Paras iltameikki ruskettuneelle iholle kuumana kesänä? - Muoti ja kauneus

sanoeikesäkissoille

Sanokaapas, hyvät asiantuntijat mikä olisi paras iltameikki ruskettuneelle iholle keskellä kuumaa heinäkuuiltaa? Siis hyvin ruskettuneelle iholle.. Lähinnä mitä värejä suositte? Tarvitsisiko meikkivoidetta edes käyttää, kun ihon väri oikeastaan on jo aika ok? Entä mitä mieltä olette onko värivirhe (hih, värivirhe.) käyttää samanväristä tai edes -sävyistä luomiväriä kuin poskipunaa? Muutenkin kesällä iltameikki saisi olla aika kevyt, jos on kuuma päivä jne. Mistä lähtisitte ensimmäisenä karsimaan pois? Noh, kertokaa parhaat niksinne ja kotikonstinne. Niille löytyy varmasti käyttöä! :wink:

Kommentit (13)

Amalia

Kesäilloissa mahdollisimman vähän meikkiä on toimivin ratkasu... Kokemus kertoo, että hiki ja lämpö pilaa suuremmat määrät pakkelia, vaikka sen olis laittanut miten huolellisesti tahansa :roll: .

Mä jättäisin meikkivoiteen pois, sikäli mikäli iho vaan kestää sen. Enkä oikeestaan tiiä tarviiko poskipunaakaan, jos iho on hyvin ruskettunut. Hmmm. Silmiin mahdollisimman hyvä pohjustus, ettei rajaukset ja mahdolliset luomivärit lähde karkuun, ja ripsariksi vedenkestävää. Eiköhän tällä jo toimi :).

Maruchka

Kesällä on ihanaa käyttää hempeitä värejä sekä kullan ja hopean sävyjä sekä pronssia. Itse teen meikin niin kuin talvellakin; puuteri luomille, mahdollinen rajaus, ripsiväri, kulmakynä ja aurinkopuuteri tai poskipuna. Sitten huulille ihana puna ja kiilto ja jo on valloittava kesämeikki valmis :D

miima

Mulla on semmonen ongelma, etten yksinkertaisesti osaa meikata, tai sitten mun naamaan ei vaan saa järkevännäköisiä meikkejä, silmät on nii isot että jos luomiväriä alkaa laittaan se näyttää typerältä, ja luomet on semmoset jännät nii luomiväri ei näytä tasaiselta vaan todella typerältä, yms,
että jos joku osais neuvoa mua meikkaamaan.. nii ois tosi kiva:D

Ja kuvatki löytyy galleriasta M||ma nimellä.
Olisin tosi kiitollinen jos jotain keksisitte:D

nippis100

mun mielestä kannattaa jättää ainaki paksut pakkelikerrokset pois. ihania hopeita, kulta ja pastelli sävyjä sekä rajaukset ja ripsarit ja huuliin joku kiva kiilto. ja ehottomasti kannattaa käyttää poskipunaa.. ainaki mulla se tuo ruskeutta vielä enempi jotenki esille ko pikkusen laittaa. ja aurinkopuuterilla saa sitte kans joskus ihmeitä aikaan.. :)

greencorbie
miima
Mulla on semmonen ongelma, etten yksinkertaisesti osaa meikata, tai sitten mun naamaan ei vaan saa järkevännäköisiä meikkejä, silmät on nii isot että jos luomiväriä alkaa laittaan se näyttää typerältä, ja luomet on semmoset jännät nii luomiväri ei näytä tasaiselta vaan todella typerältä, yms,
että jos joku osais neuvoa mua meikkaamaan.. nii ois tosi kiva:D

Ja kuvatki löytyy galleriasta M||ma nimellä.
Olisin tosi kiitollinen jos jotain keksisitte:D

Sinulla on ihan samanlaiset silmät kuin isosiskollani. :D Hänellä toimii jos laittaa vaaleaa koko luomelle ja tummaa viistoon kohti kulmia. Ja tosiaankin vaaleaa koko luomelle, ei mitään tummia värejä, ne nousevat liikaa esiin. Ylärajaan tummaa kajalia, saa ripset näyttämään paksummilta ja pienentää silmäluomea.
Millaisia luomivärejä olet kokeillut? Minkä laatuisia ja millaisia koostumuksia. Toisilla ei toimi voidemaiset ja toisilla ei taas sellaiset puuterimaiset. Ja taas toisinpäin. :D Kokeile ja reenaa, lue cosmon meikkivinkkejä. ;)

miima

Oon kokeillu puuterimaisia ja voidemaisia, ja mikään ei toimi, luomi näyttää tulevan aivan liian ylös ja sithä mulla onki jo kultakalan silmät.:D

Sit oon kokonaa luovuttanu ja antanu olla, ripsaria joskus jaksan vääntää, se on ainut jokanäyttää hyvältä, mut kajaaliako koittaa laittaa nii mun silmistä ei saa ikinä semmosia nätin näkösiä jotka näyttäis siististi meikatuilta, aina ne näyttää suttuisilta, vaikka kuin hyvin meikkais. :D

sanoeikesäkissoille

Mulla on vähän sama ongelma kuin sulla. Olen ihan samaa mieltä, että meillä kultakaloilla kajal-kynä ei näytä hyvältä vaan suttuiselta.. Tai ainakin olin.. Kunnes tajusin vaihtaa pehmeän kajal-kynän nestemäiseen. Esim käytän itse Maybellinen Liner express -nestemäistä kajaalia. Toimii! :D Juttu on myös niin, että ei saa laittaa kajaalia silmäripsioen yläpuolelle vaan laita yläluomen ripsien alapuolelta aivan ripsen tyveen levittäen silmän keskikohdasta ulkonurkkaan. Se vähän pienentää silmiä ja näyttää tosi upealta. Sitten vaan taivutetaan silmäripset ripsentavuttimella ja lopuksi harjataan siististi mustaakin mustempaa ripsaria. Lisää hyviä ohjeita löytyy Lumenen nettisivuilta.

Jeii

Valkoisella meikkikynällä (esim. lumenella tosi hyvä) rajaus koko silmän ympäri. Sen häivyttää luomille ja lopuksi oikein ohut rajaus siihin päälle samalla kynällä niin näyttää kivalta.

taki

"Ammattilaisen mielipide"
Aurinkopuuteria ja vedenkestävää ripsaria, huulikiiltoa..
Luomivärit kannattaa olla voidemaisia, semmone normi menee huonoks.
Persikka ja vaaleaturkoosi tän kesän värit.

DemonOfTheDay
taki
"Ammattilaisen mielipide"
Aurinkopuuteria ja vedenkestävää ripsaria, huulikiiltoa..
Luomivärit kannattaa olla voidemaisia, semmone normi menee huonoks.
Persikka ja vaaleaturkoosi tän kesän värit.

mulla menee aina noi voidemaiset luomivärit kuumalla tosi huonoksi, se kerääntyy sellaseksi mössöviivaksi luomen keskelle lopulta ja näyttää todella typerältä..eli miten sen voidemaisen sais pysymään kun puuterikaan ei auta ja joskus olen kokeillu silmämeikinpohjustajaa mut sekään ei toiminu kunnolla kesällä...

Santtu

Jeii: Osta Grimasin valkoinen luomiväri, laita sitä reipas sudillinen luomelle ja mikä tahansa luomiväri on ja pysyy paikallaan. Showtanssijat käyttävät Grimasin meikkejä niiden pysyvyyden takia, itse olen huomannut, että se valkoinen riittää pohjustamaan koska aika moni pysyy sen jälkeen siinä päällä nätisti. Myös voidemaiset. Grimasin luomivärit kestävän ihan järjettömän pitkään, toimivat myös hieman kostutettuina ja hintakin on yhdellä alle kympin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat