tatuointi mahassa - Muoti ja kauneus

enni

niin, sellasta kysyisin, että käykö se ihan sairaan kipeetä ku sen pistää? mulla on öö.. 7 lävistystä + korvissa monta, eli en pelkää neuloja tai mitään sellasta, mutta ku olin sairaalassa ja siellä pistettiin joka ilta piikki mahaan ja se sattu AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI. siihe oli joku syynsä, joka liitty jotanki siihe mahan ihoon ym. nii aattelin, että jos yks piikki sattuu jo niin paljon, nii tuntuuko se tatuoinnin ottaminen niin hirveästi ku vois ajatella?

en oo, ainakaan lähiaikoina, tatuointia mihinkään pistämässä. mielenkiinnosta kysyn.

Sivut

Kommentit (17)

Jzzu

Tatuoinnin teko ja siihen liittyvä kivun kokeminen on ihan ihmiskohtaista, mut ei, ei se satu niin paljon mitä ihmiset yleensä kuvittelee oli kohta mikä hyvään.
Tatuoinnin tekoa ei voi verrata neulalla pistämiseen, ne on niin erilaisia tuntemuksia.

dani
Dubyamoa
Mulla ei ole suoraan mahassa tatuointia, vaan tuolla vähän alempana, mitä tuo nyt sitten onkaan. Tunne on vähänniinkuin kutittava. P

Joo, sama vastaus. Tatskaaja vielä varoitti että tuonne sattuu enemmän ku ns. tavallisiin paikkoihin, mut mua lähinnä kutitti.

sopuli

Miten noi mahatatskat venyy, tai meneekö ne pilalle, kun tulee raskaaksi...? Maha ois kiva paikka, mut ei taida viitsiä. Onko ketään, kenellä ois kokemusta? Riippuu tietty kuvasta, paikasta, ja siitä paljonko maha kasvaa :D Joillakin vaan tulee niin kauheena raskausarpia raskauden aikana.

Cadillac

^ Hmm... Jälleen yksi syy olla tekemättä lapsia! :wink:
Itse olen harkinnut jo pidemmän aikaa tatskaa, paikkaakin olen miettinyt. Mahan päädyin sulkemaan pois, koska ei sitä sitten näkisi kukaan muu kuin poikkis. Itellä ei ole neulakammoa, enkä oikeastaan kipuakaan pelkää, suurin syy tatskan lykkämiseen on hinta. :?

Murehtija

Hmm...aika persoonakohtaista luulisin. Maha tosin on aika arka paikka ainakin mulla. Itellä on tatska oikeassa olkapäässä ja sen tekeminen lähinnä nipisti. Oikee jalka säpsähteli ku sitä tehtiin :lol:

leben

Maha on yksi arimmiksi väitetyistä paikoista tatuoida. Mutta se on yksilöllistä... ( kukaan ei varmaan arvannut, että sanon noin..) :roll:

Itselläni masussa ei ole mitään kuvaa, juuri kun se venyminen näkyy aika pian kuvan laadussa.. kaverille juuri operoidaan kuvaa mahaan, ja on kuulemma helevetin kipeetä.. Sen takia tehdään kuva (teksti) pienissä osissa kirjain kerrallaan...

bananab
sopuli
Miten noi mahatatskat venyy, tai meneekö ne pilalle, kun tulee raskaaksi...? Maha ois kiva paikka, mut ei taida viitsiä. Onko ketään, kenellä ois kokemusta? Riippuu tietty kuvasta, paikasta, ja siitä paljonko maha kasvaa :D Joillakin vaan tulee niin kauheena raskausarpia raskauden aikana.

Riippuu täysin siitä, kuinka suureksi vatsa kasvaa, mutta tod. näk. venyy se jonkin verran, mutta tuskin menee kumminkaan pilalle kokonaan.

Kukkis

Olen kuullut että jos on mahassa tai alaselässä tatuointi niin ei saa synnytykseen puudutusta? Joku varmaan korjaa jos olen täysin väärässä.. :roll:

Kepatäti

Alaselässä jos on täysväritetty tatuointi tietyssä kohdassa, ni sitten ei saa. Mutta jos sulla on siellä vaikkapa sanotaan nyt tähden ääriviivat, niin sitten kyllä saat.

Väriä ei saa olla sillä kohdalla, mistä se puudutuspiikki laitetaan.

bananab

Vatsassa oleva tatuointi ei vaikuta siihen, saako synnytyksessä puudutusta. Ja alaselän tatuointi vaikuttaa vain silloin, jos se sattuu olemaan siinä kohdalla mihin piikki laitetaan, mutta se kohta mihin puudutus tulee on aika ylhäällä, kannattaa tatuointia harkitessa ottaa selvää että mihin kohti selkää sen ottaa.

KataTheBlondi

Alaselän tatuointi ei vaikuta mitenkään, jos lääkäri suostuu vaan laittamaan puudutteen. Tatuoija oli tätä kysynyt ihan lääkäreiltä,
Kaikki lääkärit ei laita jos ei ole 100% varma että oikeaan paikkaan menee.

Eli tuo riippuu lääkäristä.

bananab
KataTheBlondi
Alaselän tatuointi ei vaikuta mitenkään, jos lääkäri suostuu vaan laittamaan puudutteen. Tatuoija oli tätä kysynyt ihan lääkäreiltä,
Kaikki lääkärit ei laita jos ei ole 100% varma että oikeaan paikkaan menee.

Eli tuo riippuu lääkäristä.

Kukaan lääkäri ei laita kohtaan jossa on väriä, ja lääkärin ammattitaitoon kuuluu tietää että mihin kohti puudute tulee (se tulee tiettyjen nikamien väliin) ja ellei siinä kohdassa ole tatuointia, ei ole myöskään estettä puuduttaa.

nanay

Tuttavallani on alavatsassa tatuointi, joka ennen esitti pientä suloista delfiiniä.
Tyttö tuli raskaaksi ja masu kasvoi, niin kasvoi ja venyi kuvakin.
Nykyyän ihmiset kehuvat hänen tatuointiaan sanoilla "kiva valas sulla tossa!" :)

Mutta tuo puudutus. Vatsassa olevat tatuoinnit eivät vaikuta ollenkaan siihen puudutukseen, mutta alaselän tatuointi kylläkin. Kuten moni muukin on sanonut jo. Mutta korjaan sen, että se riittää olemaan vain pelkkää mustetta sillä tietyllä alueella, jonne puudutus laitetaan. Ei tarvitse olla väriainetta, siis pelkkä mustekin on tuhoaa sen puudutksen laittamisen.

Ja syy miksei puudutusta saisi, jos tatuointi on kohdassa jonne neula pistetään on, että väriainetta menisi sen puudutuksen mukana verenkiertoon ja sehän ei ole sitten terveellistä.

miu
nanay
Tuttavallani on alavatsassa tatuointi, joka ennen esitti pientä suloista delfiiniä.
Tyttö tuli raskaaksi ja masu kasvoi, niin kasvoi ja venyi kuvakin.
Nykyyän ihmiset kehuvat hänen tatuointiaan sanoilla "kiva valas sulla tossa!" :)

reps :lol: siinä yksi hyvä syy miksi en halua vatsaani kuvaa, otan sen mieluummin jonnekin bikinirajaan alemmas.

neesha

itekki haluisin massuun jonku tatskan,itellä on kyl tatskoja pariki ennestään. mut yleensä se sattuu eniten semmosiin mis on luut enempi "esillä" (selkä,rintakehä jne) ,tietysti ihmisillä on erilaine kipu kynnys mut yleensä ottaen on näin.
ite pistin navan ala puolele mut eise ainakaan sen kummemmin sattunu ku muutkaan tähän asti...

rohkeestii vaan :) :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat