Jotain, mitä et ole koskaan ymmärtänyt... (pukeutumisesta) - Muoti ja kauneus

Shandy

Musta ainakin näyttää kivalta jos on kaulukset laitettu pystyyn. Ihailin tuossa just kaupassa yhtä poikaa kun sillä oli sellanen ihana vaaleenpunainen pikeepaita, kaulukset pystyssä ja se oli ihan hirveen komee muutenkin. ;) Että kyllä uppoo muhun toi kaulukset pystyssä-muoti ;)

Sivut

Kommentit (467)

Kepatäti
Shandy

Tosin mun vaatekaupanmyyjäkaveri sanoi ettei miehille koskaan sais myydä VAALEANPUNAISTA paitaa, vaan LOHENPUNAISTA.. ;) Siinä on kuulemma vissi ero miesten mielestä, koska monet ei ostais vaaleenpunasta paitaa mut lohenpunanen käy.. ;)

OT! OT! Tuli vaan mieleen, että Frendeissä Rossilla oli lohenpunainen paita, josta synty aika hyvää läppää muutamassakin jaksossa :lol: kyllä siellä kaikki muut oli sitä mieltä, että se vaaleenpunanen oli vaikka Ross väitti mitä. Frendit on kyl nii roksor.

Sitten jos ihan aiheeseen kommentoisin, niin minä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joilla on esim. lempipaita ja lempihame ja he yhdistävät nämä kaksi lemppariaan yhtään ajattelematta niiden yhteensopivuutta. ÄrMur.

Toinen asia jota en ymmärrä ovat nämä (yleensä) muutaman teinitytön jengit, joilla jokaisella on tismalleen samat vaatteet. Esim. valkoinen toppi, farkkumini, legginsit ja valkoiset kengät. Ainut ero heidän välillään on se, että jollain kolme paljettia enemmän :roll: Vielä pahemmaksi muuttuu jos vaikka ovat kaikki blondeja ja hiukset vielä samallalailla kaikilla.

Ja kolmantena: Printtipaidat, joissa joku "avohoidossa""väärälääkitys" yms. paidat, jotka toki ovat hauskoja, mutta niiden hauskuus ja idea ovat mielestäni loppuun kuluneet kun joka toisella on sama teksti. Itse tehdyt kekseliäät paidat on kivoja!

Lizzie
dyingbride
jostain syystä pinkki kauluspaita miehellä kuulostaa aika ällöltä :?

Samaa mieltä, kuulostaa just sellaselle blondatulle giglololle/ homolle :lol:

Tsein

Mutta sitten kun isot tissit, niin eipä löydy sellaisia rintsikoita kaupasta, jotka ilman olkaimia tukisivat ja pitäisivät tissit paikallaan. Eikö me isotissiset sitten saada käyttää niskalenkkitoppeja tai tuubitoppeja?

dyingbride

jostain syystä pinkki kauluspaita miehellä kuulostaa aika ällöltä :?

se on myös omituista, että jokunen aika sitten kaikki naikkoset kammoksuivat kumisaappaita, eikä moni suostunut käyttämään niitä edes missään tosi sateisissa metsä retkissä, mutta sitten kun joku keksi että hei, tehdäänpäs kumisaappaista muotia, niin nyt moni pitää niitä oli sää mikä hyvänsä.

Jimmy KImmel

Kai tuo kaulushässäkkä kuitenkin jonkun mielestä hyvältäkin näyttää, koska niin moni jätkä kauluksensa ylös kääntää...? Vai onko tässä taas koko miessukupuoli hairahtanut kuvittelemaan, että naiset mukamas tästä tykkäisi? :lol:

Tigerheart
Jimmy KImmel
Musta näyttää hölmöltä, jos miehen paidassa on kaulus ja se nostetaan pystyyn... Ihan ok, jos oot justiinsa vaikkapa herännyt kyseinen paita päällä etkä ole vielä kerennyt kauluksia kääntämään alas, mutta vähemmän ok, jos on klubi/disco taas täynnä saman muodin edustajia. Taitaa olla tän kesän pintatrendi...

:arrow: Olen samaa mieltä.

PinkPanther

Joo, tuo saa miehet näyttämään siltä että niiden leuka alkais hartioiden välistä, ilman että kaula olisi siinä välissä.. .urpon näköistä!

agarina
nele
farkut sukissa tyyli.

Älä parjaa! Eläköön nilkkoja lämmittävä mummopukeutuminen! :lol: Itse yritän muistaa ottaa junaan ja lentokoneeseen villasukat mukaan, nekin kiskon lahkeiden päälle. Kotona oleskeluhousujen kanssa tämä on ihan ehdotonta. Toimintaan on toisin käytännöllinenkin syy: olen niin pieni ja jalkani niin lyhyet, että housujen lahkeita on pakko lyhentää jollakin keinolla. Kotilötköhousuja en viitsi ompelukoneella lyhennellä, eli sullon vain lahkeet (villa)sukkiin. 8)

Jimmy KImmel

Musta näyttää hölmöltä, jos miehen paidassa on kaulus ja se nostetaan pystyyn... Ihan ok, jos oot justiinsa vaikkapa herännyt kyseinen paita päällä etkä ole vielä kerennyt kauluksia kääntämään alas, mutta vähemmän ok, jos on klubi/disco taas täynnä saman muodin edustajia. Taitaa olla tän kesän pintatrendi...

Shandy
Lania
Shandy
Ihailin tuossa just kaupassa yhtä poikaa kun sillä oli sellanen ihana vaaleenpunainen pikeepaita, kaulukset pystyssä ja se oli ihan hirveen komee muutenkin.

Musta kyllä tuntuu että toi on noissa se oleellisin :lol:

Ai mitenniin? :P En olis vilkassutkaan sitä jos olis ollut kaulukset alhaalla ;) :lol:

Lania
Shandy
Ihailin tuossa just kaupassa yhtä poikaa kun sillä oli sellanen ihana vaaleenpunainen pikeepaita, kaulukset pystyssä ja se oli ihan hirveen komee muutenkin.

Musta kyllä tuntuu että toi on noissa se oleellisin :lol:

Miffy

Suomenruotsalaiset pitää kauluksia pystyssä :lol: Nyt sit vissiin muutkin. Heh, jotkut vanhat äijätkin pitää takin kauluksia pystyssä, jotta sieltä näkyis se Burberry-ruudutus :D

Shandy

Musta pinkit paidat miehillä on hotteja. :D Tosin riippuu kyllä miehestä, ei ne hyvälle näytä jonkun keski-ikäisen kaljamahaisen miehen päällä.. Mutta jos se on joku nuori komea mies pinkki paita päällä, niin... ;)

Nii ja en mä sit muuten pinkillä tarkota sellasta neonpinkkiä vaan semmosta.. no kyl te tiätte.

Tosin mun vaatekaupanmyyjäkaveri sanoi ettei miehille koskaan sais myydä VAALEANPUNAISTA paitaa, vaan LOHENPUNAISTA.. ;) Siinä on kuulemma vissi ero miesten mielestä, koska monet ei ostais vaaleenpunasta paitaa mut lohenpunanen käy.. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat