Stringit ja tangat :D - Muoti ja kauneus

-oAsis

kun joku sano et teinit pitää stringien vilkkumista muotijuttuna...ei pidä!! vitun lissut tyrkyttää itteeään :shock: NIIIN MAUTONTA!!!! ja sitten yli 20 naiset jossai yökerhois hilluu suunnillee pelkät rintsikat pääl et hyi vitttu :shock: :shock: ja stringit....horooot menkää muualle niitte stringiperseittenne kanssa, täällä teit ei tarvita!!
(stringeis ei oo sillee mtn vikaa mut tosi horahtavaa ja ittensä liian tyrkylle tuomista jos pikkupikku ihkut stringit vilkuttaa sielt läskien ja farkkujen alta kaupungil hyi saaatana :shock: :shock: .)

Sivut

Kommentit (72)

laurnor

Tosta tuli mun mielee mun yläasteen kuvismaikka nimittäin jos se kyykisty tai kumartu ni stringit tai alkkarit näky aina! siinä me työt sitte naurettii ihan kippurassa... :roll:

Maria_

Niii, eli onko teidän mielestä ärsyttävää vai hottia vai hassua vai ettekö välitä ollenkaan, jos naisilla/tytöillä näkyy stringit? Tiedätte kyllä mitä tarkotan :D
Niinku asusteena esim. tai muuten vaan, jos sattuu olee söpöt/hotit sieltä taka-kappaleesta :wink:
Tästä asiasta on niin miljoonaa mielipidettä, että olisi kiva nähdä, mitä suurin osa ihmisistä on mieltä..
Omasta mielestäni ne on kiva ja hot asuste, HYVÄLLÄ MAULLA ja paikka- ja järkisensuurilla käytettynä. ymmärtää varmasti jokainen mitä ajan takaa.. :)

dani

Stringit ei oo mikään asuste, vaan alusvaate. Harvalla ne housunkauluksesta näkyvät stringit hyvältä näyttää, ja liian usein näkee stringien seurana jenkkakahvoja ja töröttäviä kokolappuja. Kaikkea muuta kuin hot. Alusvaatteina kyllä ihan käytännölliset ja hyvät, tosin vaikuttaa siltä että alkavat mennä muodista, ja hotpantsit tulee tilalle.

Jzzu

Mulle ihan sama sinänsä enkä välitä ja vikan vastasin, jokkainen tekköö itestään ihan niin pellen kun tahtoo ja toi on mun mielestä yks tapa itestään pelle tehdä.
Mautonta nyt ainakin jos ei nyt ihan rumaa.

Norma Jean

En oo kyllä koskaan aikaisemmin kuullut puhuttavan stringeistä asusteina :D. Lähinnä huvittaa, jos ne on vedetty korviin asti ja etenkin jos se takaosa paistaa kokonaan, seksikkyys ja hottius on silloin hyvin kaukana. Tosin kukin tyylillään.

sopuli
Norma Jean
En oo kyllä koskaan aikaisemmin kuullut puhuttavan stringeistä asusteina :D. Lähinnä huvittaa, jos ne on vedetty korviin asti ja etenkin jos se takaosa paistaa kokonaan, seksikkyys ja hottius on silloin hyvin kaukana. Tosin kukin tyylillään.

Juuri näin. Musta ne näyttää törkeiltä, jos näkyvät housujen alta, oli ne sit kuinka nätit tahansa. (Myönnän, varmaan omatkin joskus vilahtaa, kun noi housut on niin matalia...)

Onks tää stringien korviin vetäminen joku nuorison muotijuttu? Hitto! Olenko mä tulossa vanhaks?! :D Äippä aina valitti, kun mun housut oli sen mielestä liian matala vyötäröisiä/jotain muuta, eli olenko mä muuttumassa äitini laiseksi vanhaksi kääkäksi, joka ei tajua uusia muotijuttuja???? :lol: :lol:

Cadillac

No siis yööök! Näyttää aika dorkalta. Ja kyllä varmaan jotkut ajatteleekin niitä jonkinlaisena asusteenakin; oikein tarkoituksella näyttelevät semmosia missä on jotain strassia takana tms. :roll:

Mua hämää jo se, että näkyy housujen läpi, että on strinkelit. Siks pyrinkin käyttää tiukkojen housujen kanssa jotain hotpäntsejä.

Rixuliini

Tää on taas yksi asia jossa mun kelkka on kääntynyt. Nykyään, varsinkin näin kesällä, stringit on paljon mukavammat ja helpommat kuin normipökät.
Tietenkin pidän huolen etteivät ne vilku mistää housuista tai hameitten alta, mutta mulle ne on tosi käytännölliset; ei rajoja tiukkojen vaatteitten alla, ja varsinkin jos on joku valkoinen hame tai vaaleat housut, niin valkoiset sringit sopii parhaiten sinne alle.

Vastasin siis vaihtoehdon ihan jees.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat