Hyvä kosteusvoide? - Muoti ja kauneus

pikku-kata

Mä oon näin talvella käyttäny Erisanin rasvaa, joka oli ihan hyvää. Nyt ostin Dailyn yövoiteen, saa nähdä et minkälaista se on... Aika tuhtia tavaraa et luulen sen ainaki kosteuttavan,.

Sivut

Kommentit (36)

*Sandy*

Mä oon niin kyllästynyt mun vanhaan Nivean kosteusvoiteeseen! Sen hajukin jo ällöttää :x Eli nyt kaipaisin hyviä suosituksia mikä olisi hyvä kosteusvoide?

Muoks. Lähinnä kasvoille siis :)

Kepatäti

Mä taas tykkään favoran ihogeelistä, joka sisältää aloe veraa.

Toi periaatteessa on siis koko vartalolle tarkoitettu, mutta mä käytän sitä ihan vaan naamarasvana suihkun jälkeen. Se on ihanan kevyttä ja imeytyy nopeesti eikä jätä yhtään rasvasuutta.

Mun lempivoide on kuitenkin joku Dermosilin voide (en ees muista mikä se on), mulla oli sitä tuubin verran enkä mistään oo löytäny. Se oli ihan huippua.

ANTEEKS MODET pitkästä linkistä! (mä en osaa :oops: )

http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=2&pid=11943&page=3&purpose=moist Geelivoide

Toi on muuten varmaan se Dermosilin kosteusgeeli. Ihan huipputuote!

[color=darkred]
[size=9]Marimma// Parempi :) ?[/size][/color]

marimma

Mä tykkään tuosta Euroshopperin vartalovoiteesta. Se on iso purkki, mutta se on ihan hyvää tavaraa naamaan varsinkin :) sopivan löysää ja kevyttä tavaraa, mutta kosteuttaa hyvin :)

Hoppuli

Mä oon käyttänyt Doven vartalovoidetta naamaankin ja on ollut tosi hyvää. Nty ostin vaihtelun vuoksi Niveaa ja naama on ihan kuiva. Palaan takas Doveen ;)

*Sandy*
herkku

Mut siis joo, toi lumenen vadelma kasvorasva on ollu tosi hyvää, suht kevyttä ja tuoksuu hyvältä :D

Tää kuulostaa tosi kivalta! Jotain hedelmäistä tuoksua mää oikeestaan hainki, unohdin vaan kirjottaa sen tohon :)
Minkä hintanen toi suunnilleen on?

-Maya-

mä oon nyt tykänny käyttää clinidermin Protective day cream- voidetta jota saa apteekeista..ei oo ihan halvimmasta päästä (purkki n.20€), mut se tuntuu olevan riittosaa..tällei talvella mulla on kasvoissa tosi kuiva iho, ni tolla saan sen kuntoon..just hyvää.. :wink:

Kepatäti

herkku

Toi tuoksuu jollekin sitruunaiselle, että en usko murusi innostuvan, MUTTA Nivealla on "For men" -sarja, josta ostin omalle rakkaalleni rasvan. En muista nimeä, mutta se on vihreessä tuubissa ja rasvaselle iholle tarkoitettu. Sopii myös akneiholle. En tosin tiedä, millaisessa kunnossa siun poitsun iho on, mutta jos on huonossa kunnossa, ni toi on kyl ollu hyvä sarja ainakin meillä. Tuoksuu ihan joltain aftershavelta. Maksoin kympin sellasesta pakkauksesta, jossa oli puhdistusaine ja toi kosteusvoide.

Miffy
*Sandy*
Mulla on aika lailla sekaiho ja kuulemma aika ohut poskista (näin sanoi kosmetologi joka ei tehnyt minulle mikrokuorintaa juuri sen takia).

Eli aika vaikee :( Vai? :)

MUlle on ollu hyvä (tai en tiiä ku mul on jo pitkään ollu finnejä ja muita yökötyksiä, ei niihin vaikuat rasvan vaihtokaan :( ) The Body Shopin E-vitamiinivoide! Siitä on myös yöversio, oikeen paksu voide. Se päivävoide on kevyt, imeytyy ihan OK, vaaleenpunasta ja hyväntuoksusta :)

Sitten on tietty Humektan! Passeli sekaihollekin; se kosteuttaa hyvin mut ei oo rasvanen.

vinkulelu

Ennen olen käyttänyt Nivea softia, mutta nykyään ehdoton suosikki ja ainoa rasva mitä käytän, ihan koko keholle on apteekissa myytävä http://www.ceralan.fi/ceralan.html Ceralan. Ainut vaan että hintaa tuotteella on, 400g pumppupullo 24,76€. Itse kuitenkin sain kyseiseen rasvaan reseptin joten halvemmalla saan. Mieskin tästä rasvasta tykkää, tyrkytti oikein kavereitaankin kokeilemaan. :lol: Ja tuo mieshän ei enne mistään rasvoista ole tykännyt eikä muista tykkää.

Muoks, piti vielä lisätä että minusta tämä on parempi meikin alle kuin tuo nivea mitä ennen käytin..

apila

Kosmetologini suositteli miun sekaiholle body shopin tea tree sarjaa, ja tykkään todella paljon ! Tosin näin talvella, kun iho on erittäin kuiva, laitan yöksi aqualanin paksua perusrasvaa, kun ei tuo tea treen rasva riitä. Mutta meikin alla hyvä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat