Hajuvesi + kesä - Muoti ja kauneus

Sarah

Tässä aloin miettimään, että minne sitä suihkauttelisi tuoksua? Kaulalle en enää uskalla varmaan suihkuttaa, kun hajuvesi saattaa ikavällä tavalla reagoida iholla auringossa :? Minkä paikan sitä keksisi - jonkun sellaisen mistä tuoksuu, mutta ei ole haittaa iholle auringossa :D

Kommentit (14)

Lania

Mä ainakin suihkautan topinkauluksesta sisään rintojen väliin, ja käsivarsien sisäpuolille. En siis juurikaan siihen ranteeseen missä ihmiset yleensä sit hieroo sen hajun sellaseks ihomössöks, vaan käsivarrelle ilman mitään hinkkaamisia. Ja sit myös teen niin et suihkutan kerran pari ilmaan ja kävelen sen läpi, jää hiuksiin tuoksua ja tasasesti vähän joka puolelle.

ivoire

Mä teen Lanian tavoin: suihkautan tuoksua ilmaan ja kävelen sen läpi. Rintojen väliin tai korvan taakse on myös hyvä laittaa näin kesällä. Muulloin kuin kesällä laitan sitten hajuvettä myös ranteisiin, en tosin hankaamalla niitä yhteen. :)

Sarah

Hajuvesi jota pääasiassa käytän, ei oikein sovellu tuohon "suihkuta ja kävele läpi" -tyyliin (kuten toista hajuvettäni käytän) ja hiuksille hajuvesi tuskin tekee hyvää. Vaatteet taitaa jäädä ainoaksi/parhaaksi vaihtoehdoksi :wink: Sinne siis :D

Jeii

Eiksö se jotenkin niin ole, että alkoholipohjaisia pitäisi välttää kesällä, koska auringon kanssa ne voivat aiheuttaa ihoon värimuutoksia.

Mie en tosin välitä! Sinne suihkin Hypnôsea minne talvellekin.

Maruchka
Jeii
Eiksö se jotenkin niin ole, että alkoholipohjaisia pitäisi välttää kesällä, koska auringon kanssa ne voivat aiheuttaa ihoon värimuutoksia.

Noista värimuutoksista en tiedä, mutta mulla on ainakin joskus palanut hajuvesi ihoon ja tullut inhottavaa ihottumaa, niin nykyään suihkin reisiin ja rintojen väliin.

fortuna

Suihkautan ilmaan vaan ja kävelen läpi tai sitten hiukan kaulalle ja käsivarsille, ihan niinkuin talvellakin. En mä ainakaan ole huomannut mitään negatiivista vaikutusta yhdistelmästä hajuvesi+aurinko/helle. Mutta että hien haju sekoittuu hajuveden tuoksuun, se on aika ällöä :x

Miffy

Hajuvesi auringossa saattaa aiheuttaa iholle laikkuja, jotka eivät välttämättä häviä ikinä. Kannattaa suosia kesähajuvesiä, joissa ei ole alkoholia :) Kaikista ei tosin ole kesäversiota.

fortuna

Lainaus:
Hajuvesi auringossa saattaa aiheuttaa iholle laikkuja, jotka eivät välttämättä häviä ikinä.

Jaiks. Pitääkin ehkä sittenkin alkaa vähän kattoa mitä sitä kesäisin pirskottelee 8-[

Lania
Miffy
Hajuvesi auringossa saattaa aiheuttaa iholle laikkuja, jotka eivät välttämättä häviä ikinä. Kannattaa suosia kesähajuvesiä, joissa ei ole alkoholia :) Kaikista ei tosin ole kesäversiota.

Joo se alkoholi niissä nimenomaan taitaa aiheuttaa jotain läiskiä. Mut noista kesähajuvesistä, eli kandee aina ostaa se escadan "uus" kesätuoksu mikä tuoksuu joka vuosi samalta, sitä on noin neljällä miljoonalla tytsyllä eikä se edes oo kovin herkkua :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat