Hyvä suoristusrauta? - Muoti ja kauneus

Lime*

Minulla on myös BaBylissin Wet N' Dry, se on aivan loistava rauta :D

Sivut

Kommentit (68)

miima

Mulla kans on se cittarin suoristusrauta, ja hiuksiani ei kyllä minkäänlaisella vekottimella suoraksi saa!
Nää ei oo tavallaa kiharat vaa taipusat jotka sojottaa mihi sattuu.
Ja sojottaa vielä enemmä, ku latvat kuivahtaa suoristusraudalla.:/
Ei onnistu ei.

*Sandy*

Hmm, meillä taitaa olla Babylissin suoristusrauta. Se on ihan hyvä, sanotaanko että hinta-laatusuhde on sopiva. Se rauta maksoi muistaakseni 25 euroa.

Lips_

Mun suoristusrauta on Princess, maksoi Cittarissa 10€, ja parempaa ei ole vielä tullut vastaan!!! Se on sellanen keraaminen, eli ei vahingoita niin paljoa hiuksia. :) Lämpenee älyttömän nopeesti! Se on ehkä paras :D

shriness

Mä voisin kysyä, että hyvä ilmakiharrin? Tietääkö kukaan?

Suoristusraudoista. Mulla ite on ollu yks, Philipsin muistaakseni, semmonen mis pystyy säätämään lämpötilaa, punanen. En tykännyt.

Kannattaa harkita semmosen föönin kans käytettävän ostamista.

Lips_

Todellakin! :) Se oli ihan älyttömän halpa! :) Ajattelin ensin, että nooh, voihan tätä kokeilla, vaikka tuskin mikään hyvä on.. Mutta positiivinen yllätys oli! :)

blaah:)

Mulla on Philipsin suoristusrauta joka on aivan älyttömän hyvä:) Mä suorastaan rakastan sitä. Siinä alin lämpötila on 80 astetta, ja korkein on varmaan 160 astetta, joten voi katsoa kunnolla hiusten kunnon mukaan sen kuumuuden. Rauta lämpenee noin 20 sekunnissa. Johtoo ei aina tarvii repiä seinästä pois vaan siinä on virtakytkin myös itsessään. Mulla menee omien paksujen ja laineikkaiden hiusten suoritamiseen alle viisi minuuttia:)

als

Ihan loistava rauta on BaBylissin Wet N' Dry, siinä on portaaton säätö 120:stä 180 asteeseen ja turbosäädin todella voimakkaaseen tehoon, lisäksi siinä on virtakytkin itsessään (eli ei tarvii repiä sitä johtoa koko ajan irti). Mutta paras ominaisuus siinä kuitenkin on se, että sitä voi käyttää märkiinkin hiuksiin, jolloin tulee kuivaus ja suoristus yhdessä, ja tosi kiiltävät hiukset! :) Lisäksi keraamiset raudat ei vahingoita hiuksia niin paljon, ja on myös tosi kevyt kädessä. ( Hinta Anttilassa oli jotain pikkasen yli 30 e, mutta muualta voi saada halvemmallakin) Huh, kun meni mainostamiseksi, mutta rauta kyllä on maineensa arvoinen! :D

sikkis

niin tuosta wellan suoristusraudasta, sitä voi ostaa kampaamoista ja se maksaa n.70€ . lämpenee n.10s. ja siinä on myös höyrytys. lämpenee noin 180 asteeseen mutta siinä on säädettävä lämpötila. elis iis tua 180 on kuumin :)

reallivething

mulla on kans tuo babylissin wet'n'dry, ja on kyllä aivan loistava!:) toimii myös lyhyeen tukkaan kun on niin kapea.. omistan myös babylissin lämpörullat ja piipparin, olen siis kiintynyt kyseiseen merkkiin:)

miss nurse

Ostin kanssa ton baBylissin wet´n´dry:n, se on loistava! Siinä on tosiaan sellanen turbo-nappula jos on joku mega-itseppäinen suortuva ni sillä kyllä suortuu :)

Hintakaan ei ollu paha, oisko ollu 30 tai 40 ekee...? SUosittelen!

Abigail

Minunkin tekisi mieli suoristusraitaa, koska olen siunattu aika äkäisillä luonnonkiharoilla. Vaikka rahatilanne sallisikin raudan, niin hiukseni tuskin pitäisivät siitä. Yritän käsitellä mahdollisimman vähän hiuksiani, koska ne eivät tunnu pitävän karskeista otteista lainkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat