kristinuskon vastaisia merkkejä - Muoti ja kauneus

enni

nii, ku on näit normaaleita ristejä mitä joillaki on kaulas, nii mikä on niinku tavallaan sen vastakohta? joku merkki mitä vois pitää vaik kaulasa?

Sivut

Kommentit (38)

Aimée

Eh.. Varmaan sit risti alaspäin käännettynä.. Tai sit isket vaan kyltin kaulaan johon kirjoitat et kristinuskonvastainen :wink:

[size=9]Ohhoh.. Anteeks miulla on astetta metkampi päivä taas tänään..[/size]

Mymmeli80
Aimée
tai sit isket vaan kyltin kaulaan johon kirjoitat et kristinuskonvastainen :wink:

Tuo on kyllä hyvä idea :)

nimim. "antaa kaikkien kukkien kukkia"

enni
aesthesis
[quote author="Aimée"]Eh.. Varmaan sit risti alaspäin käännettynä..

hah ok. paitsi ettei oo ristiä, enkä kyllä ostakaan. :D

Ninna

Risti väärinpäin on Pietarin risti. Hän ei halunnut tulla ristiinnaulituksi kuten Jeesus, joten hän ristiinnaulittiin pää alaspäin. Että näin.

Abigail
Ninna
Risti väärinpäin on Pietarin risti. Hän ei halunnut tulla ristiinnaulituksi kuten Jeesus, joten hän ristiinnaulittiin pää alaspäin. Että näin.

Aivan. Sen takia on hassua, että esim. s**tanan palvojat käyttävät sitä osoittamaan omaa halveksuntaansa kristinuskoa kohtaan, vaikka se kuuluu kristittyjen merkkeihin samalla lailla kuin normaali ristikin :D.

Lizzie

Mun mielestä osottaa muutenkin suurta mielikuvituksen puutetta, että saatananpalvojat ottaa vaan kristittyjen juttuja ja vääntävät ne väärinpäin tms.
Moni kristinuskon symboleista on aikanaan tarkottanu eri asioita, mutta saatananpalvojilla on nimenomaan tarkoituksena siinä herjata kristinuskoa.
Keksisivät jotkut omat juttunsa, risti väärinpäin, musta raamattu tai pentagrammi on ihan booring.

Ja enni, maailmaan mahtuu miljardeja ei-kristinuskoisia, miks sun pitää tehdä siitä niin iso juttu, jos et ite oo? En mäkään oo muslimi tai juutalainen, mutta en silti koe mitään tarvetta alkaa teken mitään pilajuttuja niiden symboleista.

Daniina
Lizzie
Mun mielestä osottaa muutenkin suurta mielikuvituksen puutetta, että ******* ottaa vaan kristittyjen juttuja ja vääntävät ne väärinpäin tms.
Moni kristinuskon symboleista on aikanaan tarkottanu eri asioita, mutta ******* on nimenomaan tarkoituksena siinä herjata kristinuskoa.
Keksisivät jotkut omat juttunsa, risti väärinpäin, musta raamattu tai pentagrammi on ihan booring.

Ja enni, maailmaan mahtuu miljardeja ei-kristinuskoisia, miks sun pitää tehdä siitä niin iso juttu, jos et ite oo? En mäkään oo muslimi tai juutalainen, mutta en silti koe mitään tarvetta alkaa teken mitään pilajuttuja niiden symboleista.

Samoja aatoksia täällä :P Ja mulla on ollut joskus sellanen Daavidin tähti -koru vaikkein juutalainen olekaan :P

enni
Lizzie
Mun mielestä osottaa muutenkin suurta mielikuvituksen puutetta, että ******* ottaa vaan kristittyjen juttuja ja vääntävät ne väärinpäin tms.
Moni kristinuskon symboleista on aikanaan tarkottanu eri asioita, mutta ******* on nimenomaan tarkoituksena siinä herjata kristinuskoa.

en mä mitään isoa juttua siitä teekkää. eikai se nyt sen isompi juttu olis ku normaali ristikään. siis mun mielestä, kai siinä joku uskovainen saattais kattoa vähän kieroon.

Norma Jean

Tavallaan ymmärrän kysyjää. Joskus on helpompi muodostaa kuva omasta maailmankatsomuksesta negaation kautta. Pieni angsti on sitäpaitsi aina paikallaan ;).

Lizzie
enni
Lizzie

en mä mitään isoa juttua siitä teekkää. eikai se nyt sen isompi juttu olis ku normaali ristikään. siis mun mielestä, kai siinä joku uskovainen saattais kattoa vähän kieroon.

Mm, on joku ristinkääntäminen ihan eri juttu ku pitää ristiä väärinpäin kaulassa.

malina

Heh, no minäpä kerron mitä et ainakaan laita.

Älä käytä pentagrammia. Minusta on naurettavaa, että pentagrammia pidetään paholaisen merkkinä. Se on oikein päin wiccojen (noitien) merkki ja nämä noidat ovat luontoa rakastavia olentoja, joilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Älä siis pue sitä kaulaasi oikein tai väärin päin.

Minusta on tyhmää olla kristinuskoa vastaan. Uskonto se on siinä missä muutkin, miksei täällä ole kukaan hinduja vastaan. Mä voisin itse heittää om:in väärin päin kaulaan :D.

Todellakin mielikuvituksen ja oman maailman katsomuksen puutetta alkaa ylpeillä sillä, että on kritittyjä vastaan. Eivät kaikki kristityt ole niitä mummoja kirkossa ja kadulla saarnaamassa. Jumala ei ole vain valkoinen mies pilven päällä. Rakkautta levittämässä se uskonto on pohjimmiltaan niinkuin kaikki muutkin, paitsi antikristuksen palvonta. Kukapa nyt rakkautta vihaisi ? :?

muoks. tuli s:llä alkavat sanat tähtinä joten käytin hieman erilaisia ilmauksia.

Miffy
malina

Älä käytä pentagrammia. Minusta on naurettavaa, että pentagrammia pidetään paholaisen merkkinä. Se on oikein päin wiccojen (noitien) merkki ja nämä noidat ovat luontoa rakastavia olentoja, joilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.

Pentagrammilla on pidempi historia. Sitä on käytetty muistaakseni jo tuhansia vuosia ennen ajanlaskun alkua ja se oli Jerusalemin virallinen sinetti tms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat