Ikävin muisto ulkonäön osalta - Muoti ja kauneus

Maruchka
Rahel
Jimmy KImmel
Lania
Jimmy KImmel
Tuntuu olevan Jimmyn kuvilla kysyntää, kun niitä on tänäänkin lähtenyt jo pari jakoon!

Haa, vanhoja vai päivitettyjä :D

Vanhoja... Päivitetyissä kuvissa on pirusti kavereita mukana enkä niitä jaksa/viitsi alkaa photoshoppaamaan. Lauantainan voin räpsästä parit erittäin teinimäiset omakuvat, niin saat säkin päivityksen tästä hemaisevan seksikkäästä pörröpäästä... :lol: Vasta siksi lauantaina, että silloin ajan parransängen pois. Että voi mies olla laiska. :(

Höh, miks ei parransängen kera? :wink:

Niih, eiks Jimmy tiiä, et sellai mukava parransänki on vaan seksikäs :wink:

Sivut

Kommentit (166)

rudie

Vaatetuspuolelta tulee näitä samoja juttuja mieleen, kuin mitä muutkin ovat laittaneet :) Nappiverkkarit, flanellipaidat, samettiset hiuspannat...

Mutta jos tällaisia vaatetuspuolen juttuja ei oteta huomioon, niin ikävin juttu liittyy siihen, että yläasteella mulle laitettiin telaketujut :x Mä vihasin niitä yli kaiken! Olin kaksi vuotta tosi juron näköinen, kun en halunnut hymyillä niin, että hampaat (ja telaketjut) näkyisivät.
Kesti hiukan aikaa opetella hymyilemään taas normaalisti, kun sain ne pois suustani. Ei silti, en kyllä näin jälkeenpäin valita yhtään mitä ne saivat aikaiseksi hammasrivistölleni :)

Rahel

Voi elämä, että nauroin tuolle Jimmyn ponnarijutulle! :lol: :lol:

Mulla oli yläaste- ja lukioikäisenä kanssa ihan järkyttävä tyylitaju ja mä en ees voi vedota siihen, että KUN KAIKKI MUUTKIN. Mä nimittäin jo ala-asteella kapinoin mun luokan juppi-ilmapiiriä vastaan, mikä johti sitten kyllä aikas karseisiin ylilyönteihin... Tässä parhaat: Koko yläasteen (siis koko kolme vuotta, joka päivä) käytin kirkkaan punaista villabaskeria. Aluks koska tykkäsin siitä, myöhemmin ihan vain vittuillakseni luokkakavereille, jotka inhos sitä. Yläasteella vaihtelin tyyliä mielialan mukaan, mutta olin erityisen tykästynyt kireisiin, risaisiin ja mustiin stretchfarkkuihin. Niitä käytin sitten erilaisten seepra- ja leopardikuvioisten paitojen kanssa... :shock: Lukiossa tykkäsin käyttää erikoisia kirpparihirvityksiä (mm. mummomaisia kukkapaitoja ja -hameita) liituraitaliivien ja vähintäänkin erikoisten hattuviritelmien kanssa... 50-luvun huopahatut sulkakoristeilla oli pop. :lol:

Tukkatyylin hirvittävyyden huippua oli ne kerrat, kun leikkasin tukkani lyhyeksi... Tällä kiharapehkolla tulos oli todella mummomainen ja niitten mummokuteitten kanssa näytinkin sitten varmaan keski-ikäiseltä... Ei ihme, että kuljin suvereenisti baareissa jo 15-kesäisenä. :lol:

vanja
ivoire
Kyllähän sitä on tullut tolloiltua muodin saralla aika monet kerrat. :D Eihän niitä kaikkia kauheuksia edes muista! No, yks muistuu mieleen vähän liiankin elävästi.

Ala-asteen loppupuolella ollessani Spice Girls oli todella suosittu ja kaikilla tyylitietoisilla tosifaneilla "piti" olla sellaset hirveen korkeet tolppakengät, joita sai lähes jokaisesta kenkäkaupasta. No tietysti mullakin oli monet tollaset kengät ja ne ois varmaan näyttäny ihan kivoilta, jos oisin osannu yhdistää sopivat vaatteet niitten kanssa. Mä nimittäin käytin noita tolppakenkiä millon nappiverkkareitten, millon räikeiden pyöräilyshortsien kanssa. Koko komeuden kruunas NHL- lippis ja joku kiva löysä Spice Girls- paita. :lol: :lol: Voi luoja niitä aikoja!

Vieläkin vannoutuneena Spaissarifanina en oo heittäny noita kenkiä menemään. Ne mahtuu mulle vielä vallan mainiosti, ja odottelenkin nyt, koska niitä taas kehtais käyttää (tuskin koskaan). :D

Ihanaa, kohtalokumppani!!! Mulla on kans baby blue - Emma-kengät varastossa. Ja älä huoli, tuo muoti palaa vielä joskus ja voidaan käyttää tolppakenkiä! :D

Ja tuohon aikaanhan myös nappiverkkarit oli muotia, joten sillä ei ollut mitään väliä mitä kenkiä niiden kanssa käytti. Nappiverkkarit oli must, samoin kuin tolppakengät. Ja flanellimekot ym. Voi niitä huolettomia ala-aste -aikoja.

Shandy
Maruchka
Rahel
Jimmy KImmel
Lania
Jimmy KImmel
Tuntuu olevan Jimmyn kuvilla kysyntää, kun niitä on tänäänkin lähtenyt jo pari jakoon!

Haa, vanhoja vai päivitettyjä :D

Vanhoja... Päivitetyissä kuvissa on pirusti kavereita mukana enkä niitä jaksa/viitsi alkaa photoshoppaamaan. Lauantainan voin räpsästä parit erittäin teinimäiset omakuvat, niin saat säkin päivityksen tästä hemaisevan seksikkäästä pörröpäästä... :lol: Vasta siksi lauantaina, että silloin ajan parransängen pois. Että voi mies olla laiska. :(

Höh, miks ei parransängen kera? :wink:

Niih, eiks Jimmy tiiä, et sellai mukava parransänki on vaan seksikäs :wink:

Nii ;) ja hei määkin haluan näitä päivityksiä että voin päättää mitä haluan (niihin privajuttuihin viitaten) ;) :P Nii eikä ne kaveritkaan haittaa, kylhän me voidaan kartottaa sun kaveripiiri tässä samalla et oisko niissä ketään kenet opettaisit tänne cosmoileen meidän iloksi. :D Vain valioyksilöt kelpuutetaan. ;)

ivoire
indigo
on niitä pahempiakin ollut, mutta tuli mieleen kun kävelin viime viikolla yksin helsingin keskustassa vyö rempseesti auki. soljen molemmat puolet roikku siinä edessä. sitten vielä semmonen poikaporukka tuli ilmottamaan mulle asiasta. meinasi vähän nolottaa..

Voi ei! Mä aina pelkään, että mulle käy noin. Tai että housujen napit/vetoketju on auki. :)

Jimmy KImmel
Shandy
Hahaa, voin vain kuvitella ihmisten ilmeet siellä terassilla kun Jimmy vähän ottaa kaljaa kiva ponnari päässä. ;) :lol:

Itsessään se ponnari ei ruma ole vaan pikemminkin aika makee! :D Se oli lähinnä se kokonaisefekti eli se rusketusraja, ponnari sekä hiuslenkki... Mä oon katsos kasvattanut tämmöisen kivan pikku ruuhkatukan verrattuna niihin kuviin, joita oot musta nähnyt. Kaiken lisäksi se on kähärä, semmoinen makee enkelikihara! :lol:

sopuli
Lizzie

Sellanen ihana kokoposkisänki olis niiiin hot, nam.

Pikkunen sänki on ihana, samoin myös sellainen pikkuparta... Kaljut ja parrakkaat miehet on NAM :)

hazelnut

Kyllä näillä nykynuorilla/-lapsilla on ihan erilainen muoti, kuin mitä joskus muinoin oli. xD Repesin näille. :D

Mä oon näin jälkikäteen ihan nolona eräästä ala-asteen luokkakuvasta, jossa mulla on pyjamanhousut, koska ajattelin silloin, että ne on niin hienot, että niitähän voi käyttää vaikka koulussa. :lol: :oops:
Muutenkaan noi luokkakuvat ei oo niitä onnistuneimpia kuvia musta. 8)

Jimmy KImmel
Tigerheart
Enpä ole tainnut nähdä susta, Jimmy mitään kuvaa. Jos sulla on kuvia, ni laita niitä tännekin, ni voidaan kaikki ihailla Jimmyä! :D

Ne kun ei ole yleisessä jaossa... Tai niitä siis ilomielin jaan tuolta privan kautta, mutta en niitä tänne esille laita! :wink: Tuntuu olevan Jimmyn kuvilla kysyntää, kun niitä on tänäänkin lähtenyt jo pari jakoon! :lol: Hommatkaa elämä tai paremman näköiset jätkäkaverit, niin ei tarvi Jimmyn kuva kainalossa itseään iltaisin miellyttää... :lol:

Shandy
Jimmy KImmel
Shandy
Nii ;) ja hei määkin haluan näitä päivityksiä että voin päättää mitä haluan (niihin privajuttuihin viitaten) ;)

Kyllä mä tiedän, että mitä sä haluat... Siis niihin privajuttuihin viitaten... :wink:

Niinno tiiäthän toki ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat