tekokynnet - Muoti ja kauneus

Amalia

Mikäli tarkotat sellasia oman kynnen päälle liimattavia tapauksia, joita myydään esmes kosmetiikkaosastoilla, niin ei ne ookaan hyviä. Liimat on ihan onnettomia, kynsiä pitää leikellä ja viilailla että saa ne omiin kynsiin sopiviksi ja kovan urakan jälkeen ne kuitenkin napsahtaa irti ku oot vessassa vetämässä housujen vetskaria kiinni :roll: .

Yks mun tuttu käyttää noita muovikynsiä, mutta liimaa ne kiinni jollain pikaliimalla, joka pitäis vaikka norsun katossa. Pysyy kuulemma kiinni vaikka kaksin käsin kiskois. En sitten tiiä, miten gutaa tollanen liima tekee kynsille.

Kommentit (10)

Shanya

Joskus kokeilin ja liima ei todellakaan jättänyt omia kynsiä kauniiksi, kun tekokynnet otti pois. Eli ei se ainakaan tehnyt hyvää kynsille ja sen jälkeen ei ole tehnyt mieli laittaa.

Kannattaa tosiaan ennemmin panostaa omien kynsien hoitoon.

Theea

En kyllä suosittele tekokynsiä kellekään. Mieluummin panostat niiden oikein kynsien vahvistamiseen ja hoitamiseen, sekä sisäisesti että ulkoisesti. :wink:

pinni

]

eli eli, onko teillä kokemusta tekokynsistä? onko kuinka pysyneet ja minkälaiset on ollu parhaat?

itse oon pareja-kolmeja kokeillut ja tuntuu et ei löydy oikeesti hyviä mistää!
aina tahtoo olla tosi "hauraat" tai et liima on tosi huonoa..
oliskos teillä ehdotuksia?

Dellu
Theea
En kyllä suosittele tekokynsiä kellekään. Mieluummin panostat niiden oikein kynsien vahvistamiseen ja hoitamiseen, sekä sisäisesti että ulkoisesti. :wink:

Totta,mutta myös hyvä keino kasvattaa omia kynsiä on laitattaa tekokynnet. Eipähän ainakaan pysty nakertamaan kynsiä puhki.

Aimée

Suosittelisin suoraan kyllä ihan rakennekynsiä.. Just sellaset Sokkareilta yms. saatavat on niin epäaidon näköisiä, ylipaksuja :shock: :lol:

pinni

]

mulla on justiin se ongelma, että mun omat kynnet on niin pehmeät ja heikot että jos ne vähä pidemminki kasvaa niin heti ne lohkee ja menee katki.
tuntuu, että kynnenkovettajatkaan ei auta :(

Clain

Stockalla oli n.30€ itselaitettavia rakennekynsiä, joiden luulis pysyvän. yhellä kaverilla sellaset oli. Ne on kyllä pelkät tipit, mutta ehkä paremmat kuin kokonaan kynnen päälle liimattava.

Mutta tietyseti pari kymppiä lisäämällä saat sitten jo oikeat rakennekynnet.

Tonde

Mä olen käyttäny muutamaan otteeseen sellasia kynnen päälle liimattavia ja löysin ihan saatanan hyvän liiman ja kynnet, mutta en yllätys yllätys nyt muista merkkiä. Kynnet oli kuitenki sellaset (Seppälästä) osittain läpinäkyvät, mikä teki niistä luonnollisemman näköset. Ja liima oli sellasessa isommassa purkissa. Ei sellasessa miniputkilossa ku yleensä..

bambii

stockalta saa ainaskin hyviä ja luonnollisia, ei todellakaan liian paksuja, tekokynsiä, jotka on pysyneet tosi hyvin oikealla tekniikalla laittena parikin viikkoa.

jujuna on että oman kynnen ja tipin väliin ei saa jäädä yhtään ilmaa, eli ts. tippi liu'tetaan oman kynnen pinnalle.

omat kynnet ovat hieman huonossa kunnossa kynsien poiston jälkeen mutta taikaviilalla saat kynsiin taas sileän pinnan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat