KOTIVINKKEJÄ TÄNNE! - Muoti ja kauneus

Carol

Tässä katselin erilaisia keskustelun aiheita, ja silmään pisti muutamat kotivinkit! Olisi kiva päästä lueskelemaan uusia niksejä!

Elikkä, kerro jokin mainio kotivinkki kauneuden hoidosta! :)

Oma vinkki olisi, että jos haluaa kunnon kiharat seuraavaksi päiväksi, ja hiukset ei tunnu kihartuvan millään niin.. ruokalusikallinen hunajaa, ja 1-2dl kylmää vettä! Sen sekotuksen kun levittää tukkaan pesunjälkeen (ei niin että tukka jää tahmaiseksi) ja laittaa paplarit päähän niin pitäisi olla kutrit kaarella seuraavana aamuna! Itselläni toimi ihan hyvin ainakin. 8)

Kommentit (15)

koeputkilapsi

Kuulosti hyvältä idealta, pakko kokeilla joskus ! Itse kun tykkään kikkuroista.
Itse pesen illalla hiukset ja laitan muutamalle pienelle ja tiukalle ponnarille, niin aamulla kikkurat.

kersa
Carol
Oma vinkki olisi, että jos haluaa kunnon kiharat seuraavaksi päiväksi, ja hiukset ei tunnu kihartuvan millään niin.. ruokalusikallinen hunajaa, ja 1-2dl kylmää vettä! Sen sekotuksen kun levittää tukkaan pesunjälkeen (ei niin että tukka jää tahmaiseksi) ja laittaa paplarit päähän niin pitäisi olla kutrit kaarella seuraavana aamuna! Itselläni toimi ihan hyvin ainakin. 8)

Miten tämä edes voi olla mahdollista? :shock: Itsellä ainakin jos hiukset on pikkuisenkin kosteat, ne ei kyllä tosiaankaan kuivu yön aikana ja aamulla suoristuu samantien kun hiukset avaa.

vinkulelu
Carol

Mie haluan kanssa kokeilla!! Vaikka ikinä en tällästä ookkaa kuullu, mut kuulostaa kyllä niin.. kokeilemisen arvoselta jutulta. Eikös niistä hiuksista tule sitten ollenkaa likaisen oloiset/näköiset?

kersa

Lainaus:
Jos ei kuivu yön aikana niin ne voi aamulla esim föönätä kuiviksi (siis silloin kun ne on vielä kiinni)

Jep, tätäkin testattu. Aikaa meni reilusti yli tunti ja edelleen löytyi kosteita kohtia -> suoristuivat siinä vartissa.

vinkulelu
kersa
Jos ei kuivu yön aikana niin ne voi aamulla esim föönätä kuiviksi (siis silloin kun ne on vielä kiinni)

Jep, tätäkin testattu. Aikaa meni reilusti yli tunti ja edelleen löytyi kosteita kohtia -> suoristuivat siinä vartissa.

Sit ei varmaa auta ku kävellä 2 päivää rullat päässä ja ootella, että kuivuu :wink: :lol: Kuulostaa siltä, että siulla on kauheen paksut hiukset. Mitäs jos laittas enemmin rullia päähän, mutta vähämmän niitä hiuksia niihin rulliin? auttaisko se?

kersa

Lainaus:
Sit ei varmaa auta ku kävellä 2 päivää rullat päässä ja ootella, että kuivuu Wink Laughing Kuulostaa siltä, että siulla on kauheen paksut hiukset. Mitäs jos laittas enemmin rullia päähän, mutta vähämmän niitä hiuksia niihin rulliin? auttaisko se?

Hoho, minulla on todella ohuet hiukset :D En vain tiedä miksei ne suostu kuivumaan, jos ovat kiinni. Vaikka föönäisi hiuksia rullat päässä ties kuinka kauan, kampaajanikin huomasi tämän.

Daniina

semmosia kotivinkkejä teiltä kaipaisin että miten sais sekotettua itelleen jonkun kosteuttavan/puhdistavan kasvonaamion? Mitä ainesosia vois käyttää jos kotikonstein tekee?

vinkulelu

Lainaus:
semmosia kotivinkkejä teiltä kaipaisin että miten sais sekotettua itelleen jonkun kosteuttavan/puhdistavan kasvonaamion? Mitä ainesosia vois käyttää jos kotikonstein tekee?

Joskus muistan kuulleeni seuraavan naamion: sokeria ja hunajaa. Mittasuhteet on miulla nyt kyl aivan hakosessa, mut sen verran sokeria että on kunnolla karheutta. Naamaan vaan hierovin liikkein ja kyllä puhistaa, jos en aivan väärin muista.

CandyGirl
vinkulelu

Joskus muistan kuulleeni seuraavan naamion: sokeria ja hunajaa. Mittasuhteet on miulla nyt kyl aivan hakosessa, mut sen verran sokeria että on kunnolla karheutta. Naamaan vaan hierovin liikkein ja kyllä puhistaa, jos en aivan väärin muista.

Täytyypä tuota testata! Kuullostaa ianakin että se kuorisi myös ihoa? Jos ny ymmärsin :D

Lizzie

Luonnonjugurttia ja hunajaa ihmiset kai miksailee kasvonaamioihin. Joku sanoi että luonnonjugurtti ja kahvipurut olis kans hyvä, kuorii ja piristää (?) ihoa kuulemma.

Elleanor

Minä kuorin vartaloni ja kasvoni kerran käytetyillä kahviporoilla ( ei saa olla seisseenä koko päivää)

Menen suihkuun ja hieron vartaloni sillä. Kahviporoja saattaa olla vähän joka puolella, mutta ne saa suihkuttamalla hyvin pois.

Tää kahvikonsti on ollu omasta mielestä loistokeksintö ja toimii tosi hyvin!

Saatat kyllä tuoksahtaa miedosti kahville, mutta itseäni se ei haittaa.

antagonismi
Elleanor
Minä kuorin vartaloni ja kasvoni kerran käytetyillä kahviporoilla ( ei saa olla seisseenä koko päivää)

Menen suihkuun ja hieron vartaloni sillä. Kahviporoja saattaa olla vähän joka puolella, mutta ne saa suihkuttamalla hyvin pois.

Mä oon kans käyttäny tätä, mut olen vaan kostuttanut ne purut enkä keittänyt niistä kahveeta :P Hyvin toimii!

Neppis_
Elleanor

Erikseen kahvinporot (miten ne pysyy kasas..siis ettei ihan koko wc-suihku oo porojen(:lol: ) peitos..??) vai sen pussin kans..? *dumpass me* :lol:
kokeilen kyl tuota ihmeessä! en oo viel löytäny nii hyvää kaupast.. ja noh budjettini ei myöskään ole kovin puolellani..

Elleanor

Siis itse olen tehnyt niin että keitän kahvin. Kun olen menossa suihkuun otan kahvin suodatinpussissa mukaan...otan noin 1-2 ruokalusikallista kämmeneen ja hieron. Kahvi tarttuu ihoon ja se on helppo hieroo... niit kahviporoja saattaa kyllä levitä, mutta jos tekee sen "rauhallisesti" ni ne ei leviä niin kauas, ja nehän on helppo suihkuttaa suihkulla pois.. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat