Rusketus kuoriutuu pois? - Muoti ja kauneus

Lizzie

Nyt mulla on hirvee ongelma. Kreikassa ensin en ruskettunut, koska käytin vaadittavia suojakertoimia. Sitten repäisin ja rusketin itseni ruskeeksi alhaiselle suojakertoimella, ja paloinkin.

Nyt jostain hemmetin syystä mun selkä, rinta ja olkapäät on täynnä pieniä valkosia laikkuja! Näytän melki siltä ku mulla olis psoriasis :cry: Masu, alaselkä ja reidet on ihan tasasen ruskeet, mut just ne näkyvät paikat ylhäällä on ihan kaameet. Viikonloppuna on kaverin häät, ja en haluais sinne ihan seeprana mennä.

Joten, onko vinkkejä rusketuksen kuoriutumiseen? Kuorinko ihon oikein rankasti niin, että rusketus lähtis pois ja laikut siten haalenis, ja ottais aurinkoa siihen päälle? Vai onko se kuoroituminen niin pitkä prosessi, että ei kannata alkaa kuorimaan?
Jos joku osais auttaa, olisin tosi kiitollinen! :)

Sivut

Kommentit (19)

Miffy

Voi sua :lol:

Ooksä ihan varma ettei se oo vaan ihoa joka hilseilee pois? Eli et siellä ois alla kuitenkin se rusketus.

Mut kurrrrjaaa et paloit, se syöpäriski kasvo taas :(

Lizzie
Miffy
Voi sua :lol:

Ooksä ihan varma ettei se oo vaan ihoa joka hilseilee pois? Eli et siellä ois alla kuitenkin se rusketus.

Mut kurrrrjaaa et paloit, se syöpäriski kasvo taas :(

Siis on se vaan ihoa joka hilseilee pois, mutta ongelma on se että se hilseilee tollee laikuttain! Ja mä paloin jotenki hassusti, tai varsinaisesti paloin vaa bikineiden alapuolelta rinnasta, mut muuten ei iho punottanu mut oli vaa arka. Vammasta. :?

Maruchka

Mun selälle ja olkapäille kävi samoin... Se nahka lähti ensin laikuittain, mutta kuoriutu kyllä sitten koko selästä. Tosiaan, näytin mäki aika hauskalta, kun ensin oli vain "luodinreikä" keskellä selkää :lol:
Mä vauhditin sitä kuoriutumista hieromalla ihoa irti ja käyttämällä kuorintavoidetta ja sitten sen jälkeen kauheita määriä kosteusvoidetta. Saunaa oisin koklannu, jos ois ollu sellai.

Lizzie

No hyvä ettei tää oo mikään Egeanmeren hyppykuppa! :D Voi sauna oliki hyvä idea, mitä veikkaat Maru, kannattaako ottaa tähän uutta rusketusta?

SunLion
Lizzie
No hyvä ettei tää oo mikään Egeanmeren hyppykuppa! :D Voi sauna oliki hyvä idea, mitä veikkaat Maru, kannattaako ottaa tähän uutta rusketusta?
Älä ihmeessä ota. Ei se tule parantaan asioita (kuoriutuva iho ei oo samanlaisa), ja aurinko tekee vain tuhojaan.

Hanki jostain sitä 99% aloe veraa ja voitele sillä itteäs :P etkö vois harkita hiukan peittävämpää asua, nyt kun alko jo kylmentyä muutenkin?

Mä en todella suosittele mekaanista kuorimista! se alta tuleva iho on paljon herkempää.

Maruchka
Lizzie

No mä tein sillee, et aina kun sain sen kuoriutuvan ihon pois, niin otin jo aurinkoa. Sillee varovasti alotin ja rasvailin ihoa vähän väliä, ja aina suihkussa kuorin lisää. Aluks kyl sain kulkee selkä piilossa, kun se oli niin hassun näkönen :D Mut nyt se on jo ruskettunu taas tasasesti eikä näy niitä pois lähteneitä laikkuja.

Lizzie

Ok, huomenna meen ottaamaan arskaa sit, illalla kuorin ihoa. :)
Ja kyllä voisin peittävämpää pukua harkita, mutta rinta, olkapäät ja yläaselkä on sellasia paikkoja että pitäs olla poolopaita että ne peittyis :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat