StrawberryNet - Muoti ja kauneus

hampiainen

Hmm.. ite taas kerran suunnittelen tuolta tilaavani, on niin ihanaa ja halpaa tavaraa siellä.. mutta siis onko tuo 45 euroa oikeasti se raja, minkä alta ei peritä tulli ja alvi maksuja, jos käy huonosti ja paketti jää tulliin? Lahjoissahan se raja on 40euroa, niin jotenkin toi epäilyttää..?

Kommentit (14)

Abigail
Telle
Hmm, itse kun olen pari kertaa tilannut, aitoja olen saanut... Yksi asia kuitenkin on mietityttänyt, nimittäin tullimaksut ja alv:t - joita minulta EI siis ole veloitettu, vaikka Hongkong (Strawberrynetin kotipaikka) Tullin verkkosivujen mukaan ei kuulu EU:n tullietuussopimuksen piiriin. Eipä silti että valittaisin, ihmettelen vain...

Jostain kuulin, että Strawberrynet hyvittää tilatuista tuotteista kertyneet mahdolliset tullimaksut.

Telle
[pinni
mutta kannattaa huomioida hintaa tulevat postikulut! että tuleeko loppuviimmen kovin paljo halvemmaksi tilata sieltä vai kävellä suoraa liikkeeseen..

Strawberrynet ei muistaakseni lisää postikuluja lainkaan tilauksiin.

MiuMiu*
Mä muistelen kuulleeni joskus juttua, että tuo myis
feikkituotteita...onko tässä mitään perää?

Hmm, itse kun olen pari kertaa tilannut, aitoja olen saanut... Yksi asia kuitenkin on mietityttänyt, nimittäin tullimaksut ja alv:t - joita minulta EI siis ole veloitettu, vaikka Hongkong (Strawberrynetin kotipaikka) Tullin verkkosivujen mukaan ei kuulu EU:n tullietuussopimuksen piiriin. Eipä silti että valittaisin, ihmettelen vain...

pinni

mutta kannattaa huomioida hintaa tulevat postikulut! että tuleeko loppuviimmen kovin paljo halvemmaksi tilata sieltä vai kävellä suoraa liikkeeseen..

PiituJ

Onkos joku tilannut StrawberryNetistä jotain? Onko hyviä vai huonoja kokemuksia?
Kattelin vaan hintoja siellä ja näytti aika houkuttelevilta. Oon jo pitkään halunnut ostaa Calvin Kleinin Euphoriaa, mutta kun ei oikein olisi varaa siihen. StrawberryNetissä 100ml maksoi jotain 57 euroa, kun täällä Suomessa 50ml on jotain 65 euroo.
Ja jos tiedätte jotain muita paikkoja mistä voisi saada kyseistä tuoksua halvemmalla, niin olisin erittäin kiitollinen vinkistä. :D

Caro

[color=darkred][/color]Olen tilannut StrwberryNet:istä ja ei tullut ongelmia ja olen tyytyväinen tuotteisiin (halpa, ei postikuluja, ei tullimaksuja jos oli alle 45€ ja ei ollut piratetuotetta) , myös tuttavani oli kokeilu ja oli tosi tyytyväinen. :wink:

celia

Itse olen myös suunnitellut tuolta tilaamista, mutta miten maksu? Käykö pelkästään luottokortit? Mitään PayPalia ei kannata ehdottaa kun en sellaisista mitään ymmärrä. Kauanko on mennyt toimituksessa?

Telle

Käsittääkseni maksuvaihtoehdot ovat PayPal, luottokortti (myös Visa Electron), tai mahdollisesti myös tilisiirto (offline transfer ???). Mansikkalan nettisivuilla sanotaan näin:

Lainaus:

[size=9]Q. I don't have a credit card. How else can I pay? Cash On Delivery?

A. We can accept any orders from around the world using these major cards:

Visa
MasterCard
American Express
Diners' Club
Discover
JCB

Payment is also accepted through Paypal to paypal@strawberrynet.com.

Money order and bank draft payment is available by special arrangement. Please contact us here for details.

Offline transfer is also available. You can use your online bank page or another convenient way for you to tranfer money (such as ATM).

Cash On Delivery (COD) is available for customers in Japan only.

Q. How can I pay you through PayPal?

A. Upon reaching the payment section of the checkout process, select the 'PayPal' payment option and input your registered PayPal e-mail address in the space provided.

Once your order has been confirmed and you have received your order number and final total, you will be taken to the Paypal site to complete payment. If you choose not to pay immediately, you can choose instead to proceed directly to https://www.PayPal.comto send your payment using the "Send Money" function.

Please note that Paypal invoices will NOT be sent to your account after your order is placed. Our registered PayPal e-mail address is paypal@StrawberryNET.com.
[/size]

Toimituksissa on aiemmissa tilauksissani mennyt 5-7 arkipäivää.

celia

Eli siis vain erikoissopimuksesta voi maksaa tilisiirrolla? Mies kun tuskin antaa MasterCard:iaan lainata :? Miten tuolla Visa Electronilla muka voisi maksaa? :shock:

Telle
celia
Eli siis vain erikoissopimuksesta voi maksaa tilisiirrolla? Mies kun tuskin antaa MasterCard:iaan lainata :? Miten tuolla Visa Electronilla muka voisi maksaa? :shock:

Itse kun olen maksanut Visalla, en osaa noista muista vaihtoehdoista sen kummemmin kommentoida... Elektronia olen kuullut ihmisten käyttävän ihan luottokortin tapaan näpyttelemällä kortin numeron ym. vaaditut tiedot maksusivun kenttiin. Kortin myöntäneestä pankista kai riippuu, täytyykö verkkomaksaminen hyväksyä ensin verkkopankissa / henk.koht. pankissa käymällä, vai toimiiko kortti ihan automaattisesti nettikaupoissa Visan tapaan. Kokeilemallahan tuo selviää :wink:

Varoituksen sana

Tilasin Strawbeerynet.comista Hong Kongista Guerlainin l*Instant Pour Homme Deorant Stickin, joka viipyi matkalla kuukauden, oli joko väärennös tai vanhentunut, koska minkäänlaista tuoksua siinä ei enää ollut. Kaiken lisäksi jouduin maksamaan ostoksestani tullimaksun Suomeen, jonka myötä tuote tuli yhtä kalliiksi kuin jos olisin ostanut sen Soksokselta. Itse en aio enää koskaan ostaa mitään kyseisestä kaupasta enkä myöskään kehota ketään muutakaan ostamaan sielätä mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat