin, annat olla jonkun aikaa (ei hajuakaan miten pitkään, varmaan mitä pidempään niin sen parempi?) Ja sit imuroida ne pois sieltä? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat