Paras meikkivoide? - Muoti ja kauneus

olematon

mie kokeilin sitä pure make up systeemiä, musta oli hyvää (:

Sivut

Kommentit (182)

Miffy

Joo ja must tuntuu et tää on aika riittoisaa! Vähän emmin ku täs on 18 ml ja yleensä meikkivoiteis on 30 ml, ja tää kumminki makso saman verran ku muut, mut vaikuttaa siis olevan riittoisaa :)

Jzzu

Mulla on kans tota puree mut seuraavaks meikkivoiteeks otan kyl jotain muuta sillä täällä ei oo enää näkyny ivoryy vaaleempaa ja se on aika tumma vaikkakin sen saa kyllä puuterilla aika hyvin häivytettyy, ei vaan oo mulle se sopivin sävy.

Miffy

Mä kokeilin nyt ekaa kertaa sitä Maybellinen mousse-meikkivoidetaa ja tykkäsin kovasti. Tosin ilman puuteria nassu kyllä kiiltää jo muutaman tunnin päästä. Mut ihan hyvää, tosin ostin hiukan liian vaaleen sävyn :(

aamutähti

Oon nyt purkillisen käyttäny tuota Maybellinen Dream Matte Moussea ja oon kyllä tykänny hirveesti, ei taida mulla olla enää paluuta noihin normaaleihin litkuihin :) Joe Blascoa haluaisin kyllä joskus ostaa. Peittää ihan uskomattoman hyvin!

Betty Blue

no7:n radiant glow foundation tms. tosi säteilevää ja hehkuilevaa. :D siinä on niinkun sellasta ihan pientä kimalletta...ei kuitenkaan naamassa kimalla. oikein kiva (lasinen pullo).

Lizzie

Mulla on ihan valkonen iho talvisin, ja se sävy 01 on mulle just hyvä sillon. Nyt toi äidiltä keikkaama on paljon tummempaa kun oon ruskettunu.

Emmä oikein tiedä kumpi pohjainen se on.. Kyl se joskus punoittaa? :D

Lizzie

Lancomen teint idole on mulle kaikista paras. Sekaiho löytyypi täältä.
Purkki loppui keväällä eikä ollut rahaa ostaa uutta, joten keikkasin äidiltä Lancomen liftaavan (:D) meikkivoiteen, ja eron kyllä huomaa siihen oikeeseen verrattuna. Teint Idolella ei ala kasvot kiiltämään herkästi, se peittää mutta ei oo pakkeli, tuoksuu hyvältä ja levittyy helposti. Ainoo miinus on hinta, n 40e :(

cocoa

juuri tuo Blasco käy parhaiten rasvoittuvalle-/sekaiholle, mutta ei pintakuivalle kun se saa sen näyttämään vielä kuivemmalta. itse en sitä juuri tuon takia käytä.
miula on käytössä tällä hetkellä Biothermin Aquaradiance Compact -meikkivoide, jättää ihon tasaisen näköiseksi ja pysyy paikoillaan kun muistaa irtopuuterit lopuksi päälle. ilman sitä tahtoo lähteä liikenteeseen..

kaneli
Dubyamoa
Mulla taas kusahti meikkivoiteen kaytto, kaytinkohan kahtena paivana perakkain niin tuli kauheat ihottumat jotka ei ole vielakaan lahteneet kunnolla pois (aikaa tosta on varmaan 3 viikkoa). :cry: Ei kukaan osaisi suositella mitaan meikkivoidetta joka olis tarkoitettu herkalle iholle tai allergisille? En tieda mika noissa meikkivoiteissa tarkalleen on mika ton aiheuttaa mutta tata on tapahtunut ihan jokaisen merkin kanssa mita olen kokeillut (markettimerkit ja clinique).

Eikös apteekeissa myydä herkälle iholle tarkoitettua kosmetiikkaa, ihan meikkejäkin?

bootylicious

]

mä oon jo monta vuotta käyttäny loreal parisin ideal balance quick stickii.. nyt kun sitten viimein päätin kokeilla jotain muuta, niinkuin tuossa taannoin ostin ihan kokeilumielessä lorealin cashmere perfect meikkivoiteen, niin iho reagoi uuteen meikkivoiteeseen kutinalla ja pistelyllä :( Iho meni tän kokeilun jälkeen aivan sairaan kipeeksi/herkäksi.. ei kärsinyt ees laittaa kosteus voidetta :shock: !! siihe jäi ne kokeilut.. :x

aamutähti

Minä tykkään kans siitä että se Maybellinen vaahto on niin riittoisaa. Joe Blascoa oon nyt alkanu himoitsemaan ihan tosissaan, mutta se hinta on vähä liikaa. Voishan se tietenki olla että se maksaa itsensä ajan myötä takaisin, mutta jostain syystä en tällä hetkellä usko siihen.. Kyllä taidan kallistua vaahdon puoleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat