leveä lanteisille vaatteita... - Muoti ja kauneus

mimmah

olisin tiedustellut että minkä merkisiä esim.farkkuja olis levee lanteisille ihmisille?itse olen muodokas ja koot vaihtelee mut ajattelin täält kysyyy

Sivut

Kommentit (16)

Myoni

Mun mielestä Vero Modan farkut käy hyvin leveälanteisille tai ainakin itselleni. Mulla tosin on aika pyöreä pylly, eli sieltäkin puolelta löytyy kyllä sit tilaa...

Sway

Mullakin on sama ongelma, eli olen leveälanteinen mutta muuten hoikka. Sopivien farkkujen etsiminen on lähes mahdotonta, itkuhan siinä silmään tulee kun yrittää vetää housua jalkaan eikä ne yllä kiinni vaikka muuten olisivat just sopivat. Täytyy aina ottaa liian iso koko jotta mahtuvat kiinni ja kaventaa niitä reisien kohdalta. Argh. :evil:

Trinity

Aikaisemmin käytin ainakin Miss Sixtyn extra low Tommyja, jotka sopivat jalkaan hyvin leveästä lantiosta huolimatta. En tiedä miten noita sitten nykyään saa kun kaikki housut alkaa olemaan jotain pillejä..
Halvemmista farkuista seppälän farkut toimii. Käyttöikä ei kylläkään päätä huimaa, kuluuvat todella nopeasti polvista ja sisäreisistä.

bananab

freesoulilla on ainakin joitain malleja jotka sopii leveälanteiselle.
Kannattaa ihan myyjältä kysyä, jos on ammattitaitoinen niin hän osaa
kyllä myydä lantiostakin sopivat housut.

Trinity
bananab
Kannattaa ihan myyjältä kysyä, jos on ammattitaitoinen niin hän osaa
kyllä myydä lantiostakin sopivat housut.

Vähän OT, mutta kävin Vero Modassa farkkuostoksilla pari päivää sitten ja myyjä oli ainakin ihan huippu. :D etsin just leveälanteiselle sopivia ja mahdollisen leveälahkeisia farkkuja ja myyjä näytti eri vaihtoehtoja, sanoin sitten sille että jos nuo ei mahdu päälle niin alan kyllä itkemään (en siis ole mikään, eh, mallinmitoissa oleva. :D), niin hää sano ettei se haittaa ja että hää voi tuoda sitten sinne sovituskoppiin paperia ja kaikkee. :D No, farkut oli hyvät ja mahtui päälle, eikä tarvinnut itkeä ja ostin ne.

bananab

Niin, niiden myyjien apua tosiaan kannattaa kysyä, itsellenikin löyty ihan täydellisesti istuvat farkut myyjän avulla, ei tarvi koko kauppaa sovittaa läpi.

miu

trinity, mäkin oon saanu juuri vero modassa ihan hirveän hyvää palvelua! :) kyseessä oli paidan ostaminen ja näytin kaikissa ihan makkaralta ja myyjä oli tosi tsemppaava ja toi lisäkokoja sanoen että eihän me kaikki voidakaan saman mallisia olla, muutenhan elämä olis ihan liian tylsää. hih :)

haili3

]

Mulle käy tosi hyvin noi Fiorellan farkut. Vaikka ne näyttää hirveen kaposilta,niin kyl ne mulle menee vaikka oon tosi lanteikas :D ja hyvältä näyttää ;D

susuki

Joo, tuttu ongelma. Olen muuten hoikka varsinkin jaloista, mutta lantio on todella leveä. Ikinä ei oo oikeen mitkään housut tahtoneet sopia, ärsyttävää kun housut ovat jaloista ja pepusta täydelliset mutta eivät sitten mene kiinni. :shock: Ja seuraava koko on aivan liian iso. Ja olen myös lyhyt. Tuskaa löytää yhtään mitään.
Yleensä farkkujen vyötärö alkaa esim. istuessa sattua.

Yleensä olen vain tuskalla änkenyt housut kiinni. Kyllä ne käytössä venyvät, mutta aluksi tuntuu todella ikävältä. Eikä se ehkä hirveen hyvä homma ole, kun mulla on lantioluiden kohdalla semmosta ... hiertymää. ? Mustelman näköistä, vaikkei ne mustelmia olekaan. Gynekologikin ihmetteli niitä jälikä ja totes vaan että käytä isompia housuja. Poikaystäväkin aina kauhistelee. Hah. Mutta kun musta on ainakin todella epämukavaa käyttää farkkuja mitkä kuuluisivat olla kireät mutta ovat kuin lökäpöksyt. Hmm.

Joskus viime vuonna ostin Blendin liikkeestä farkut, ovat olleet hyvät. Nyt piti ostaa uudet ja semmoset valkoset löysin Vero Modasta. Vyötärö ei menny sitten millään kiinni, mutta mietin että voi itku pakko niiden on mennä. Ja menihän ne. sattui hieman, mutta käytin päivän ja ne menee jo paljon paremmin. Ja eivät satu istuessa ... jotenkin tukevat lantiota.

susuki

Henkkamaukalta en oo löytäny yksiäkään hyviä farkkuja. Ne tuntuvat ihan oudoilta eikä varmasti mene vyötäröstä kiinni vaikka yritin kokeilla kaikennäkösiä. Huh. Ja hirveen pitkiäkin, kun niissä ei taida olla pituuskokoa. Kun esim. veromodassa on ne 32/34.

ena

Vero modaa taitaa melkein kaikki minunki farkut olla :) Tosin minulla ei oo pelkästään leveä lanteet vaan on myös reisissä ja takapuolessaki vähän pyöreyttä :)

olematon

veromodalta tosiaan ykllä löytyy hyvän kokosia housuja... ja ainakin täällä päin on koko skaala pilleistä tosi leveisiinkin lahkeisiin :) H&M:ltä oon joskus kanssa ostanu hyvät farkut, oisko se koko sit ollu joku 30...? Mullaki on sit kans takamus ja reidetki hiukka pyöreet, et ei oo pelkästään lantio levee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat