pakkomielteet kauneuden tiimoilta - Muoti ja kauneus

Lizzie
dani

Niinku silloin ku tapasin nykyisen poikkikseni, se saatteli mut valkenevassa loppukesän aamussa baarista kotiin ja kehu kauniiks. Kun ite pääsin hissiin ja katoin peiliin niin aloin yhtä aikaa nauramaan ja itkemään, se näky oli jotain aivan käsittämättömän kamalaa ja olin varma ettei se ikinä soita mulle. [size=9](Menipäs OT:ksi, oli vaan pakko jakaa tämä muisto teidän kanssa :lol:)[/size]

Söpöö :) Kesällä on kyllä karua se, että kun laittaa ne tummat iltameikit ja bilettää sen illan, niin sit onki pakko mennä pilkun jälkeen käytännössä päivänvaloon tummissa, ehkäpä levinneissä meikeissä ja hikisenä kuunteleen lintujen laulua :lol: Kesäyön unelma muttuu aika pian kesäyön painajaiseksi :D

Sivut

Kommentit (153)

Abigail
Maruchka
Abigail
Minulla menee yksinomaan suihkussa ja karvojen ajelussa tunti :shock:

Mitäääh :shock: Mää asun suihkussa ja silti selviän about puolessa tunnissa ulos sieltä :lol:

Tuo laittautuminen ja alottelu siinä samalla onki ihan parasta koko illassa, mut sit se meikkien poisto ja muu sähellys yöllä on taas iha peestä.

Suhkuttelu ja karvojen ajelu on minulla tosi pikkutarkkaa puuhaa :lol:. Ja joo, yöllä sitten aina toivoo, että oliskin jättänyt tällä kertaa meikkaamatta, niin pääsisi nopeammin nukkumaan.

Jimmy KImmel
Shandy
Abigail
Niinpä. Ärsyttää hirveästi, kun kaverit soittaa baarista: "ehitsä tänne puolessa tunnissa?" No en ehdi! :evil:

Ei kai kukaan ehdi. :shock: :lol:

Ai puolessa tunnissa? Mä kerkeen juomaan itseni jo hyvään humalaankin tuossa ajassa. Samalla tulee tietysti suihkussa käytyä, pukeuduttua, hiukset laitettua ja matkustettua baariin. Puoli tuntia on ylellisyyttä! :lol:

Maruchka
Abigail
Minulla menee yksinomaan suihkussa ja karvojen ajelussa tunti :shock:

Mitäääh :shock: Mää asun suihkussa ja silti selviän about puolessa tunnissa ulos sieltä :lol:

Tuo laittautuminen ja alottelu siinä samalla onki ihan parasta koko illassa, mut sit se meikkien poisto ja muu sähellys yöllä on taas iha peestä.

dani
Miffy
dani
Kuitenki sitä sit loppuillasta jamittaa ihan kybällä, hiukset liimantuneina hikiseen naamaan ja ripsarit pitkin poskia ja topin olkaimet tippuneina sekä vessapaperia jalassa.

...jolloin loppujen lopuks näyttää kaikkein parhaalta :D

Niinku silloin ku tapasin nykyisen poikkikseni, se saatteli mut valkenevassa loppukesän aamussa baarista kotiin ja kehu kauniiks. Kun ite pääsin hissiin ja katoin peiliin niin aloin yhtä aikaa nauramaan ja itkemään, se näky oli jotain aivan käsittämättömän kamalaa ja olin varma ettei se ikinä soita mulle. [size=9](Menipäs OT:ksi, oli vaan pakko jakaa tämä muisto teidän kanssa :lol:)[/size]

Miffy
dani
Kuitenki sitä sit loppuillasta jamittaa ihan kybällä, hiukset liimantuneina hikiseen naamaan ja ripsarit pitkin poskia ja topin olkaimet tippuneina sekä vessapaperia jalassa.

...jolloin loppujen lopuks näyttää kaikkein parhaalta :D

dani
Lizzie
Jota kukaan ei edes huomaa :lol: Ei vaan, mulla myös ihan sama kun lähden baariin, laittautumisprosessi on tosi tärkee, ja se pilaa iltaa jos ei oo saanu laittautua rauhassa. :)

Ei varmaan huomaakaan, mut mukava ajatella että siellä ne kollit pyörtyilee ku meikä sipsuttaa sisään hiuksia heilutellen. :lol: Kuitenki sitä sit loppuillasta jamittaa ihan kybällä, hiukset liimantuneina hikiseen naamaan ja ripsarit pitkin poskia ja topin olkaimet tippuneina sekä vessapaperia jalassa.

Abigail
Jimmy KImmel
Ai puolessa tunnissa? Mä kerkeen juomaan itseni jo hyvään humalaankin tuossa ajassa. Samalla tulee tietysti suihkussa käytyä, pukeuduttua, hiukset laitettua ja matkustettua baariin. Puoli tuntia on ylellisyyttä! :lol:

Minulla menee yksinomaan suihkussa ja karvojen ajelussa tunti :shock:. On niin helppoa olla mies :lol:. Mutta joo, se laittautuminen on tosi tärkeä osa sitä baareilua. Voi siinä ihonhoidon ja meikkailun ohessa jo aloitella ensimmäisillä drinkeillä ja rentoutua kunnolla. Ehtii rauhassa siirtyä biletysfiilikseen :D.

Lizzie
dani
Ei mulkaa enää baarissa stressaa, kun sinne pääsee niin yleensä ei tuu enää peiliin katottuu vasta ku kotona..se vähän niinku unohtuu. Sitä vaan haluaa tehdä semmosen tyrmäävän sisääntulon. :lol:

Jota kukaan ei edes huomaa :lol: Ei vaan, mulla myös ihan sama kun lähden baariin, laittautumisprosessi on tosi tärkee, ja se pilaa iltaa jos ei oo saanu laittautua rauhassa. :)

dani

Ei mulkaa enää baarissa stressaa, kun sinne pääsee niin yleensä ei tuu enää peiliin katottuu vasta ku kotona..se vähän niinku unohtuu. Sitä vaan haluaa tehdä semmosen tyrmäävän sisääntulon. :lol:

Lania

Ton takia sellaset (suht) extemporeviikkobaareilut onki parhaita ja rennoimpia, kun ei oo sellasia paineita että IIK oonko nyt maailman parhaan näkönen ja koko ajan stressaa onko jokainen hiussuortuva kohdallaan.

jeijei

Mäkään en oo ymmärtänyt miksi suihkussa pitäisi käydä joka päivä :). Varsinkin joskus talvella kun on kylmä eikä tule hiki. Entä miten hiukset edes voi pestä joka päivä? Mun kaverit joilla on rasvottuvat hiukset kertoo kyllä että voi, mut toisaalta mä oon lukenut että liika pesu myös rasvoittaa hiuksia.

Just toi mistä Lizziekin mainitsi, aika paljon vettä menee jos joka päivä käy suihkussa. Esimerkiksi eksä oli kyl ihan pakkomielteinen suihkun kanssa, ei voinut tyyliin tulla mun lähellekään vaikka työpäivän jälkeen ellei se eka käynyt suihkussa :lol: ihan kun se mua nyt haittais. Oli välillä aika huvittavaa kun se kommentoi jotain tyyliin et: oi, kuinka ihanalle sun hiukset tuoksuu! millä shampoolla pesit tänään? teki mieli vastata et: no en oo pessy kolmeen päivään :D. En kyl viitsinyt ;).

eia

Hitto toi on nii tuttua. Olin englannissa klubittamassa, todella humalassamenin sitten kerran peilin eteen ja huomasin että naama näytti ihan kissan perseeltä :D (Anteeksi kielenkäyttö)
Tukka oli sekasin, olin hukannun päälypaitani johonkin, laukku retkotti auki, ja mää vaa nauraa hehotin itselleni :D Kun lähin taas tanssimaan yks super kiva tyttö sit kerto ystäväliisesti et mul oli sellanen metrin vessapaperipala kengässä ... :lol: ei hitto, olipa hauska ilta.

dani

Joo, ja tukkaa jaksaa kans laittaa vaikka kuin kauan (vaikka lähes poikkeuksetta se kampaus menee joko pieleen, tai sitten ulkona sataa vettä ja satikka jää kotiin.)

Shandy
Abigail
Niinpä. Ärsyttää hirveästi, kun kaverit soittaa baarista: "ehitsä tänne puolessa tunnissa?" No en ehdi! :evil:

Ei kai kukaan ehdi. :shock: :lol: Mulla menee vähintään se tunti, ja mää sentään asun noitten baarien vieressä ;) Tosin, tunti on ehkä ennätys siinä tapauksessa jos ei tartte mennä suihkuun, sit menee kaks tuntia vähintään jos siihen pitää vielä suihkussa käynti lykätä. :P Joo joo siis kuulun kans näihin jotka kattoo tarkkaan mitä pistää päälle kun lähtee baareileen/muuten viihteileen, mää jaksan tuusata itteeni vaikka käynkin vähintään kerran viikossa jossain :oops: :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat