Typerintä mitä tiedät jonkun tehneen... - Muoti ja kauneus

menthol

lihominen.

Sivut

Kommentit (196)

Asphyxia

Mulle kävi viime syksynä maailman veemäisin ja naurettavin kämmi josta vieläkin kärsin.
Mulle pitkät hiukset on aikamoisen tärkeät, en missään nimessä leikkauttaisi lyhyttä tukkaa.
Noo, mulla oli ihanat alaselkään saakka ylettyvät hiukset, kunnes... Laitoin pippaloihin valmistautuessa hainhammaslisäkkeet päähän, saparoina kummallekin puolelle. Omat hiukset oli saparoilla siellä alla. Lisäkkeitten latvat oli menneet ihan takkuun, joten pätkäisin niitä saksilla.. Ja tietenkin samalla siinä mukana oman saparoni! Kyllä alkoi aikamoinen huuto ja poru kun tajusin mitä olin mennyt tekemään. Mun ihanasta persepituisesta tukasta toinen puoli oli edelleen hieno ja pitkä, ja toinen puoli järkyttävä polkkatukka! Ei siinä sitten auttanut kuin pätkäistä toinenkin puoli yhtä rumaksi.

Nyt tuo järkyttävä tukka on onneksi vähän jo kasvanut pois, mutta edelleen mulla on ihan liian lyhyet hiukset enkä osaa olla näin. Miten voinkin olla noin urpo? 5-vuotiaalle ihan perusmoka, mutta aikuisena? Argh!

-oAsis
figaro

Itse olen mennyt muinoin kakarana ajamaan napakarvani ja siitäpä sitten saan kärsiä lopun ikääni... :?

Minä myös :cry: ...ja nyt ne kasvaa semmosina vitun paksumpina ja mustina takas :cry: :cry: ...en ei viitti kauheesti ajaa ku tulee vaa entistä pahemmin takasin...mut ne on rumat!!

sit joku joskus kasilla mun "kaveri" värjäsi ensin blondiks, sitte mustaks ja seuraavana päivänä punaseks ja seuraavana päivänä blondiks...tai korjailee väriään melkee joka viikko...must toi on vitun tyhmää...tekee sitä vieläki...tosin blondina on pysyny mun tietääksi.ei voi muistaaa ku baarissa aina vaa näkee :lol: mut se ei tajuu et se pilas sen hiukset ja nyt se kärsii mun bestiksen mukaa kaljuuntumisest...no oma vika

LasVegas

Mä luin näitä ja naureskelin ihmisten typerille ajatuksille ja olin vielä tyytyväinen etten itse ole sortunut moiseen, mutta sitten tuli mieleen että ei helvetti mähän kerran kokeilin veden kestävällä ripsarilla blondeihin hiuksiin et miltä näyttäs mustat raidat :oops: :oops: Taisin olla viidennellä ja taisin olla lähössä kaverin kans viel leffaan tai jotain, oli siinä sitten kiva yrittää pestä mustaa ripsiväriä hiuksista pois :roll: Kyllä sitä osaa olla typerä..

np_

Oon tehny aika typeriä juttuja "kauneuden eteen" kerran koitin tasottaa hiuksia ite. mutta ei se onnistunut kun meni joku 10 senttiä sitten hukkaan kun oli ihan vinot ja pyysin siskoa sitten tasottamaan ne jälkikäteen.. kyllä harmitti sillon.. :? :)

Joskus Tosi nuorena laitoin jalkarasvaa naamaan kun olin varannu ajan lääkärille ja halusin että saisin e-pillerit finneihin mutten ollu varma oliko niitä tapeeks niin ajattelin kasvatella niitä sillä jalkarasvalla lisää.. en silti saanu e-pillereita sillon.. ihme:P:D

Kerran ajoin niskasta seivauslaitteella vähän ylimääräsiä hiuksia kun oli epätasanen hiusraja niin tuli ihan kalju kohta sinne vahongossa:D ja seivasin myös kulmakarvoja sellasella trimmauslaitteella niin tuli niin typerän näköset etten menny ees kouluun..
Tulee tosi fiksu olo kun luen ton :D :roll:

piff
figaro
Itse olen mennyt muinoin kakarana ajamaan napakarvani ja siitäpä sitten saan kärsiä lopun ikääni... :?

Tämän mäkin olen erehtynyt tekemään.. Koko ajan saa poistaa noita sitten. :(

figaro

Tänne typerimmät asiat, joita tiedätte muiden tehneen tai mitä olette itse tehneet kauneuden eteen :D

Itse tiedän joidenkin harrastaneen raa'an kalan syömistä siksi, että saisivat lapamadon ja pysyisivät hoikkana :roll:

Lizzie

-Annoin teininä puolitutun saksia mun pitkät hiukset kerroksittain. Ne oli ihan hirveet.
-Värjäsin ite värinpoistolla mustan tukan, tuloksena vitivalkoinen juurikasvu ja ruosteen / mustan laikukkaat hiukset.

-Yhdet tutut lukiossa teki joka aamu suolihuuhtelun :?

Shandy
figaro

Itse tiedän joidenkin harrastaneen raa'an kalan syömistä siksi, että saisivat lapamadon ja pysyisivät hoikkana :roll:

:shock: :lol: Pitäsköhän kokeilla? ;) :P

Katya

Mä leikin kans vähän kampaajaa pikkusena ja päätin leikata mun otsatukan pois ku se oli kokoajan silmillä :D Oli siin vähän äitille selittämistä ku oli semmonen siilitukka otsiksen tilalla!

joo ja yks tuttu päätti värjätä koulun joulujuhlaan hiuksensa et ois sit tosi hienot, mutta semmoset laikukkaat porkkana-oranssithan niistä tuli :D

*Sandy*

Yritin värjätä hiuksiani punaisiksi. Lopputulos oli haalean punaiset, laikukkaat hiukset. Sen jälkeen yritin blondata niitä; eihän se punaisuus sitten lähtenytkään ihan niin..

Kerran kaverini värjäsi hiuksensa harmaiksi!! En vieläkään tiedä oliko se tarkoitus vai sattuiko joku moka..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat