Millaiseksi hiukset? - Muoti ja kauneus

KRedit-

www.ukhairdressers.com

tuossa hyvä sivusto.. sieltä kannattaa katsella.
itsellä tällähetkellä vaaleanoranssinruskea vaaleilla raidoilla.. kuulostaa tyhmältä mutta näyttää hyvältä. odottelen tässä että hiukset hiukan kasvaisi jotta saisin pidennyksen paremmin :)

Kommentit (9)

Sini*

Mulle tuli kans ekana mieleen ton tyylinen leikkaus, mitä Lips_ tossa edellä ehdotti. Nykyistä lyhyempi ja reilusti kerrostettu vois toimia ja hiusten luontaisesta taipuusuudesta vois olla jopa hyötyä. Itselläni ainakin toimi tosi hyvin ton tyyppinen malli. Föönaus aamulla, vähän vahaa tms. ja menoksi. Oli myös helppo laittaa huolellisemminkin, jos oli vaikka juhlat tiedossa. Kunnon muotoonleikkaus helpottaa joka aamuisia hiustenlaitto-ongelmia.

Kerroksittain leikattuun malliin saa tosi kivasti lisää eloa käyttämällä värjäyksessä useita toisiaan lähellä olevia sävyjä tai ainakin laittamalla vähän raitoja sekaan.

Itse oon usein antanut kampaajalle vapaat kädet tai ainakin kysynyt mitä uusia ideoita hänella olisi. Kyllähän kampaajat kuitenkin aluksi kertovat minkälaista aikovat ja siinä ehtii vielä puuttua, jos kuulostaa hurjalle. En oo koskaan pettynyt, kun olen valinnut omasta mielestäni "luotettavan näköisen" paikan. Olen aika tarkka siitä, kenen annan koskea mun pehkoon.

Kerran ajattelin säästää ja käydä vaan siistimässä leikkausta ja ottamassa VÄHÄN vaaleita ohuita raitoja edullisessa lähiökampaamossa. Selostin tarkkaan, että otsikseen ei kosketa saksilla vaan se vuollaan veitsellä ja siitä ei tehdä liian lyhyttä tai suoraa. Oli silloin sellainen rikottu, hapsumainen "kevyt" otsis, jonka sai vedettyä myös sivuun. Yhtäkkiä latvoja siistiessään täti alkoi kammata otsista ja napsaisi sen saksilla lyhyeksi ennen kuin ehdin tajuta, mitä tapahtuu. Todellakin niin lyhyeksi, että sain asetella sitä kuukauden verran vahvoilla aineilla, ettei se sojottaisi pystyssä. Raidatkin olivat aikas leveitä ja runsaita. Kokonaisuus näytti melkein yli blondatulle. Hyvitykseksi sain shampoopullon, vaikka täti ihmettelikin, että mitä vikaa. Enpähän erehdy siihen paikkaan enää, vaikka jonkin verran rahallista säästöä tulikin.

Amalia

Mä suosittelen kunnolla kerroksia, kun kerran hiusten paksuus näyttää riittävän niihin. Otsiskin vois olla kiva, sellanen viisto, epäsymmetrinen.

Muoks: muun muassa osoitteesta www.hair-styles.net/ löytyy ihan simona ihania kampauksia. Pitäiskö itekin varata aika kampaajalle :D

ivoire

En suosittelisi antamaan kampaajalle vapaita käsiä. Vaikka kyseessä onkin ammattilainen, kannattaa miettiä vaihtoehtoja yhdessä kampaajan kanssa, jotta olisit mahdollisimman tyytyväinen lopputulokseen.

Sä voisit vaikka ostaa kaupasta pari hiuslehteä ja etsiä niistä vinkkejä, näin mä olen monta kertaa tehnyt. Mäkin suosittelisin sulle pientä kerrostamista ja jotain kivaa ruskeaa väriä. Aika luonnollisella värillä ja leikkauksella kannattaa aloittaa, jottei lopputulos järkytä. Ei siis suoraan siihen sun haluamaasi mustaan tukkaan, vaan tummenna pikku hiljaa joka kampaajakäynnillä. Jos laineilevat hiukset ärsyttää ja haluat laineistas eroon, käytä suoristusrautaa.

SunLion

Sanoisin että anna vapaat kädet ammattilaiselle! Mutta älä mene mihinkään kaupungin halvimpaan ekalla kertaa. Kyllä ammattilainen tietää parhaiten.

leeah

Oon vähän miettinyt uudistusta hiuksilleni. INHOAN näitä nykyisiä, ne yltää suunnilleen olkapäille.. ja ainut asia jonka niille aamuisin teen, on että kiskaisen ne ponnarille. Otsis on melko lyhyt, sen laitan vain sivuun. Väriltään ne on tummat, miltei mustat.

Uuden mallin tulee ehdottomasti olla niin lyhyt ettei se yllä kiinni. MUTTA, en oikein ole varma sopiiko lyhyt malli minulle. Olen varma että pidempi ja paksumpi hius sopii minulle paremmin, mutta en vain yksinkertaisesti pidä pitkistä hiuksista. En osaa olla pitkät hiukset auki, tuntuu että ne on aina tosi sähköiset (vaikkei olisikaan) ja aina tiellä.. Eikä ne kovin hyväkuntoisina pysyisi koska pidän niitä aina kiinni ponnarilla.
Lyhyt malli tuntuisi tosi kivalta, tykkään laittaa hiuksiani ja ostella kaikennäköistä hiustököttiä hairstorelta :lol:

Löysin tuolta KRedit-:n antamasta osoitteesta tosi kivoja malleja.

[url]http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3662&month1=&pg=1&styl...

Tuo muunmuassa olisi tosi kiva, eikä toisaalta edes niin lyhyt.

Onkohan missään sellaista sivustoa jossa voisi liittää naamansa eri hiustyyleille ILMAISEKSI? Tähän mennessä löytänyt vain maksullisia.. vaikkei niitä kyllä taida ilmaisia ollakkaan.

Filth

Oon tosiaan kyllästynyt omiin hiuksiini ja oon monelta saanu kuulla että ne kaipais jotain "pientä" uudistusta. Oon ite samaa mieltä. Inhoan mun hiuksiani ja kestän kyllä kuulla teiltä kritiikkiä niistä!
Hiuksiani ei ole koskaan leikattu kampaajalla niin kuin olisin tahtonut (aina on ollut pari kuvaa kyllä mukana) ja nyt ne kasvavat ihan ihmeellisesti. -> Hiukseni ovat aina kiinni (koska en kehtaa pitää niitä auki), joten latvat ovat ihan "kikkuralla", hiukseni ovat muutenkin semmoiset laineilevat.
Tahtoisin pitkät hiukset, mutta en kestä tätä vaihetta jolloin ne ovat tämmöiset, ja koska mulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia, en tiedä miltä ne näyttäisivät pitkinä.
En tahdo myöskään aivan täysin lyhyitä, mutta kuitenkin aika helppohoitoiset.
Tahtoisin myös värjätä (ei blondeiksi tai mustiksi [tahtoisin mustiksi, ollut jo kaksi kertaa, mutta äitini ei anna lupaa koska tyvikasvu kuulemma näyttää muutaman viikon kuluttua järkyttävältä]), en tiedä vain millä värillä. Olen kyllä saanut kuulla että kirkkaanpunaiset sopivat minulle, on ollut meinaan tuhansia kertoja.

Joteeeen... Helppiä?
Olis kiva jos laittaisitte myös kuvia joistain hiustyyleistä.

Kuvat: http://i81.photobucket.com/albums/j214/Chokehold666/hiukset-1.png

figaro

Minä leikkauttaisin enemmän kerroksittain ja jotain raitoja saattaisin ottaa.

(OT-plussat sinulle mukana olevista kuvista. Helpompi kommentoida, kun tietää millaiset hiukset kysyjällä on.)

PinkPanther
Anee
[url]http://junkka.irc-galleria.net/g/images12/00/25/56/79/54207774.jpg

Noniin, tuossa siis hiukset, jotka minulla on nyt.

Uudistusta siis kaipaan, nämä hiukset ovat olleet tämän kaltaiset kohta kolme vuotta, vai olisikohan jo vähän yli. Hiukset ovat hivenen ohuemmat, kuin miltä kuvassa näyttää (juuri pöyhitty, tietenkin), ja haluaisin niitä reilustikin lyhentää. Mitä mieltä arvon cosmottaret (ja miksei miespuolisetkin tietenkin) ovat, kuinka lyhyet hiukset sopisivat? Ja minkä tyyliset? Olen vähän hukassa, ja mikäli en keksi, mitä näille tekisin, turvaudun samaan keinoon kuin kovin usein: sanon kampaajalle, että tekee mitä haluaa. (Ja kampaaja on siis parin päivän päästä, että sinänsä tällä on vähän kiire jo. :D)

Eli, minulle ei ole niin tarkkaa, minkä pituiset nuo ovat, kunhan voi tehdä niille jotain (pidän hiusten laittamisesta), ja olisi jotain "uutta", ei tuollaista samanlaista. Jos jollakulla olisi joitain ideoita, olisin ihan älyttömän tyytyväinen. :) Alkaa kohta nimittäin iskeä epätoivo, kun en todellakaan tiedä, mitä näille hiuksille tekisin.

Värjätä en aio, kun oman värin olen juuri saanut takaisin, mutta muuten arvon foorumilaiset saatte vapaat kädet miettiä, minkälaiset hiukset sopisivat. :)

Suurkiitos, jos joku jotain osaisi ehdottaa!

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=4917 Hiusmuoti -07
Tuolta saattaa myös keksiä vinkejä, etenkin tuolta www.pinni.fi -sivustolta, joka on linkitetty tuonne ketjuunkin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat