Tigin tuotteet - Muoti ja kauneus

Norma Jean

Bed Head After Party -siloittava voide. Käytän föönauksen jälkeen viimeistelyyn, siloittaa kivasti mun pörröistä pehkoa.

Bed Head Spoil Me -suihke, tarkoitettu kai lähinnä uudelleenmuotoiluun. Käytänkin yleensä silloin, kun en ole hiuksia pessyt. Parantaa todella pienellä vaivalla hallittavuutta ja poistaa sähköisyyttä. Kevyt kiiltokin tulee.

Catwalk Fashionista -shampoo ja hoitoaine värjätyille hiuksille. Koostumus on kivan tuntuinen ja shampoo vaahtoaa hyvin. Mulla on kuitenkin aika kuiva ja hilseilyyn ja kutinaan taipuva päänahka, eli ei ihan optimaalinen tuote kuitenkaan. Parhaaksi shampooksi ja hoitoaineeksi oonkin havainnut ihan kotimaiset ja edulliset XZ-tuotteet, vanilja&suklaa -sarja on ihana :).

Sivut

Kommentit (225)

minnamaaria

Onko lisää kokemuksia tigin tuotteista? Kovasti tekisi mieli kokeilla, varsinkin tuo pörröisyyttä vähentävä suihke kiinnostaisi. :D Hiukset voivat loistavasti kun en ole värjännyt pitkiin aikoihin ja käytän erilaisia naamioita, mutta vähän vallattomat ovat ja elävät ajoittain omaa elämäänsä. :lol:

Trinity

Minä minä käytän! Oikein hyviä ja laadukkaita ja ehdottomasti hintansa arvoisia, riittoisia ja tuoksuu hyvälle. :D

Shampoista ja hoitsikoista tykkään ainakin bed headin self absorbeteista ja master piece hiuslakka on huippu! Shampoot ja hoitoaineet taitaa hinnaltaan olla 16-20e ja tuo lakka oli kalliimpi mutten hintaa muista. Ja se mentholin tuoksuinen hiusnaamio on hyvä, tehoaa jopa miunkin kärsineille hiuksille ja tekee niistä sileät ja kiiltävät. :)

muoks. Siis tuo hiusnaamio on Treat Me Right niminen. :)

Satsuma

Mulla on Tigin Catwalk Fashionista sampoo ja hoitoaine värjätyille hiuksille, olen käyttänyt noita jo yli vuoden ja en aio vaihtaa toiseen! Hiukset on niin paljon paremmassa kunnossa ja värikin on pysynyt parempana kuin market- tuotteilla. Ja plussaa ihanasta tuoksusta. :) Ainoa miinus on tietysti hinta, mut noi on kyllä tosi riittoisia. Aion hankkia itselleni synttärilahjaksi pari Tigin muotoilutuotetta, nekin on varmaan hyviä! :)

mansikka

Mitä Tigin tuotteita käytät ja anna pieni arvostelu kokeilemistasi tuotteistasi!? Voit myös kertoa miten käytät ja minkä muiden tuotteiden kanssa yhdessä käytät näitä omistamiasi Tigin tuotteita? Miten yleensä laitat arkiaamuisin hiukset ja miten laitat hiukset kun olet lähdössä ulos juhlimaan? Jos joku viitsisi vastailla :D

boogi

Täältä löytyy yksi tigin super fani =) Elikkä ensimmäistä kertaa ostin tigin tuotteita pari vuotta sitten ja hullaannuin niihin ihan kerrakseen. Ovat aivan loistavia ensinnäkin, kun on kaikenlaisille hiuksille vaikka millaista tököttiä. Monet purkit hyvin riittoisia ja hintansa väärtejä :lol:

Pari viikkoa sitten ostin catwalkin oatmeal&honey treatment shampoon ja hoitoaineen. Kumpikin on osoittautunut erittäin hyväksi. Hiukset ovat kiiltävät, eloisat ja tuuheat. :)

Föönausaineina käytän Bed headin superstaria ja big&biggeria. Ekaks kostutan hiukset ja lisään kumpaa jumpaa tuotetta euron kolikon verran. Sitten vain tukka pöllyämään kuivaimella. Sen jälkeen on helppo muotoilla jollain vahalla tukka (hard to get) ja lopuksi kun suihkauttaa bed headin hard head lakkaa niin avot - hiukset on tällingissä koko päivän =)

Vaikka mitä tuotteita on tullu käytettyä (masterpiece, ego boost, treat me right, spoil me, small talk, greative genius, headrush, hard to get) ja kaikki on osoittautunut hyviksi, mut tietysti on löytynyt ne lempparit.
:lol:

Pakko vielä ilmineerata, vaikka tämä onkin tukka osasto, mutta oatmeal cookie suihkusaippua tigin bed headilta on kokeilemisen arvoinen. :) Tuoksu on huumaava iholla vielä seuraavanakin päivänä. *nam

apples

Mä oon jäänyt täysin koukkuun Tigin Catwalk sexed-up tuuheuttavaan shampooseen ja hoitoaineeseen. Ne todella toimii ja tuoksuu hyvälle! Hiukset tuntuu aina ihanalta pesun jälkeen.

Klara

Ostin n. pari vuotta sitten Dumb Blonde-hoitoainetta ja se oli tosi hyvää! Hiuksista tuli ihanan tuntuiset ja hoitoaine oli tosi riittoisaa. Vois ostaa taas, hinnan takia en tosiaan ole kokeillut sitä kuin kerran.

mtc_crazy

Mulla on käytössä Tigin Maxxed out- hiuslakka. se on nestemäinen ja toimii aivan mahtavasti!! antaa tosi hyvän tuen hiuksille ja antaa kiiltoa, olen ihan koukussa tähän tuotteeseen.

lisäksi käytän tigi fashionista värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota, joka tuoksuu aivan hubbabubba purkalle! hiuksista tulee aivan uskomattoman ihanan pehmeät pesun jälkeen...

joskus föönatessa käytän Superstar- lämpöaktiivista föönausnestettä joka oikeasti antaa hiuksille uskomatonta muhkeutta. Tämä tuote suojaa hiusta föönauksen rasitukselta, ja toimii!

boogi
apples
Mä oon jäänyt täysin koukkuun Tigin Catwalk sexed-up tuuheuttavaan shampooseen ja hoitoaineeseen. Ne todella toimii ja tuoksuu hyvälle! Hiukset tuntuu aina ihanalta pesun jälkeen.

Hei! Millaset hiukset sulla on? Aattelin nimittäin et ostasin itekki joku kerta noi sexed-up tuotteet, mut ois mukava tietää et toimiiko lyhyelle tukalle?!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat