Nenälävistys - Muoti ja kauneus

enni

mäki idiootti otin ampumalla nenäkorun 5.lk. pidin sitä n. puolivuotta ja otin pois, ku en enää tykänny (nykyään en voi sietää, hyi että :/). ei mulle mitää jälkeä oo jääny. tai en muista oliko sillon alussa joku, muttei ainakaan nyt pariin vuoteen oo ollu.

Kommentit (14)

Jzzu
[pinni
ikinä ei saisi ottaa lävistystä ampumalla! se on vaarallista, siinä on nimittäin suurempi riski siihen että puolet kasvoista halvaantuu tms..

Kaikki riskit on ampumalla tehdyissä lävistyksissä suurempia, ihan hullua että niitä vielä tehdään kun riskeista kuitenkin on enemmän tietoa. :roll:

pinni

ikinä ei saisi ottaa lävistystä ampumalla! se on vaarallista, siinä on nimittäin suurempi riski siihen että puolet kasvoista halvaantuu tms..

michelle..

Nii, mulla on ollut nenäkoru jo päälle vuoden, eikä oo pahemmin tulehtunu tai mitää. Koru tehty ampumalla, ni tuli mielee, että jääkö siitä isompi arpi kun neulalla tehty sitten joskus jos päätän ottaa sen pois?? Tai luultavasti jääkin mutta onko ne yleensäkkään kauheen näkyviä??

Lips_

Se riippuu niiiiiin ihmisestä. Sitä on todella vaikea sanoa, milläinen jälki siitä jää. Mutta jos se ei ole tulehtunut missään vaiheessa, ja hyvin hoidettuna siihen jää lulltavastikin aika huomaamaton jälki. Yleensä se kasvaa umpeen, niin että tuskin huomaa. Joillain saattaa jäädä siihen reikä, joka ei mene ikinä umpeen.

Jzzu

Mie en kyllä ois ampumalla ottanut missään herran nimessä lävistystä.
Nykyään kun luulis tietoa olevan niin uskomatonta että niitä yhä tehdään ja ihmiset vielä ottaa niitä. :?
On mulla korvat kyllä ittellänikin ammuttu mutta oli ne ihan älyttömän kipeet ja muutenkin kauheet ennenkun lopulta sitten parantuivat, nyt jos voisin valita niin oisin teettäny nekin neulalla.

Roosa-Liida

Mulle nenäkoru on tehty kaksi kertaa ampumalla ( sattuu vähemmän kuin neulalla ja on paljon halvempi :D ) Kyllä siitä melkein aina jonkunlainen jälki jää toisilla isompi toisilla pienempi.

iita-

eipä kai siitä kauheeta jälkeä jää, kyllä se aika hyvin arpeutuu. nenäkorua ei edes sais kuulemma tehdä ampumalla. mun kaveri otti nenään korun ampumalla, meni ihan vinkkeliin ja tulehtu tosi pahasti. itelle tehtiin neulan kanssa, eikä oo mitään ongelmia ollu..

miizu
Roosa-Liida
Mulle nenäkoru on tehty kaksi kertaa ampumalla ( sattuu vähemmän kuin neulalla ja on paljon halvempi :D ) Kyllä siitä melkein aina jonkunlainen jälki jää toisilla isompi toisilla pienempi.

Hui! :shock: ampumalla napakoru? en mie ainakaa uskaltais... tai nenäkoruakaan.. Miulla tehtiin ensimmäiset reiät korviin ampumalla ja se oli iha ok, nopeesti ohi ja sillai. mut napakoru! hui hui..

Vierailija

Koru tuohon nenänpieleen olisi tosiaan kiva mutta kammohan minullakin on siitä että kuinka se sattuu. Voiko sitä ''kipua'' verrata korvareikiin tai voiko sitä jotenkin ''kokeilla'' että miten se sattuisi?:)

Vierailija

Koru tuohon nenänpieleen tosiaan olisi kiva, mutta kammohan minulla on siitä, että miten se sattuu. Voiko sitä ''kipua'' verrata korvareikiin tai voiko sitä jotenkin ''kokeilla'' että kuinka se tuntuu?:)

Vierailija

Ja tuostahan taas huomaa miten taitava minä tässä internetin käyttämisessä olen:D Luulin että ensimmäisellä kerrala tuo kirjoitukseni ei tullut mutta näköjään se tulikin:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat