Hiusten kasvatus!!!!!! - Muoti ja kauneus

zera
cute
yksi sana, BIOTIINI.
apteekista saatava eläimille tarkoitettu biotiinivalmiste.
ei ole mitään haittaa ihmisille. googlettakaa tarkemmin.
oon nyt syöny 12 viikkoa, ja hiukset on paksuuntunu ja tuuheentunu ja ennen kaikkea kasvanut!!!

Kasvaakohan ton biotiinin vaikutuksesta myös muut karvat nopeammin?? Tuleeko vaikkapa viikset?? :D

Sivut

Kommentit (60)

dani

Juu, eipä kai sille juuri mitään voi tehdä. Tai olisinko jostain lukenut että jos syö paljon kalkkia niin kynnet ja hiukset pysyy vahvoina. Mutta en tiedä miten se hiusten kasvamiseen vaikuttaa.

Lips_

Päänahan hierominen vilkastuttaa verenkiertoa, jonka seurauksena hiukset kasvavat nopeammin. Myös hiusten tukistelu ihan tyvestä kiihdyttää verenkiertoa.

kivi
Lips_
Päänahan hierominen vilkastuttaa verenkiertoa, jonka seurauksena hiukset kasvavat nopeammin. Myös hiusten tukistelu ihan tyvestä kiihdyttää verenkiertoa.

Voi olla, mutten usko, että hiusten kasvua voi millään keinolla radikaalisti nopeuttaa. Ehkä parasta yrittää hoitaa hiuksia ja vahvistaa niitä, niin ei sitten tarvi jatkuvasti olla kuivia latvoja silpomassa pois.

Äläkä varsinkaan osta mitään ostos-tv- tms tuotteita, joiden luvataan HUOMATTAVASTI nopeuttavan hiusten kasvua. Ei ne toimi, kokemusta on! Rahat takaisin-takuukin koskee avaamattomia pakkauksia, joten paljonpa oli hyötyä.

cute

minkä pituset tellä on?
mulla on johonkin tohon puoleen selkään, blondit.
Nyt mietit et en värjää johonki aikaa et näkisin oman värin, et mikä se on nykyään, kun ei mitään hajua.. et jos se ois kiva, voisin kasvattaa oman värin takas...

Muuten, voiko kampaaja värjät juurikasvun värin mukaan loputkin hiukset "oman värisiks"?

Jzzu
cute
Muuten, voiko kampaaja värjät juurikasvun värin mukaan loputkin hiukset "oman värisiks"?

Kyllä mie ainakin uskoisin et voi kun kampaajahan saa sekoitettua just sen värisen värin kun tarvitaan.
Ton oman värin kasvattaminen käy kuulemma kans hyvin raidoitetussa tukassa, siis sellasia sopivan sävyisiä vaaleita ja vähän tummempia raitoja.

cute
minkä pituset tellä on?

Mie oon kesäkuusta kasvatellut kaljusta tota takatukkaa, nyt on joku parisen senttiä pituutta, otsis on eestä kulmakarvoihin saakka ja kaartuu sivuille leukaan saakka.
En usko että saan koskaan kasvatettua pitkää tukkaa kun aina keksin jotain uutta, hienoa ja lyhyttä kesken kaiken. :D

kivi
cute

Voi, vaihtelevalla menestyksellä. Joskus värjäys on helpompi tapaus ja joskus vaikeampi, sitäpaitsi kampaajissakin on huikeita eroja. Kysy kampaajaltasi rehellinen mielipide siitä, miten uskoo homman onnistuvan. Kaikki aikaisemmat käsittelyt, joita tukassa on, vaikuttaa lopputulokseen.

cute
minkä pituset tellä on?

Oliskohan noi nyt n. 70cm, "tasoitin" n. 30 cm pois jokin aika sitten.

Maruchka
cute
minkä pituset tellä on?

Keväällä pätkäisin keskipitkät hiukseni lyhyiksi, mutta tuossa kesän aikana ne ehtivät kasvaa jo leuan alle. Viikko sitten about pätkäsin taas siten, että niska on suht lyhyt ja sitten korvilta hiukset hieman pidemmät.

Sarah
dani
Tai olisinko jostain lukenut että jos syö paljon kalkkia niin kynnet ja hiukset pysyy vahvoina.

Tällaista on moni sanonut kuulleensa joskus jostain. Mutta pyh..ja pah. :wink: Nou vei.

Sarah
Miffy
Mä huomaan kynsistä ekana jos on kalkinpuutetta...

Niinhän ne jotkut sanoo.. Ihan sama, uskokoot joku jos haluaa, että hiuksiin vaikuttaa, mutta minä en :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat