Sevenin ja Acnen farkut - Muoti ja kauneus

liinuska

Missä helsingissä myydään Acnen ja Sevenin farkkuja? Mistä yleensä ostatte farkkunne? Mikä on teidän suosikkimerkki?

Kommentit (14)

Cadillac

Löytyisiköhän jostain Stokkan One Waystä tai Union Fivestä...? Ja onhan keskusta täynnä kaikkia jänniä pikkuliikkeitä, joissa myydään vähän kalliimpia vaatteita! :)
Itse kulutan lähinnä halvempia farkkuja; Onlya, Vero Modaa jne. Yhet Mexxin farkutkin on, mutta eivät istu hyvin. :(

liinuska

menin sitten tänään farkkuostoksille ja vaikka kuinka yritin löytää hyvät farkut Dieseliltä yms, mukaan tarttui kahdet Onlyn farkut :D

olematon

täällä tuppulassa onlyn farkuista saa pulittaa miljoonan.... eli mulla on melkeenpä aina jalassa jotku espanjasta maahatuodut farkut mitkä ei maksa paljoa.... mutta myös jotkut niistä räjähtääki nopeesti. Mikä on teiän mielestä hyvä hinta farkuista?

sopuli

Mä en löydä Onlysta koskaan istuvia farkkuja! Kai mä oon niin pätkä, ja ne tehty aika pitkille... Menee sit muoto, jos alkaa lyhennellä lahkeita.

liinuska

riippuu tietysti merkistä ja laadusta.. mutta kyllä mä sata euroa farkuista maksan ihan hyvin. 150 ehkä sellanen kohtuullinen yläraja että sillon saa olla jo jotkut tosi erikoiset.

lillly

Itse käytän Cheap mondayn ja hennesein farkkuja. Parit dieselit ja Leet löytyy myös. Minulle pääasia on se, että housut istuvat hyvin. En tykkää erityisesti kovinkaan leveälahkeisista farkuista, vaan niiden pitää olla joko suorat tai pillit.

Voisin maksaa farkuista maksimissaan 200 euroa, mutta tällä hetkellä rahatilanne ei kyllä antaisi periksi tuonkaan hintaisiin farkkuihin. Siksi kaikki sevenit,acnet yms. ovat poissa laskuista ja tyydyn halvempiin farkkuihin.

Vivian

Juu no merkki maksaa, mutta farkuissa on kyllä aika lailla laatuerojakin. Sekä istuvuus on tietysti tärkeää, esim. onlyn ja vero modan farkut istuvat hyvin, ovat suht edullisia, mutta eivät mitään huippulaatua. osa niistä venähtää aika lailla, parikin kokoa.

Esim miss sixtyn farkut jotka joskus raskin ostaa eivät ole tippaakaan muuttaneet muotoaan tähän päivään mennessa. Hennesin farkkuja en osta sillä ne jos jotkut venähtävät takuulla. Kyllä jostain todella hienoista ja hieman erikoisista hyvin istuvista farkuista voisin maksaa yli 100€.

Maruchka
Vivian
Juu no merkki maksaa, mutta farkuissa on kyllä aika lailla laatuerojakin. Sekä istuvuus on tietysti tärkeää, esim. onlyn ja vero modan farkut istuvat hyvin, ovat suht edullisia, mutta eivät mitään huippulaatua.

Tuo istuvuus on kyllä hyvinkin ihmiskohtaista. Itse en esimerkiksi löydä farkkuja kuin Seppälästä, muualla lahkeet ovat ihan liian lyhyet ja vyötärö liian leveä.
Enkä kyllä pidä Onlya tai Vero Modaa edullisinakaan...

Rahel
Maruchka
Vivian
Juu no merkki maksaa, mutta farkuissa on kyllä aika lailla laatuerojakin. Sekä istuvuus on tietysti tärkeää, esim. onlyn ja vero modan farkut istuvat hyvin, ovat suht edullisia, mutta eivät mitään huippulaatua.

Tuo istuvuus on kyllä hyvinkin ihmiskohtaista. Itse en esimerkiksi löydä farkkuja kuin Seppälästä, muualla lahkeet ovat ihan liian lyhyet ja vyötärö liian leveä.
Enkä kyllä pidä Onlya tai Vero Modaa edullisinakaan...

Itse kanssa kiristelen hampaita, kun joudun pulittamaan farkuista 60 euroa. Ei tulis mieleenkään ostaa 100-150 euron farkkuja. Mutta toisaalta mulla on sen mallinen kroppa, että melkeen minkä merkkiset farkut tahansa istuu hyvin. Yhdellä kaverillani esim. on sen mallinen kroppa, että ainoastaan jotkut kalliimmat merkit oikeasti istuu.

Mun parhaimman malliset farkut, jotka näyttää todella sexyiltä, maksoi ainoastaan kympin; löysin ne poistomyynnistä. :D

Maruchka
Rahel
Mun parhaimman malliset farkut, jotka näyttää todella sexyiltä, maksoi ainoastaan kympin; löysin ne poistomyynnistä. :D

Mullakin kävi joskus yhtä hyvä mäihä ja sain 15 eurolla täydelliset farkut :D
Yleensäkin aina löytänyt kaikki housut aleista, ja nyt kun jouduin yhdet farkut ostamaan normaalihintaisina, niin kirpaisi aika pahasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat