Epilaattorit - Muoti ja kauneus

hanne

siis kertokaapa miten tää epilaattori toimii? ite en oo laitteeseen tutustunu millään lailla tai muutakaan, mutta haluisin tosi paljon helpotusta bikinirajan karvojen ajelemiseen. se on tosi ärsyttävää eikä oo missään vaiheessa sileetä. onko se kivuliasta touhua? :) tuntuu ainakin että ei kai sitä ite pystys tekeen jos se niin paljon sattuu..

Sivut

Kommentit (122)

tessa

Mun piti tulla vähän puolustelemaa epilaattoriani. Viime viikolla käytin sitä ikkunan vieressä (terveisiä vaan naapureille) ja jälki oli todella paljon tarkempaa. Eli kunnon valossa epiloimaan!

Dancing

Ostin vähän aikaa sitten Philipsin satinelle soft- epilaattorin, ja tänään kokeilin ekaa kertaa. Kivun puolesta toi oli ihan siedettävä, vähäsen nipistää mut ei liikaa.

Mutta yks ikävä ongelma tuli tänkin kanssa.. Eli mulla on todella herkkä iho, joka ärtyy helposti. Nyt heti kun olin epilaattorilla ajelemassa karvoja, niin iho meni ihan punasille näppylöille sääristä ja bikinirajoista. En saanu kaikkia sitten ees epiloitua, kun ei viittiny niiden näppylöiden takia. Ja toinen sääri jäi kokonaan epiloimatta :/
Onko kellään käyny samalla tavalla? Ootteko löytänyt mitään ratkasua asiaan, ettei tulis noita näppyjä?

Ajattelin antaa ihon rauhottua ja epiloida sitten ton toisen jalan loppuun, ja toisesta jalasta kasvattelen nyt karvoja ja kokeilen epilointia vasta muutaman päivän päästä, kun karvat oli nyt n. 1mm mittasia, niin jos koittais kun ne on vähän pitempiä , että vaikuttaako se asiaan...

Dancing

Täytyy koittaa huomenna tota toista jalkaa, ja laittaa epiloinnin jälkeen desinfiointiainetta, jos auttaisi.
Toinen sääri josta edellispäivänä epiloin, on vieläkin ihan punanäppyläinen :( Kun näpyt häviää otan loput karvat veks.
Toivottavasti mun iho nyt tottuu tähän systeemiin, ettei oo hukkaostos.

Dancing

On toi epilaattori (Philips Satinelle Soft) ihan hyvä hankinta ollut. Muutamalla ekalla kerralla kun epiloi sääriä se oli aika kivuliasta ja näppylöitä tuli ihan mielettömästi, mutta nykyään kun epiloi sääriä niin ei tunnu enää missään. Ihan silkkisen sileet sääristä ei kyllä tuu, vaan jotain pientä tuntuu aina vähän jäävän, mut oon tehny usein esim silleen et parin päivän päästä otan vielä jäljelle jääneet niin se auttaa.
Tosiaan toi desinfiointi-aine oli tosi hyvä vinkki, kiitos siitä! Sitä kun laittaa epiloinnin jälkeen, ja jos illalla epiloi niin aamulla ei oo näppylää ainakaan senvertaa että häiritsis.
On tosi kiva juttu että karvat pysyy suht hyvin poissa edes sen viikon-pari! Höylällä kun muutaman tunnin päästä on jo sänki :/ Omaan siis tosi nopean ja runsaan karvojenkasvun :(

Bikinirajoissa epilointi edelleen tuntuu, mutta ei ehkä ihan niin paljoa kuin ekoilla kerroilla, ja ei se nyt loppujenlopuks niin hirveesti satu.

Epiloiko muuten kukaan reisiä? Siis kun mä olen ihan apina tän karvotuksen suhteen, mut en tie viittinkö ruveta reisiä sentään epiloimaan (voi olla aika kivuliastakin..)

Riimu

Mulla on kaksikin epilaattoria, molemmat Brauneja, silk epil ja siitä vähän uudempi x'elle (jälkimmäisen sain poikikselta kun se ei sitä itse käyttänyt). Varsinkin tuo x'elle on ihan hyvä kun siinä on se valo joka paremmin paljastaa pienemmätkin karvat, mutta ei silläkään parasta mahdollista jälkeä tule.

Karvat pysyy poissa vaan muutaman päivän ja sitten alkaa jo tulla sänkeä, niin hirveä on karvan kasvutahti. Vaikka on tosiaan ollut tuo kidutusvehje jo parisen vuotta varmaan, niin edelleen sattuu ihan mukavasti. Varsinkin pehmeähköistä kohdista joissa ei heti luuta ole alla. Ja ainakin tunnin kestää kun kaiken ajelen.

Epiloin sääret, käsivarret ja kainalot, välillä häiritsevät karvat muualtakin kuten reisistä ja masusta. Vaikka viikottain ajelen niin ilmeisesti herkkä ihoni on kyllä useita tunteja punaisilla näppylöillä ajon jälkeen, ja näitä mainittuja sisäänkasvaneita karvoja kyllä tulee vaikka yritän kuoria ja kosteuttaa. Höylällä ajellessa sääret on sileämmän tuntuiset, mutta seuraavana päivänä tulee jo sänki näkyviin.

Aika negatiiviselta tämä mun vuodatukseni ehkä kuulostaa, mutta en silti vaihtaisi takaisin höylään ihan helpolla. Vähän on karvojen määrä tuntunut vähenevän sentään ja jos ei karvojen kaskuvauhti teillä muilla ole niin huima niin toimii varmaan oikein hyvin. :)

Impetuoso
Sarah
Kuinka kauan teidän epilaattoreissa on takuu ja kuinka kauan on kestänyt kone kunnossa? Omassani takuu on 2 v. mutta toivoisihan tuon kestävän pidempään..

Sitten toinen kysymys: Kuinka kauan meni ennen kuin ensimmäisen epiloinnin jälkeen iho palautui eli punottavat pilkut hävisi? Mietin että uskallanko vielä epiloida ennen viikonloppua :lol: Vähän pelottavalta näytti oma sääri n. 10 min epiloinnin jälkeen vaikka itse toimenpide ei niin kama ollutkaan ja on sitä tullut muilla tavoilla karvoja poisteltua ihan jopa juurineenkin.. :?

Takuu pitänee tarkistaa kun pääsen kotiin mutta eiköhän se tuolla vuoden, kahden kieppeillä ole Philips Satin Ice epilaattorissani. :)

Omat jalkani näyttivät epiloinnin jälkeen kauheilta mutta tasottuivat niin ettei parin tunnin jälkeen oikein meinannut enää huomata mitään tavallisesta poikkeavaa. Seuraavana aamuna hameessa töihin ja hyviltä näyttivät nuo sääret :wink:

jonna

Mulla tulee kans noita näppylöitä, mutta ne häviää parissa tunnissa. Pyyhin jalat epiloinnin jälkeen desinfiointiaineella, se tuntuu hävittävän näppylät nopeemmin.

Sarah
AMINAKO
vaikka epilaattoroin ( :roll: mikä sana ) puoli tuntia jalkaa kohden, karvoja jää vaikka muille jakaa. sitten joutuu lopuksi vielä höyläämäänkin. :(

Oho :shock: Miten voi olla..? Itselläni jäi kyllä jotain puolen millin pituista haiventa johonkin mutta niin lyhyitähän epilaattorikaan ei kyllä nypi. Plus aikaa meni ehkä 5 min. Mikähän tuossa sitten sinulla vikana..
Psst, "epiloin" :)

vaahtera

Onko kukaan kokeillut sekä Braun Silk Epiliä että Philipsin Satinelle Ice HP6492:ta? Plussia, miinuksia? Päättäminen on mahdotonta :D Mahdollisimman kivutonta ja herkälle iholle sopivaa sais olla. Ei taida netissäkään olla noille mitään hyvää vertailusivustoa...

Impetuoso

Sain joskus vuonna miekka ja kypärä lahjaksi äidiltä jonkun Braunin silk epil laitteen (sellanen kelt/valk) jota sain käyttää pari kertaa. Äiti omi sen aika hyvin :?

Nyt tilasin itselleni Philips Satin Ice (HP 6475) jossa on skin cooler, epilaattori ja ladyshave.

Tilasin omani [url]www.halens.fi hintaan 85€, nyt kun katselin muita paikkoja niin huomasin että sama tuote on mm. OnOffissa 99.90€ joten hintakin taitaa olla kohdallaan.

Juuri hyvin kesäksi kerkeää saapumaan, sitä odotellessa höyläten :lol:

Dunny

Kyllä mulla ainakin iho tottui parin kerran jälkeen tohon, ja näppyjä ei enää tullut. Mullakin se Braunin Silk Epil.
Ongelmana ovatkin sisäänpäinkasvavat karvat. Säärien sisäosat on ihan täynnä, ja iso alue täynnä punaisia näppylöitä, kun ne on sitten varmaankin tulehtuneet. Aika hyvin oon saanut niitä poistettua puristamalla pinsetillä sen auki ja sitten nyppäsen karvan pois.
Jaloissa ja bikinialueella karvan kasvu on vähentynyt tosi hyvin epiloimisen johdosta. :)

Zuzannah
Walbu

Vinkki: kannattaa vetää kunnon kännit ennen kuin alkaa epiloimaan! Ei niin kiinnosta se kipukaan kun on sopivasti humalassa :lol:

ja sitten bikinirajaa epiloidessa käsi vähän lipsahtaa aremmille alueille.. :lol: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat