BOOTSIT - Muoti ja kauneus

jonsku

ostin aivan ihanat valkoiset bootsit, mutta miten niitä kannattais käyttää..siis minkä kaikkien vaatteiden kans? tietenkin farkut on jees, mutta muita ehdotuksia... :lol:

Sivut

Kommentit (16)

Rixuliini

Mäkin tuossa ihailin juuri vähän aikaa sitten naapuriliikkeen ihania valkoisia koristeltuja ja pitkävartisia bootseja... =P~
Oli niitä kyllä mustinakin. Tosin oon ajatellut ostaa ihan perussaappaat, joten ei kyllä ole varaa/syytä ostaa noita bootseja..

Lips_

Oij, bootsit on ihania! :) Mie käytän vaan farkkujen kanssa, vois joskus kokeilla vaikka farkkuminihameen kanssa, vois olla ihan kiva yhdistelmä. :)

ivoire

Musta tollaset buutsit, jotka on tossa kuvassa, on jotenkin vähän junttimaiset. Saappaista tykkään kyllä todella paljon, täytyisikin talveksi ostaa taas uudet. Katselin yhdessä kenkäkaupassa ihania valkoisia saappaita, mutten taida uskaltaa ostaa valkoisia kenkiä syksyksi/talveksi.

Rixuliini

Syksyn ja talven trendihän on varrettomat bootsit ja varsinkin saappaat, vielä lyhyemmällä "varrella" kuin tuossa edellä olevassa kuvassa.

En tykkää, kyllä saappaassa nyt varsi on oltava. nuo bootsit vielä jotenkin menee, mutta ei saappaat.

Murehtija

Mä ostin hiljan Josefssonilta mustat mokkaiset nyörisaappaat :P

Korko on kyllä aika korkea ja mua hieman hämää se että pitäiskö mun nyt käyttää niissä pohjallisia vai ei koska pohjallisten kanssa ne on hirveen tiukat mutta ilman pohjallista ne liikkuu hieman...Tosin jos ne olis liian tiukat niin jaloissa ei varmaan kiertäs kunnolla veri ja jalat puutuis, ehkä mä vaan en osaa vielä kävellä niin korkealla korolla :lol:

Niin ja ihan käytän niin että laitan farkkujen lahkeen siihen päälle, joskus talvemmalla laitan varmaan vielä karvasäärystimet siihen päälle, näyttää muuten tosi upealta :wink:

Ainakin mun mielestä...

Rixuliini
Murehtija

Niin ja ihan käytän niin että laitan farkkujen lahkeen siihen päälle, joskus talvemmalla laitan varmaan vielä karvasäärystimet siihen päälle, näyttää muuten tosi upealta :wink:

Ainakin mun mielestä...

Ja eihän siinä sitten muitten mielipiteillä olekaan mitään väliä! :D

Murehtija
Rixuliini

Ja eihän siinä sitten muitten mielipiteillä olekaan mitään väliä! :D

Eipäs tolla olekaan ;) Mä taidankin olla näitten kulmien virallinen big foot karvojeni kanssa :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat