Skin Doctors - Muoti ja kauneus

Telle

Onkohan kellään kokemusta Skin Doctorsin Ingrow Go -tuotteesta? Sen mainostetaan poistavan sisäänkasvaneet karvat ja näppylät jo vuorokaudessa - kuulostaa hieman liian hyvältä ollakseen totta :roll:

Törmäsin mönjään viime viikolla iltiksen sivuilla (http://www.iltasanomat.fi/naiset/kauneustuote.asp) ja nopean googlauksen jälkeen huomasin sen olevan saatavilla aika monessakin nettiputiikissa. Haluaisin vain kuulla muiden käyttäjien mielipiteitä ennen tilaamista...

Kommentit (12)

kivi

Kappas.

Valitettavasti ei ole kokemusta ko tuotteesta, mutta itsekin olisin kovasti kiinnostunut asiasta!

Mitäs nettikauppoja muuten löysit?
Minä kun iskin Googleen ihan vain "ingrow go", löytyi vain 2 nettikauppaa: joku Medicos oy, jonka tilauslomake ei ainakaan mun koneella toiminut, sekä Skin Doctorsin kuluttajapalvelu-sivut, josta tilaamalla postikulut olisi 10e! Ei kiitos!

kivi
Telle
Hakusanalla Skin Doctors löytyy ehkä paremmin - laitoin itelleni kirjanmerkkeihin neljä nettiputiikkia, jotka toimittavat tavaraa Suomeen asti.

Äh. Siis mihin kirjanmerkkeihin? Kirjainmerkkeihin? En mä googlea osaa käyttää...
Et viitsisi suoraan laittaa linkkejä niihin neljään nettikauppaan? :)

Ja kerro sitten ihmeessä, millaista mönjä oli! Voipi olla, että itsekin tilaan/ hommaan sitä.

Telle

Hakusanalla Skin Doctors löytyy ehkä paremmin - laitoin itelleni kirjanmerkkeihin neljä nettiputiikkia, jotka toimittavat tavaraa Suomeen asti.

-Enkä muuten malttanut jäädä odottelemaan palautetta, vaan menin ja tilasin jo... :oops:

kivi
Dubyamoa

Kirjanmerkki on sama ku suosikki:)

Elikä favorites, nyt tyhmäkin tajuaa. On meinaan englanninkieliset mulla asetukset. :lol:

Nyt löysin minäkin googlettamalla aika paljon nettikauppoja, mutta kaikki tuntuu olevan Englannissa, ja koska en luotto/pankkikorttia omista, tilaaminen menee hankalaksi.

Telle

Täältä suomalaisesta kaupasta ainakin voipi tilata postiennakolla tai maksamalla tilauksen ennakkoon, postikulut 8,40e (ja nähtävästi käydä ostamassa myös suoraan kauneushoitolasta)

[url]http://www.medicos.fi/

Höh. En edes aiemmin tajunnut tarkistaa suomenkielisiä sivuja, Briteistä asti menin tilaamaan... :roll:

Edit: niin joo. Just se medicos minkä tilauslomake ei sulla toiminut. Luinpa taas huolella... :lol: No mutta käy ostamassa sieltä kauneushoitolasta.

kivi
Telle
Edit: niin joo. Just se medicos minkä tilauslomake ei sulla toiminut. Luinpa taas huolella... :lol: No mutta käy ostamassa sieltä kauneushoitolasta.

Juu, paikan päällä pitää käydä ostoksilla, tosin en ehdi varmaan pariin viikkoon vielä, kun oleilen aukioloaikoina lähinnä täällä töissä. Ehkä sitä ennen ehdin kuulla sun kokemuksia aineesta! Toivotaan, että on hintansa väärti :)

kivi

Telle, onko sun tilaus vielä saapunut?

Kävin eilen itse Medicoksessa paikan päällä ostoksilla, mutta tietty tuote oli loppunut... Kurja flaksi.

Telle

Ai katos, täällä on taas elämää :wink:

Joo, viikko sitten saapui paketti, ja kuuliaisesti on täällä nyt bikinirajaa käsitelty. Kommentteja:

* tuoksahtaa aikas kamalalta, kynsilakan ja etikan sekoitukselta (eli bikinirajaa lähemmäksi nenää EN kyllä taida ainetta levitellä)
* Välittömästi aineen levityksen jälkeen ärtyneet kohdat vaalenee kyllä, mutta punoitus palaa takaisin nopeasti - viikon käytön jälkeen iho näyttää kuitenkin jonkin verran paremmalta

Eli en oikein lähtisi kenellekkään varsinaisesti suosittelemaan, ainakaan vielä. Ans kattoo paraneeko tulos vielä...

kivi

No niin, minäkin sain eilen aineen ja 2 kertaa olen ehtinyt sitä laittaa.

Telle

* tuoksahtaa aikas kamalalta, kynsilakan ja etikan sekoitukselta (eli bikinirajaa lähemmäksi nenää EN kyllä taida ainetta levitellä)

No musta se tuoksahtaa vain vahvalta alkoholilta, jota on hajustettu.

Telle

* Välittömästi aineen levityksen jälkeen ärtyneet kohdat vaalenee kyllä, mutta punoitus palaa takaisin nopeasti - viikon käytön jälkeen iho näyttää kuitenkin jonkin verran paremmalta

Ehkä ne vähän vaaleni. Se aine on vissiin aika vahvaa alkoholia, kun syttymisvaarasta varoiteltiin ja se kirveli aivan h'lvetisti!!! Ei ehkä olisi pitänyt laittaa suoraan epiloiduille kainaloille ja alapäälle... Mutta katotaan nyt, miten se toimii. Tuli vaan mieleen, että mahtaisikohan pirtu ajaa saman asian..?

kivi

Vajaan viikon käyttökokemuksella voin minäkin nyt sanoa, että en kyllä suosittele tuotetta. Jos se jotain auttaa, niin aika vähän, luulen että samoihin tuloksiin pääsee kuivaharjaamalla ja kuorimalla ihoa sekä ihan tavallisella desinfiointiaineella. Kirveleekin hitosti! :x

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat