Muistaako kukaan enää dieselin tuoksuja? - Muoti ja kauneus

gomika

Lisäys vielä että mielestäni nuo muut dieselin tuoksut haisevat hirveälle. En voi mitenkää kuvitella että joku tykkäisi niistä.

Kommentit (7)

gomika

Mistä saa vielä tuota plus plus femininiä? Olen sitä vuosia etsinyt, mutta missään en ole enää nähnyt. Siinä oli sellainen valkoinen pullo, mikä oli kaupassa pakattu sellaiseen hopeiseen maitotölkkiin.

Se oli nuorempana suosikkituoksuni. Juurikin sellainen pehmeä, toffeisen vaniljainen, ei liian makea eikä voimakas.

Lania

Diesel :o mulla oli sitä joskus ja tykkäsin ihan sairaasti, en kyllä muista mikä versio se noista oli, mutta kuitenkin. Sit se hukku baariin :? Ei se ainakaan mikään vanilja ollu, eikä mikään tuholaismyrkky :D Mut en oo mistään enää löytäny koko Dieseliä :( tarttee jatkaa ettimistä.

vanillah5

Kuulosti todella hyvältä tuo kuvailu plus plussasta... tekee mieli hankkia joku lämmin mukava talvituoksu. näytti nuo plus plus ja zero plussa olevan suosituimpia mitä kotiin kannetaa kun erään taxfree paikan sivuja kattelin.

Puma Flowing on ollu meikäläisen kestosuosikki jo kahden tuoksupullon verran... se vaan on niin hyvä. nyt vaa jätkäkaveri oti lacosten touch of pinkin. aika namu seki.

Lizzie

(Mä sanon sen vissiin väärin päin), mutta tuo Dieselin Feminine Plus plus oli mun suosikki yläasteella, mulla oli varmaan 3 purkkia sitä, mutta sitten kyllästyin. Siinä on vähän sellanen kermatoffeen/vaniljan tuoksu, mut se ei oo liian imelä eikä yhtään pistävä.

Venice Queen

Minulla sattuu olemaan kaksi noista: plus plus feminine ja green. Tuo ensimmäinen hajuvesi on suosikkini kaikista hajuvesistä, tuoksuu ainakin minun mielestäni todella ihanalta... Mitenhän kuvailisin, oisko siinä vähän vaniljan tuoksua...? Sitten tuo Green...aivan kauhea. Sain joskus lahjaksi, eikä tuota mielellään käytä. Mulla tulee tuosta pullosta ja tuoksusta mieleen joku tuholaismyrkky, tuoksunkin haistaa todella pitkään kun sitä erehtyy laittamaan! Mutta siis tää nyt oli vaan minun mielipiteeni...

Sanotaan nyt vielä sen verran, että tykkään myös esim. Puma flowing & Ralph Laurenin Cool -tuoksuista.

vanillah5

Nyt tarttisisin apua kun minulla olisi mahdollisuus saada dieselin green, plus plus feminine tai zero plus feminine hajuvesi eikä minulla ole tietoa miltä ne tuoksuu... :roll: joten saman suuntaisia tuoksuja jos joku osaisi kertoa tai jos dieselistä pitävät kertoisivat mistä muista tuoksuista pitävät niin voisin saada suuntaa että jos jollain olisi samantyyppiset mieltymykset kuin minulla....
:D
kiitos.;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat