Hello kitty-tuotteet - Muoti ja kauneus

dana

Näin tänään sattumalta kaupungilla eräällä tytöllä aivan mainion Hello kitty-paidan ja nyt haluaisin tietää, että mitkä kaupat myyvät näitä tuotteita? Paljonko myös maksaa kyseiset paidat?

Fanittaako kukaan muu Hello kittyä? :D

Sivut

Kommentit (50)

Miffy
Jzzu

Vähän muistelin mut en ollu varma, nettisivuilla ei ollu kun noi Tampereen liikkeet mainittu.

Joo näin oli, munki piti googlata Asematunnelin liikkeet et sain varmistusken :D Mut tosiaan siel on.

Miffy

MÄÄÄÄÄ!!!!!

Niitä saa varmasti tilattua netistä useastakin paiaksta, esim. www.hellokitty.com .

Sitten, Stadissa niitä saa ainakin Blipposta (Kampin kauppakeskus). On niitä muissakin, satunnaisissa paikoissa, mut tuolla ainakin :) Enkä nyt just muista ainoatakaan muuta paikkaa.

*Sandy*

Oon myös nähny, että jotkut lelukaupat myy hello kitty laukkuja/reppuja.
Tampereella koskarissa on yks pikkuliike (en muista nimee) mikä myy kans kaikkee hello kitty tavaraa :)

dana

Kiitän vinkeistä! Täytyisi näköjään lähteä käymään hesassa ellei sitten postimyynnin kautta tilaa. En sitten tiedä löytyykö mitään erikoisliikettä, joka möisi kyseisiä tuotteita. Kellään ei ole tietoa mistään kauppaketjusta, joka möisi Hello Kittyjä ympäri Suomee?

cherryblossomgirl

Aaah, Niin suloinen hello kitty <3.
En voi vastustaa sitä pientä piirroshahmo kissaa, omistuksessani laukkuja muutama kpl, sukkia, tarroja, pinnejä yms yms. Olen fani!

Miffy

Haha, makkaroi muka :lol:

Mä kyllä tykkään. Mut tykkään muista hahmoista enemmän. Nyt kun kaikilla on Hello Kitty- juttuja niin ei se oo enää niin kivaa :)

Lania
Miffy
Turun Forumissa näytti olevan pikkunen liike, josta näytti saavan HK-kamaa :)

Makkaroita!

Mä en kyllä ees ymmärrä miks ihmiset haluaa noita, lähentelee ärsyttävyydessään Nalle Puh -krääsää.

Norma Jean
Miffy
Jzzu

Vähän muistelin mut en ollu varma, nettisivuilla ei ollu kun noi Tampereen liikkeet mainittu.

Joo näin oli, munki piti googlata Asematunnelin liikkeet et sain varmistusken :D Mut tosiaan siel on.

Asematunnelin liike lopetettiin muutama kuukausi takaperin, eli Helsingistä ei Europe Housea enää taida olla.

Miffy

Oho, ihanku mä just sen viel oisin siel nähny :D No joo. Muuten, Turun Forumissa näytti olevan pikkunen liike, josta näytti saavan HK-kamaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat