syksyn muoti - Muoti ja kauneus

Jessy

Eli mikä on syksyllä muotia vaatteissa?

Sivut

Kommentit (30)

Rixuliini

Paljon kerroksia
Harmaa, tummansininen, musta, liila, vaaleanpunainen, ruskea
Levenevähelmaiset hameet
Tiukat kynähameet
Legginssit
Semmoset munanmuotoiset pitkät yläosat
Trenssit
Saappaat joissa nyörit tai soljet
Erilaiset myssyt
Villapaidat/neuleet, poolokaulus tai ilman

Vivian

Noihin väreihin lisäisin vielä punainen jota näkyi kerrankin kaupoissa, sitä olen kaivannutkin :) Myös samettia ole taas aika paljon, ainakin hameissa. Muutenkin näytti oikein kivoja vaatteita olevan, ei enää masennakaan niin paljon tuo syksy.

taki

Viime vuoden muotimessuilta. Syksy/Talvi 2006-2007, olkaa hyvät!

värit: musta, ruskea, beige, harmaa, syväsininen, pehmeitä freskovärejä, pronssia, kuparia
Tyylit: uniformut, folklore, jakkupuvut, vyötärön korostus, romantiikka
Kuviot: tapettikuviot,
Kengät: pyöreät kärjet,

(kiiretöihin niin en kerenny enempää etsimään.

clochette

Leveät lahkeet
Väljät polvihousut
Beige, liila, musta ja harmaa väreinä
Valkoiset paitapuserot
Isot neuleet
Flanellipaidat(!)
Jättipipot
Villakangastakit
Pitkät nahkahanskat
Maiharit
Kiiltonahkakengät
Nilkkurit tolppakorolla

Lizzie

Grungetyyliin, ruutupaitoja, löysiä housuja ja harmaata. Kulmakarvat paksut ja tummat.

Jos joku näkee mut vesikajalit kulmakarvoissa, XXXL-ruutupaita ja vakosamettilökärit päällä, maiharit auki repsottamassa ja joku metrin pipo päässä kaupungilla, ampukaa mut. :lol:

Rahel
Lizzie
Grungetyyliin, ruutupaitoja, löysiä housuja ja harmaata. Kulmakarvat paksut ja tummat.

Jos joku näkee mut vesikajalit kulmakarvoissa, XXXL-ruutupaita ja vakosamettilökärit päällä, maiharit auki repsottamassa ja joku metrin pipo päässä kaupungilla, ampukaa mut. :lol:

Mulle kanssa niskalaukaus, pliis... :lol:

als

Ja lisäksi kaikenlaiset koristeet hiuksissa, pannat, soljet, nauhat, rusetit.. lisäksi meikissä iso juttu ovat punaiset huulet ja tietynlainen poikamaisuus tai "puhtauskin" (ei tarvitse laittaa niin kovin paljon meikkiä, huraa :D )

Rahel
lillly
Noilla teidän listoilla alkaakin olla kaikki, mutta myös poolomekot ovat muotia.

Toi kuulostaa kivalta muodilta... Täytyy tsiikailla tuollasta itellekin. Joku sellanen musta neulepoolomekko olis kiva. Se näyttäis tosihyvältä mun lakeerisaappaiden kanssa... =P~

lillly
Rahel

Toi kuulostaa kivalta muodilta... Täytyy tsiikailla tuollasta itellekin. Joku sellanen musta neulepoolomekko olis kiva. Se näyttäis tosihyvältä mun lakeerisaappaiden kanssa... =P~

Mustakin toi kuulostaa just kivalta ja löysinkin jo ittelleni yhen kivan poolomekon :wink:

Klara
lillly
Rahel

Mustakin toi kuulostaa just kivalta ja löysinkin jo ittelleni yhen kivan poolomekon :wink:

Täytyypä munkin ettiä tollainen itselleni. :)

Miffy
Lizzie

Voi kuule, se trendikäs grungepukeutuminen näyttää HIUKAN eriltä :lol:

Aika monimuotosta on kyllä syksyn ja talven muoti ja paljon on jo sanottukin, mutta tässä jotain:

- androgynia
- kouluratsastus; asusteita, saappaat, pitkävartiset hanskat jne
- päähineet; varsinkin ISOT villamyssyt
- jalkojen koristelu; esim. villasukat kiiltonahkakorkkareitten kanssa, ribbisukkikset, säärystimet joko kenkien tai farkkujen jne päällä
- skottiruutu
- no se grunge; rentous, materiaalien ja printtien sekoittelu jne
- tummat värit, violett, myös pinkki

Uusimman Ellen mukaan 4 ajankohtaista luukkia on:

- grunge
- 1980-luku
- trouser suits
- historical

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat